برترینهای کسب و کارعمومی

مهیار عباسی کار آفرین حوزه پرده های هوشمند در ایران

نام علی عباسی ملقب به مهیار عباسی با صنعت پرده و شرکت پرده کاران گره خورده است. وی سالهای متمادی است که در حوزه ی پرده و مسائل پیرامون آن فعالیت دارد و بین افراد فعال در این حوزه نام آشنا و شناخته شده می باشد.

علی عباسی ملقب به مهیار عباسی با ذهنی خلاق و تلاشی شبانه روزی موفق شده تا ایده های خود را در شرکت پرده کاران به منصه ظهور برساند. در ادامه به برخی از فعالیت ها و تلاش های او در این عرصه می پردازیم.

علی عباسی ملقب به مهیار عباسی وارد کننده پارچه های لوکس و خاص

در بین فعالین حوزه پرده چهره ای شناخته شده است، او موفق بوده تا پارچه های لوکس و فوق‌العاده ای را برای پرده و مبلمان وارد کشور کند. او دارای کلکسیونی لاکچری از بهترین طرح ها و رنگ بندی ها و با کیفیت ترین جنس ها، از برند های معروف و مطرح پارچه را در شرکت پرده کاران می باشد.مهیار عباسی فروشگاه پارچه بخشی از کارهای خود را برای برطرف کردن نیازهای افرادی که تمایل به استفاده از پارچه های لوکس و برند های خاص دارند، اختصاص داد و در همین راستا تلاش کرد تا نمایندگی فروش برخی از برند های مطرح دنیا در زمینه ی پارچه و پرده در ایران را از آن خود کند. برای رسیدن به این هدف او تلاش کرد تا نمایندگی فروش بهترین برند های اروپایی پارچه مبلی و پرده ای در ایران را به شرکت خوب پرده کاران اختصاص دهد.

تنوع بسیار بالا در انتخاب مدل پرده و طرح پارچه های مهیار

اینکه شرکت پرده کاران با دقت به نظرات و ایده های علی عباسی ملقب به مهیار عباسی و همچنین کوشش های توقف ناپذیر او و تیم حرفه ای اش، توانسته اند تا متنوع ترین پارچه ها را در طرح ها و رنگ ها و جنس های مختلف در اختیار داشته باشد، از سربلندی ها و افتخارات این مجموعه است.

علی عباسی ملقب به مهیار عباسی مجری مدل های روز دنیا

علی عباسی ملقب به مهیار عباسی همواره به دنبال اجرایی کردن مدل های روز دنیا بوده و تلاش های خستگی ناپذیری برای اجرای یونیک ترین و خاص ترین مدل های پرده را از خود نشان داده است. او موفق شده تا ایده پرده های برقی، برای خانه های هوشمند را اجرا کند. صدالبته اجرای مدل های مختلف پرده به مهارت و امکانات ویژه ای احتیاج دارد.

گردآوری تیم حرفه ای و کاربلد برای اجرای بهترین مدل های روز دنیا کار طاقت فرسایی است که خوشبختانه مجموعه ی عظیم پرده کاران با مدیریت علی عباسی ملقب به مهیار عباسی از عهده آن برآمده است.

اجرای پرده های هوشمند توسط علی عباسی ملقب به مهیار عباسی

عباسی عرضه کننده پارجه های مبلی و پرده ای

علی عباسی ملقب به مهیار عباسی پس از تمرکز بر واردات پارچه های خاص و لاکچری تصمیم گرفت تا توزیع کننده دسته اول آن ها در بازار پارچه مبل و پرده کشور باشد. بنابراین برای رسیدن به این هدف تلاش های خود را آغاز کرد. خوشبختانه او موفق شد تا با پیگیری های بی وقفه به چنین جایگاهی دست پیدا کند. در نتیجه وی در تعیین قیمت پارچه پرده ای در بازار نقش بسزائی دارد.

محدوده کاری مهیار در منطقه شمیرانات

با تلاش های فراوان شرکت پرده کاران و علی عباسی ملقب به مهیار عباسی، آن ها موفق شده اند تا با ایجاد سه شعبه فعال در محدوده شمال شهر تهران، خدمات خود در زمینه پرده را در کل منطقه شمیرانات پوشش دهند . خوشبختانه این روزها با توجه به گسترش امکانات و تجهیزات و توانایی های شرکت پرده کاران، درصد بالایی از افرادی که در منطقه شمیرانات استان تهران زندگی می کنند؛ موفق به استفاده از خدمات این شرکت شده اند.

تیمی که در مجموعه ی پرده کاران گرد آمده اند از قویترین، بهترین و زبده ترین افراد فعال در این حوزه می باشند. به شکلی که مهیار عباسی در شرکت پرده کاران برای اجرایی و نهایی کردن سفارش مشتریان نیازی به هیچ گونه برون سپاری ندارد و موفق بوده تا از وارد کردن پارچه گرفته تا دوخت و اجرا و ارائه خدمات پس از فروش را بر عهده بگیرد. به شکلی که صفر تا صد انجام کار به کمک افراد مشغول به کار در شرکت برای مشتریان انجام می گردد.

بیشتر بخوانید : https://www.instagram.com/mahyar_abbasi_/

دکمه بازگشت به بالا