رویدادها

وقوع انفجار در جهرم/مصدومیت ۴ نفر

اخبار ما / فارس انفجار در شهر جهرم در استان فارس منجر به خسارت به 2 واحد مسکونی و مجروح شدن حداقل 4 شهروند شد.

رئیس سازمان آتش نشانی جهرم در گفت وگو با اخبار ما ، خبر انفجار در این شهر را تأیید کرد و گفت: متأسفانه امروز عصر شاهد انفجار و تخریب یک خانه مسکونی در خیابان رادیو و تلویزیون جهرم بودیم.

هوشنگ عشایری خاطرنشان کرد: از اولین لحظه اعلام حادثه نیروهای امدادی و آتش نشانی برای کمک رسانی و بیرون آوردن بقایای حادثه در محل حضور داشتند.

وی گفت: تاکنون تیم های امداد و نجات 4 نفر را از زیر آوار نجات داده و طی مراحل درمان آنها را به عوامل اورژانس تحویل داده اند و زباله ها نیز همچنان ادامه دارد.

عشایر با بیان اینکه جستجو برای شناسایی احتمالی افراد گرفتار در زیر آوار ادامه دارد ، افزود: علت حادثه پس از بررسی و کارشناسی لازم اعلام می شود و اکنون اولویت کمک به مصدومان است.

به گزارش اخبار ما ، شدت انفجار به حدی بود که صدای آن در چند خیابان دور شنیده می شد و موج انفجار و آوار ساختمانی به تعداد زیادی از اتومبیل ها و حتی خانه های اطراف آسیب رساند.

رئیس سازمان آتش نشانی جهرم نیز از شهروندان خواست تا برای انجام کارهای تخریب و ایمنی از حضور و تجمع در محل خودداری کنند.

عشایر گفتند: حضور و تجمع شهروندان نه تنها کمکی به ادامه عملیات نمی کند بلکه باعث کندی عملیات می شود و احتمال وقوع حوادث دیگر را ایجاد می کند.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا