اقتصادیبرترینهای کسب و کارعمومی

پارچه برای تولیدی از کجا بخرم

لیست مراکز خرید عمده پارچه در تهران

این فهرست به شرح زیر است؛ که به ترتیب به هریک از آن‌ها خواهیم پرداخت:

۱- بازار بزرگ تهران (دفتر مرکزی جوادی تکس) ؛
۲- راسته‌ی پارچه‌فروشان خیابان زرتشت؛
۳- مرکز خرید پارچه‌ی خیابان گاندی؛
۴- بازار تجریش (پاساژ میری)؛
۵- بازار عبدل‌آباد؛
۶- بازار مولوی.

۱بازار بزرگ تهران (سرای امیرکبیر)

قیمت لباس گروه شب نقاب: بازار تهران که در خیابان ۱۵ خرداد واقع است و یکی از اصلی‌ترین مراکز در پایتخت است؛ و راسته‌ی پارچه‌فروشان عمده در انتهای آن و در سرای امیرکبیر قرار دارد. در این سرا انواع پارچه‌ها با تنوع در طرح و رنگ و با جنس‌های مختلف از پارچه‌های مجلسی تا پارچه‌های فاستونی و ملحفه‌ای موجود است. از آنجا که در این سرا تقریباً همه نوع پارچه با قیمت مناسب پیدا می‌شود و هم‌چنین امکان خرید پارچه به‌صورت توپی نیز فراهم است، خرید از این بازار برای دارندگان تولیدی یا مزون به‌صرفه خواهد بود.
هم‌چنین خرید از بازار کیلویی‌فروش‌ها که در انتهای سرای امیرکبیر قرار دارد و پارچه‌ها در آنجا به‌صورت کیلویی به فروش می‌رسند نیز برای آن دسته از مشتریانی که طرفدار خرید عمده پارچه به این روش هستند، مناسب است. بازار بزرگ تهران از لحاظ دسترسی به وسایل حمل‌ونقل عمومی موقعیت خوبی دارد و برای انتخاب و سفارش پارچه به آسانی به این بازار دسترسی خواهید داشت. لازم به ذکر که دفتر مرکزی جوادی تکس بزرگ ترین تولید و پخش کننده انواع پارچه های گردباف و تریکو در بازاربزرگ تهران قرار دارد شما می توانید با مراجعه به www.javaditex.com اطلاعات لازم را برای خرید انلاین پارچه کیلویی در این تارنما کسب نمایید

۲راستهی پارچهفروشان خیابان زرتشت

قیمت لباس سگ های نگهبان: راسته‌ی پارچه‌فروشان خیابان زرتشت که از قدیمی‌ترین مراکز خرید پارچه‌ی پرده‌ای و پارچه‌های لباس مجلسی است در حوالی خیابان ولیعصر واقع است و از دیگر مراکز خرید عمده پارچه در تهران به‌شمار می‌رود. پارچه‌های این مرکز به نفیس و مجلسی‌بودن معروف هستند. بنابراین بازار پارچه‌فروشان خیابان زرتشت نیز برای مزون‌دارانی که خواهان دوخت لباس‌های خاص و منحصربه‌فرد هستند و هم‌چنین افرادی‌که به‌دنبال پارچه‌های مد روز هستند پیشنهادهای خوبی خواهد داشت.

۳مرکز خرید پارچهی خیابان گاندی

لباس زورو: یکی از مراکز خرید عمده پارچه، راسته‌ی پارچه‌فروشی خیابان گاندی است. این مرکز شناخته‌شده در حوزه‌ی فروش پارچه، حوالی میدان ونک واقع شده‌است. پارچه‌فروشی‌های خیابان گاندی تقریباً به سبک پارچه‌فروشی‌های زرتشت قرار گرفته‌اند و از لحاظ تنوع هم مجموعه‌ای از پارچه‌های مجلسی تا پارچه‌های مناسب برای دوخت پالتو را شامل می‌شود. محدوده‌ی قیمت‌ها در این مرکز به گونه‌ای است که اقشار مختلف جامعه می‌توانند خریدی متناسب با بودجه خود داشته‌باشند.

۴بازار تجریش (پاساژ میری)

خیابان تجریش گذشته از آن‌که یکی از خیابان‌های معروف تهران برای خرید است، در زمینه‌ی فروش پارچه هم سال‌هاست اهمیت و جاذبه‌ی خود را نشان داده‌است. برای خرید پارچه در این منطقه باید به سراغ پاساژ چندطبقه‌ی میری رفت که بین سرپل تجریش و میدان قدس قرار دارد. پارچه‌ها در این مرکز با تنوع بالا در طرح، کیفیت و کاربرد به خریداران عرضه می‌شود. در بازار تجریش مانند خیابان گاندی می‌توان این پارچه‌ها را با قیمتی مناسب تهیه کرد.

 

۵عبدلآباد

منطقه‌ی عبدل‌آباد واقع در جنوب تهران، از مراکز معروف فروش پارچه به‌صورت عمده است. در گذشته بیش‌تر پارچه‌های این مرکز به‌صورت کیلویی فروخته می‌شد، اما در حال حاضر فروش پارچه‌ی کیلویی کم‌تر رواج دارد. تنوع محصول در این بازار برخلاف سایرموارد ذکرشده زیاد نیست و بیش‌تر خرید پارچه‌های ملحفه‌ای و پارچه‌ تریکو برای کاربردهای معمولی یا خانگی و یا برای استفاده‌ی برخی از تولیدی‌ها مرسوم است، هرچند در بخش‌هایی از این بازار می‌توان پارچه‌های زیباتر و مجلسی هم پیدا کرد. آنچه که مسلم است این است که قیمت پارچه‌ کیلویی عمدتاٌ کم‌تر از قیمت پارچه به‌صورت متری یا طاقه‌ای است و خرید در این بازار به این روش از لحاظ اقتصادی بسیار به‌صرفه است و به‌طور کلی اگر به‌دنبال طرح و مدل ویژه‌ای نیستید، خریدی عمده با قیمتی مناسب را می‌توانید تجربه کنید.

۶بازار مولوی

آخرین بازاری که در خصوص خرید عمده پارچه در این مطلب می‌خوانید بازار محبوب مولوی واقع در خیابان اردستانی است. بازار مولوی در زمینه‌ی فروش پارچه نیز مانند بسیاری از کالاها از لحاظ تنوع جنس، قیمت و پوشش سلیقه‌های مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. انواع پارچه‌ها از و ملحفه‌ای گرفته تا انواع پارچه‌های مجلسی و گران‌قیمت در این بازار یافت می‌شود. ‌‌درصورتی‌که پارچه مدنظر خود را در این بازار بیابید، خرید از این مرکز از لحاظ اقتصادی به‌صرفه‌تر از مراکز خرید پارچه در گاندی و تجریش است.

 

سخن پایانی: خرید اینترنتی پارچهی غواصی از فروشگاه جوادی تکس

در نهایت باید گفت قیمت پارچه‌ عمده با کیفیت مرغوب برای فروشندگان پارچه و تولیدی‌های پوشاک از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه خرید پارچه‌های ایرانی و خارجی با قیمت مناسب بر توسعه‌ی کسب‌وکار آنان بسیار اثر می‌گذارد. از همین‌روی خرید حضوری و اینترنتی پارچه از مراکز شناخته‌شده و معتبری چون بافندگی جوادی و پارچه‌ فروش جوادی این هدف را محقق می‌کند. مشتریان می‌توانند انواع پارچه‌ را با متراژهای مدنظر خود با قیمت مناسب از این فروشگاه که با نام جوادی تکس نیز در اینترنت قابل جست و جو خریداری کنند.
فروشگاه آنلاین پارچه‌ی جوادی تکس، اولین بازار آنلاین پارچه است که در سال ۱۳۸۲ شمسی با مدیریت مهندس کاظم جوادی مهماندوست با همکاری تأمین‌کنندگان و کارخانجات درصدد است تا نیاز جامع تولیدکنندگان پوشاک و خیاطان را رفع نماید. هم‌چنین جوادی تکس با مطالب آموزشی کاربردی و مؤثر در زمینه‌ی تولید پوشاک قصد دارد تا سطح آگاهی فعالان این صنعت را بالا ببرد. با کلیک بر روی سایت جوادی تکس با دنیایی از پارچه روبه‌رو می‌شوید؛ از جمله‌ی آن می‌توان به تریکو، کرپ، حریر و… اشاره کرد که می‌توانید آن را سفارش دهید و از مشاوره‌ی رایگان متخصصان پارچه و طراحی جوادی تکس بهره‌مند شوید

 

دکمه بازگشت به بالا