سلامت

ویژگی عجیب و کارامد گلکسی بادز ۲ پرو

اگر از Galaxy Buds 2 Pro استفاده می کنید، اکنون یک راه آسان برای ضبط ویدیو با صدای فراگیر دارید. سامسونگ آپدیت جدیدی را برای این محصول منتشر کرده است که امکان ضبط 360 درجه صدا در حین ضبط را فراهم می کند. اگرچه این ویژگی به دلیل استفاده از یک میکروفون در هر هدست، با صدای فراگیر حرفه ای مطابقت ندارد، اما می تواند صدای واقعی تری نسبت به آنچه هنگام ضبط ویدیو اتفاق می افتد، در اختیار مخاطب قرار دهد.

به گفته Engget، قابلیت ضبط صدای 360 درجه در Galaxy Buds 2 Pro در ابتدا برای تعداد محدودی از کاربران فعال خواهد شد. این آپدیت ابتدا در اختیار دارندگان گلکسی ZFlip 4 و Galaxy ZFold 4 قرار خواهد گرفت و احتمالا به صورت پیش فرض به سری Galaxy S23 اضافه خواهد شد. اگر گلکسی S22 دارید، احتمالاً در حال حاضر نمی توانید از این ویژگی استفاده کنید.

آپدیت ماه فوریه برای گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5 قابلیتی به نام Camera Controller را به این ساعت ها اضافه می کند. با این قابلیت می توانید با حرکت انگشت یا چرخاندن قاب دوربین گوشی را از راه دور زوم کنید. این ویژگی به خصوص برای عکس های گروهی مفید است.

ویژگی های جدید گلکسی واچ سری 4 و 5 و همچنین هدفون گلکسی بادز 2 پرو تنها در صورت استفاده از جدیدترین محصولات این شرکت مفید خواهد بود و به نظر می رسد سامسونگ در تلاش است تا طرفداران برند خود را به خرید آن ترغیب کند. گوشی های هوشمند جدید.. از این طریق می توانید به ویژگی هایی دسترسی داشته باشید که حداقل برای مدتی در دسترس همه قرار نخواهند داشت.

227227

دکمه بازگشت به بالا