بین الملل

پایان ماموریت سفیر ایران در فرانسه

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری آنلاین اخبار ما، بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس با هموطنان ایرانی مقیم فرانسه وداع کرد.

وی در این پیام نوشت: به همه هموطنان عزیزم در فرانسه سلام می کنم و لذا با پایان ماموریتم در پاریس، با شما خداحافظی می کنم. در این هفته های پایانی سال 1400 و در آستانه فرا رسیدن سال نو، نوروز و بهاری دیگر، برای تک تک شما آرزوی موفقیت، موفقیت و موفقیت های بیشتر دارم. چون نمی شود خداحافظی کرد و خداحافظی کرد. از همه عزیزانی که در این مدت با آنها در ارتباط بودم عذرخواهی می کنم. برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به همه ایرانیان تلاش فراوانی شده و تلاش هایی نیز صورت گرفته است، هرچند تا این راه مبارک تا رسیدن به هدف راه درازی باقی است که به ویژه با توجه به جامعه تحصیلکرده باید محقق شود. و دانشگاه، محقق و دانشمند مقیم فرانسه سخت تر از همیشه کار کردند.

به گزارش فارس، بهرام قاسمی 17 اسفند 1396 سرپرست سفارت ایران در فرانسه شد و در 30 فروردین 1396 برای آن سمت وارد پاریس شد.

قاسمی، سخنگوی سابق و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه وزارت امور خارجه. بهرام قاسمی از 29 خرداد 1395 سخنگوی و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه وزارت امور خارجه بوده است و در کارنامه بهرام قاسمی سمت هایی مانند رئیس دفتر دوم سیاسی، رئیس دفتر مشترک المنافع، مدیر کل اروپای غربی، سفیر فوق العاده و تام الاختیار مجاز در ایرلند، اسپانیا، ایتالیا و همچنین سفیر اعتباربخشی در مالت و چندین سال به عنوان معاون مدیر تحقیقات بین المللی در مرکز تحقیقات استراتژیک.

انتهای پیام/




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دکمه بازگشت به بالا