اقتصادی

واگذاری اختیارات شورای معادن به استان‌ها

اخبار ما / فارس وزیر صنعت ، معدن و تجارت از انتقال 5 درصد اختیارات مربوط به شورای معدن آن کشور به استانها طی ماه آینده خبر داد و گفت: معادن این کشور طی سه ماه آینده آزاد می شوند و برای برگزاری مناقصات به استانها اختصاص می یابد.

علیرضا رزم حسینی روز جمعه 8 آنلاین در آغاز فاز چهارم مجتمع صنعتی فولاد پاسارگاد ، تکمیل ظرفیت های خالی صنعتی را هدف اصلی وزارت صمت در سال جهش تولید دانست و گفت: سرمایه آنها راه اندازی شده اند و دارای امکانات زیرساختی هستند و کافی است از طریق یک سری تیرچه به ظرفیت تولید کامل برسیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون زنجیره فولاد در برخی از استان ها به اتمام رسیده و برخی از استان ها نیز به اتمام رسیده است ، از تکمیل ظرفیت واحدهای تولیدی فارس خبر داد و افزود: این رویداد محصولات جدیدی را به بازار عرضه می کند و علاوه بر این عرضه نیز افزایش می یابد و رونق اقتصادی نیز ایجاد می شود.

وزیر صمت همچنین از اعمال مشوق برای گیاهان ایستاده قابل احیا خبر داد و گفت: “با توجه به وضعیت بازار ، صادرات محصولات فولادی تمام شده و جلوگیری از خام فروشی انتظار می رود.

رزم حسینی گفت: سیستم تصمیم گیری در وزارت صمت بر اساس مشارکت بخش خصوصی و فعالان اقتصادی به منظور ایجاد سرمایه گذاری های خوب همراه با همدلی ، همراه با تصمیمات خردمندانه و بازار است. آنها به درستی خواستار اختیارات بودند و در این ارتباط اختیاراتی به استانها در ماههای آینده داده خواهد شد.

استاندار فارس در ادامه مراسم با بیان اینکه فارس دارای صنایع بزرگ و سنگینی است که در دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری کرده است که آینده ای امیدوار کننده را نشان می دهد ، گفت: خاک های زینتی و معدنی ، نسوز ، معادن مختلف از جمله سری ، روی ، دولومیت و … وجود دارد. . ، که به دلیل وجود بوروکراسی ها به استان ها واگذار شده است.

عنایت الله رحیمی ادامه داد: تحقیقات معدنی در استان انجام شده است و قسمتهایی از قبل کشف شده است و سیاست مناسب حرکت به سمت گشودن است.

فرماندار فارسا همچنین خواستار تأمین معادن و مواد اولیه آهن آلات در این استان شد.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا