رویدادها

۵ فوتی در پی ریزش یک ساختمان در گلستان تهران

آفتاب‌‌نیوز :

 عبدالله نوحی در گفتگو با اخبار ما، با بیان اینکه عملیات ساخت‌وساز یک ساختمان در شهر گلستان (تهران) منجر به حادثه شد اظهار داشت: ساختمان ۳ طبقه قدیمی در بافت فرسوده و در جوار ملکی که در حال ساخت‌وساز و گودبرداری بود، فروریخته است.

وی به تخریب کامل ساختمان اشاره کرد و افزود: احتمال وجود چندین نفر زیر آوار وجود دارد که تیم‌های امدادی در حال آواربرداری هستند.

در ادامه سیدمحمد میرزمانی شهردار گلستان در گفتگو با اخبار ما گفت: یک ساختمان ۳ طبقه و مستهلک صبح امروز به‌علت عدم استحکام بنا در حین پی‌کنی یک و نیم متری ساختمان همجوار ریزش کرد.

وی به حضور دادستان و فرماندار بهارستان در محل حادثه اشاره کرد و افزود: علاوه بر مسئولان تیم‌های امدادی و سگ‌های زنده‌یاب در محل حادثه حضور دارند.

شهردار گلستان در پایان تأکید کرد: اخبار تکمیلی این حادثه متعاقباً از طریق رسانه‌ها به نظر مردم خواهد رسید.

گفتنی است شاهدان محلی از حضور یک زن جوان و یک فرزندش در زیر ساختمان آوار شده خبر می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در گفتگو با آنلاین: تا این لحظه ۳۱ نفر در این سانحه حادثه دیده اند، که پنج نفر از این افراد فوت کرده‌اند و ۲۶ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. متاسفانه حال تعدادی از مصدومان وخیم است.

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا