برترینهای کسب و کارعمومی

ویزای آنلاین هند برای افغانها

مواردی که باید قبل از پر کردن فرم درخواست آنلاین ویزای هند در نظر بگیرید

قبل از پر کردن ، باید شرایط واجد شرایط بودن ویزای الکترونیکی هند را بدانید. تنها در صورتی می توانید برای ویزای هند اقدام کنید که شرایط زیر را داشته باشید:

 مدارک ضروری برای درخواست ویزای الکترونیکی هند

صرف نظر از نوع ویزای الکترونیکی که به دنبال دریافت آن هستید، باید کپی نرم افزاری از مدارک زیر ارائه دهید:

 جزئیات فرآیند درخواست ویزای آنلاین هند

برای قیمت ویزای هند کلیک کنید .پس از جمع آوری تمام مدارک لازم، می توانید برای ویزای الکترونیکی هند درخواست دهید. توصیه می شود حداقل 4 تا 7 روز قبل از تاریخ ورود مورد نظر پرونده را ثبت کنید زیرا تکمیل فرآیند ویزا 3 تا 4 روز کاری طول می کشد. کل فرآیند آنلاین است. و نیازی نیست به هر دلیلی به سفارت هند مراجعه کنید. پس از دریافت ویزا، می توانید برای بازدید از هند به فرودگاه یا ترمینال کشتی بروید. فرآیند درخواست ویزای هند مستلزم انجام مراحل زیر است:

تمام اطلاعات مورد نیاز از طریق یک پیوند امن به آدرس ایمیل خود که در فرم درخواست آنلاین ویزای هند ذکر شده است در اختیار شما قرار می گیرد. تصمیم گیری در مورد درخواست ویزای شما ظرف 3 تا 4 روز کاری گرفته می شود و در صورت پذیرش، ویزای الکترونیکی خود را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد. شما باید یک نسخه چاپی از این ویزای الکترونیکی را با خود به فرودگاه ببرید. همانطور که می بینید، کل فرم درخواست ویزای هند و روند درخواست آنلاین ویزای هند ساده شده است تا متقاضیان هنگام درخواست آنلاین برای ویزای هند با مشکلی مواجه نشوند. در صورت نیاز به توضیح بیشتر در مورد ویزای الکترونیکی، می توانید با شماره تماس بگیرید . شهروندان 180 ملیتی به علاوه واجد شرایط دریافت ویزای الکترونیکی هند هستند.

ارائه ویزای الکترونیکی هند را می توان بدون زحمت از طریق فرم درخواست آنلاین انجام داد. پر کردن فرم آنلاین بیش از 15 تا 20 دقیقه طول نمی کشد. پس از پر کردن مشخصات مورد نیاز در فرم درخواست آنلاین، باید هزینه ویزا را از طریق کارت نقدی یا اعتباری پرداخت کنید. شما باید اسنادی مانند گذرنامه، عکس و غیره را آپلود کنید تقریباً همه فرمت های فایل پذیرفته می شوند. درخواست ویزای شما برای خطا بررسی می شود. ابتدا یک کارشناس فرم را از نظر اشتباهات رایج بررسی می کند. سپس تأیید می شود که آیا مدارک ارائه شده توسط شما شرایط لازم را دارد و با جزئیات تکمیل شده در فرم درخواست مطابقت دارد یا خیر. در صورت وجود خطایی، بلافاصله به شما اطلاع داده می شود تا به موقع برنامه اصلاح و پردازش شود. بعداً درخواست ویزای شما برای بررسی بیشتر ارسال می شود. ویزای الکترونیکی هند شما معمولا در یک هفته، در موارد فوری، ظرف 24 ساعت اعطا می شود

شرایط ویزای هند

دریافت ویزای هندوستان کار نسبتا ساده‌ای است و شرایط خیلی سختی ندارد. چند مورد از شرایط ویزای هند را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

مدارک لازم برای اخذ ویزای هند

منبع: path2usa

مدارک لازم برای اخذ ویزای هند با توجه به نوع ویزایی که می‌گیرید متفاوت هستند؛ مدارک کلی برای دریافت ویزای هندوستان شامل موارد زیر هستند:

منبع: history.com

انواع ویزای هند

دولت هند چندین نوع ویزا به متقاضیان ارائه می‌دهد؛ در جدول زیر می‌توانید انواع ویزای هند را همراه با مدت اعتبار هر یک از این ویزاها مشاهده کنید.

منبع: tripsavvy

ویزای الکترونیکی هند

اگر شرایط اخذ ویزای هندوستان را دارید، می‌توانید ویزای الکترونیکی این کشور را دریافت کنید. با دریافت این ویزا بدون اینکه برچسب یا مهری بر روی پاسپورت شما زده شود، می‌توانید وارد هند شوید. برای دریافت ویزای الکترونیکی هند باید به نکات زیر دقت داشته باشید:

منبع: indiantravelvisa

مراحل اخذ ویزای هندوستان

برای اخذ ویزای هند باید سه مرحله را پشت سر بگذارید. مراحل اخذ ویزای هندوستان شامل موارد زیر هستند:

منبع: virtualexpodubai

هزینه ویزای هند

هزینه ویزای هند با توجه به نوع ویزا، تعداد متقاضیان، تفریحات هند، ملیت متقاضیان و مدت زمانی که قصد دارند در این کشور بمانند تعیین می‌شود؛ برای مثال هزینه دریافت یک ویزای عادی هند برای یک نفر حدود ۶۹ دلار است. اگر قصد دارید ویزای تجاری دریافت کنید باید مبلغی حدود ۸۲ دلار بپردازید.

منبع: orfonline

اعتبار ویزای هند

اعتبار ویزای هند به نوع ویزایی که انتخاب می‌کنید و مدت زمانی که قصد دارید در هند اقامت داشته باشید بستگی دارد. برای مثال حداکثر اعتبار ویزای توریستی یک بار ورود هند ۳۰ روز است؛ اما اگر قصد دارید فقط برای دو هفته در هند بمانید، ویزای شما به اندازه ۱۴ روز اعتبار خواهد داشت.

منبع: lostwithpurpose

مدت زمان صدور ویزای هند

تفاوتی ندارد که از کدام روش دریافت ویزا (حضوری یا الکترونیکی) استفاده کنید؛ در هر صورت فرآیند پردازش و پاسخگویی به درخواست ویزا حدود ۷ روز کاری طول می‌کشد. درواقع مدت زمان صدور ویزای هند حداکثر یک هفته است و شما بعد از این مدت می‌توانید ویزای خود را دریافت کنید.

منبع: onmanorama

سفارت هند در ایران

برای تکمیل کردن فرآیند ارسال درخواست ویزا یا پیگیری وضعیت درخواست ویزای خود می‌توانید به سفارت هند در ایران مراجعه کنید. سفارت هند در منطقه ۷ تهران و در خیابان شهید بهشتی واقع شده است. شما می‌توانید در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه و در ساعات کاری به این سفارت بروید

دکمه بازگشت به بالا