اقتصادیبرترینهای کسب و کار

هزینه و اصول راه اندازی پکیج تصفیه آب انسانی

مغازه اب تصفیه فروشی

برای راه اندازی مغازه تصفیه آب فروشی یا همان آب فروشی بسته به محل و شهری که در آن این کار را شروع میکنید باید حداقل ۱۲ متر مربع مغازه در اختیار داشته باشید. حال به خود دستگاه می پردازیم که معمولا دستگاه ۱۰ ، ۲۵ و یا ۵۰ متر مکعب در شبانه روز انتخاب مناسبی برای مغازه می باشد. لازم به ذکر است انتخاب هر یک از دستگاه های فوق بستگی به فروش آب در آن منطقه دارد. عواملی همچون گرمای هوا ، شوری و TDS آب و توانایی خرید مردم در آن منطقه عواملی هستند که در راه اندازی مغازه تصفیه آب فروشی اهمیت دارند.

ما شما را تا آخر مسیر همراهی خواهیم کرد. با امداد تصفیه آب پاک سازان نگران نصب، خرابی یا کند شدن عملکرد دستگاه های آب تصفیه خود نباشید. یک تیم متشکل از افراد متخصص در نهایت سرعت در رفع مشکلات احتمالی سیستم شما وارد عمل می­ شوند . پکیج تصفیه فاضلاب فلزی | به ظرفیت ۱۰ مترمکعب در شبانه روز | همراه با مخازن ۵ هزار لیتری

از جایی که شما هستید تا شرکت ما فاصله ای نیست، برای سفارش یا حتی مشاوره رایگان به راحتی از هرجای دنیا که هستید می­ توانید واحد فروش شرکت آب پاک سازان را در کنار خود داشته باشید. به صورت کلی به فروشگاه هایی می گویند که با استفاده از دستگاه های تصفیه آب صنعتی اقدام به فروش آب تصفیه شده می کنند. مخازن ذخیره آب ، دستگاه تصفیه آب صنعتی و متلقات فروش آب اصلی ترین اجزاء یک مغازه آب تصفیه فروشی می باشند.

کارشناسان شرکت تصفیه آب پاکسازان، مشاوره‌های لازم را به منظور خرید دستگاه تصفیه آب برای مغازه را با توجه به محیط و هدف مورد نظر ارائه خواهند داد.

راه اندازی مغازه تصفیه آب با مشاوره مستقیم در خصوص هزینه راه اندازی مغازه تصفیه آب با معیار های خرید قیمت و فروش آب تصفیه شده برای مغازه تصفیه آب با درامد مغازه تصفیه آب همگام با شرکت صنعتی آب پاک سازان(قدکساز) مغازه فروش آب تصفیه(مغازه آب تصفیه فروشی) در این بین عناوین پر بازدید این حوزه را خواهیم گفت:

  • دستگاه تصفیه آب برای مغازه: شما می توانید برای مغازه خود از دستگاه های تصفیه آب با ظرفیت های مختلف که مناسب این کار می باشد که از ۵ متر معکب در شبانه روز استفاده، تا ۱۰۰ متر مکعب در شبانه روز استفاده کنید.
  • آب فروشی: کاری بدون تخصص با بازدهی بالا از لحاظ درآمدی
  • قیمت دستگاه تصفیه آب برای مغازه: بسته به نیاز شما(پس از آنالیز توسط تیم امداد تصفیه) و متریال برای استعلام قیمت دستگاه تصفیه آب با مشاورین شرکت در تماس باشید.
  • فروش آب تصفیه: با توجه به نیاز عموم مردم، شغلی متناسب با نیاز مردم و بسیار کاربردی

تولید مواد شیمیایی با سرمایه کم  هزینه راه اندازی فروشگاه مواد غذایی  فروشگاه آب آب اهواز  هزینه تاسیس کارواش  تسویه حساب آب اهواز  تصفیه آب شهرک گلستان شیراز  مغازه فروش  مغازه زدن با سرمایه کم  زدن مغازه  فروش تصفیه آب

  • مجوز فروش اب تصفیه: غیر از بهداشت و سازمان آب مجوز خاصی ندارد
  • عابر آب بوشهر: خدماتی نوین در استان بوشهر برای شبانه روزی کردن تامین آب در این استان
  • خرید آب تصفیه شده: شما میتوانید به راحتی با هزینه ای از پیش تعیین شده بدون نیاز به دستگاه تصفیه اب خانگی اب تصفیه شده در دسترس داشته باشید
  • دکور مغازه تصفیه آب: دکور مغازه تصفیه اب میتواند در عین حالی که ساده باشد کار رو تماما به پنل های پیشرفته متصل کنید.
  • اسم برای مغازه تصفیه آب: اب فروشی بهترین اسمی هست که در ذهن ها می ماند
  • فروش آب تصفیه شده در شیراز: خدمات شرکت آب پاک سازان در تمامی استان های فوق الذکر مقدور می باشد.

فروش آب تصفیه شده

دستگاه تصفیه آب صنعتی | به ظرفیت ۱۰ مترمکعب در شبانه روز | همراه با مخازن ۵ هزار لیتری

مغازه فروش آب تصفیه با امکاناتی بالا در مغازه آب تصفیه فروشی هزینه نصب پایین در شرکت فنی مهندسی آب پاک سازا( قدکساز)

درامد مغازه تصفیه آب

درآمد در مغازه آب تصفیه فروشی یا آب فروشی به عواملی همچون:

  • گرمای هوا
  • متوسط مصرف آب در یک منطقه
  • سطح تفکر آن منطقه برای خرید آب تصفیه شده ( متاسفانه در بین عموم استفاده از آب تصفیه شده به دلیل نبودن املاح مفید در آب توصیه نمی شود که این باور غلط می باشد زیرا آب با TDS صفر که همان آب مقطر باشد برای بدن مضر است ولی TDS آب شرب بین ۱۲۰ تا ۲۵۰ می باشد که هم دارای املاح مفید است و هم آب تصفیه شده عاری از میکروب و باکتری و ویروس است. )
  • توانایی خرید آب در یک منطقه
  • و غیره

بستگی دارد. شرکت آب پاکسازان به دلیل داشتن واحد خدمات پس از فروش قوی به نام امداد تصفیه با آب فروش های زیادی در سراسر ایران در ارتباط است که در بحث دوستانه با این عزیزان عمدتا از وضع و اوضاع راضی هستند.

مغازه های تصفیه آب

مغازه های تصفیه آب می توانند برای افزایش فروش بیشتر اقدام به فروش آب مقطر و آب های رادیات نیز بکنند. این کار هم باعث افزایش فروششان می شود و هم باعث فروش عمده می شود.

اولین نکته مهم در راه اندازی مغازه تصفیه آب این است که آنایز آب منطقه ای که دستگاه قرار است در آن نصب شود را داشته باشید و بعد از آن با توجه به بودجه خود اقدام به خرید یک دستگاه با ظرفیت مختلف نمایید. یکی از پیشنهادات شرکت آب پاکسازان به خریداران دستگاه جهت راه اندازی مغازه تصفیه آب این است که اگر بودجه کافی برای خرید یک دستگاه با ظرفیت بالا را ندارید اجناس مهم دستگاه مانند پمپ ها و شاسی دستگاه را به اندازه دستگاه بزرگ تر سفارش دهید این کار در آینده باعث می شود شما بتوانید با هزینه کمی دستگاه را ارتقاع دهید و هزینه ای که برای خرید این دستگاه می کنید که قابلیت ارتقاع هم دارد زیاد فرقی با مدل غیر قابل ارتقاع ندارد.

هزینه راه اندازی مغازه تصفیه آب

هزینه راه اندازی مغازه تصفیه آب فروشی بستگی به نوع و ظرفیت دستگاهی که انتخاب میکنید دارد. از طرفی متلقات دستگاه مانند مخازن ذخیره آب ، پمپ فروش آب ، کنتور لیتر شمار و غیره تاثیر چشمگیری در هزینه راه اندازی مغازه تصفیه آب فروشی دارد.

سود مغازه تصفیه آب

سود مغازه تصفیه آب فروشی با دستگاه تصفیه آب برای مغازه قطعا به تیراژ فروش آب بستگی دارد هر چه فروش بیشتر سود هم بیشتر می شود و بلعکس. ولی سود مغازه تصفیه آب فروشی به عواملی همچون نگهداری از دستگاه نیز بر می گردد. مثلا دستگاهی که هزینه نگهداری آن پایین باشد و رسیدگی به آن شود قطعا بهای تمام شده آب تولیدی را کاهش می دهد که سود بیشتری را بر عهده دارد.

فروشگاه تصفیه آب اهواز

خوزستان و به خصوص اهواز به دلیل گرمای هوا و مشکلات آب دارای فروشگاه تصفیه آب زیادی می باشد. این حالت در مناطق جنوبی کشور نیز به شدت به چشم می خورد.

مغازه تصفیه آب در کشور

امروزه به دلیل اینکه استفاده از آب تصفیه شده ایمن و بدون خطر می باشد مورد استقبال عموم قرار گرفته است و در مناطقی مانند شیراز ، اصفهان ، بوشهر ، ارومیه ، گلستان ، خوزستان ، سیستان و بلوچستان زیاد به چشم می خورد. سهولت در دسترسی به آب تصفیه شده و هدر رفت کمتر آب در خانه ۲ عامل اصلی برای استقبال مردم از آب تصفیه شده می باشد. به عنوان مثال مشکل کم آبی در استان بوشهر ( بعضی از مناطق بوشهر چند روز یک بار آب دارند ) به دلیل هدر دادن زیاد آب در دستگاه های تصفیه آب خانگی مردم ترجیح می دهند آب را به صورت تصفیه شده خریداری کنند.

آدرس مغازه های تصفیه آب

    • دستگاه تصفیه آب صنعتی | به ظرفیت ۱۰ مترمکعب در شبانه روز | همراه با مخازن ۵ هزار لیتری

مغازه تصفیه آب در شیراز

    • فروشگاه تصفیه اب اصفهان
    • فروشگاه تصفیه آب ارومیه
    • فروشگاه تصفیه آب استان گلستان
    • فروشگاه تصفیه آب بوشهر
    • قیمت لوله upvc

تنها یک خرید و دریافت مجموعه از خدمات مستمر، هدیه ای ست که شرکت آب پاک سازان به پاس اعتماد و همراهی مشتریان ارجمند، ارائه می‌­دهد. اعتماد و رضایت خریداران از مهم ترین مولفه های کاری این گروه صنعتی است

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا