رویدادها

آماده‌باش هلال احمر درپی هشدار هواشناسی برای ۱۱ استان کشور

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر پس از هشدار هواشناسی نارنجی مبنی بر تشدید باران های موسمی ، از آمادگی این سازمان در 11 استان آن کشور خبر داد.

مهدی ولی پور در گفت وگو با اخبار ما وی در این زمینه گفت: طبق هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر تشدید باران های موسمی با رشد ابرهای همرفت ، در 11 استان سیستان و بلوچستان ، کرمان ، هرمزگان ، فارس ، گلستان ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، مازنداراد ، بویر البرز اول در گیلان ، نیروهای امدادی و امدادی هلال احمر در مراکز این استانها به حالت هشدار نارنجی درآمدند.

وی ادامه داد: طبق دستورالعمل های انجمن مدیریت اضطراری هلال احمر ، همانطور که در زمینه توزیع هشدارها از طریق پایگاه های امداد و نجات و خانه های هلال فعال در مناطق مستعد سیل ، با هماهنگی ادارات مدیریت بحران در استان های آسیب دیده ، اطلاع رسانی و مساعدت می کند ، تمهیدات لازم

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ، سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است که از چهارشنبه 14 ژوئیه تا یکشنبه 27 تیر 11 استان تحت تأثیر بارندگی شدید و رعد و برق همراه با وزش باد شدید ، گرد و غبار و تگرگ قرار گیرند. در کانال ها ، طغیان معابر ، صاعقه ، افزایش ناگهانی سطح آب های فصلی رودخانه و انسداد موقت جاده ها.

ولی پور تأکید کرد: دستیاران و اعضای هلال از دیروز در مناطق اعلام شده آماده هستند و تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت و مشکلاتی برای هموطنان ساکن در آن استانها گزارش نشده است.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا