برترینهای کسب و کارسلامت

پودر جوانه گندم چند قیمته؟

پودر جوانه گندم قیمت بین استار ،بسیار مناسب و کیفیت و کارایی بسیار بالایی را در بین محصولات موجود در این رده دارد، در این مقاله قرار است شما را با محصول پودر جوانه گندم بین استار و تاثیر و قیمت و طریقه خرید این محصول از فروشگاه ما آشنا کنم ، با من همراه باشید و این مقاله جذاب را از دست ندهید.

پودرجوانه گندم برای چاقی صورت

پودر جوانه گندم برای چاقی صورت میتونه گزینه بسیار مناسبی باشه، هم به لحاظ بی عارضه بودن و هم دارای خواص بسیار متعددی میباشد، که در ادامه مطلب میتونید تک تک این خواص هارو مطالعه کنید ، البته طریقه استفاده از محوصل مهمه و شما میتوانید با نحوه استفاده که در (انتهای مطلب هست) این پودر را برای فقط صورت و یا برای بدن و صورت تاثیر اون رو ببینید

نمنونه های بسیار زیادی از پودر جوانه گندم در بازار وجود دارد و چرا در بین مارک های مختلف این نمونه توانسته در مدت زمان کوتاهی نظرات مصرف کننده این محصول محبوب را به خود جلب کند؟

1- کیفیت:

با استفاده فقط یک ساشه از این محصول و مقایسه کردن اون با سایر برند های موجود در بازار میتوانید به راحتی کیفیت اون رو از نظر طعم، بو و تازگی احساس کنید

2- شرکت تولید کننده:

شرکت تولید کننده پودر جوانه گندم بین استار شرکت بیز میباشد که سابقه بسیار طولانی در تهیه ، تولید و توضیع محصولات مختلفدر بازار میباشد، اینبار هم با ارائه یک محثول دیگر سبب ترغیب مصرف کننده های این محصول به این شرکت شده است

3-پودر جوانه گندم قیمت:

پودر جوانه گندم قیمت- قطعا در ابن اوضاع بد اقتصادی قیمت محصولات و البته کیفیت اون ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است شما میتوانید این محصول را با 25 عدد ساشه 15د گرمی را با قیمت 170 هزار تومن از فروشگاه دکتر بیز تهیه کنید، البته نمونه های ارزان قیمت و کپی این محصول هم در بازار موجود است که باید حواستان به این مورد باشد

مشخصات کلی و قیمت پودر جوانه گندم بین استار

ساخت ایران شرکت بیز
حجم 335 گرم
نحوه مصرف انتهای مطلب ذکر شده
 خواص پودر طبق نحوه مصرف پر کننده صورت و یا پر کننده صورت و بدن
مناسب افراد 14 سال به بالا
دوره مصرف دو الی سه دوره
منع مصرف خانم های باردار

سوالات متداول راجب به پودر جوانه گندم بیز

1-پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

پودر جوانه گندم برای چاقی صورت و پر شدن صورت بسیار مفید میباشد، با داشتن ویتامین ، املاح معدنی ، فیبر و ویتامین E  سبب افزایش حجم صورت به صورت طبیعی و نرمال خواهد شد، البته طریقه استفاده آن بسیار مهم میباشد، برای چاقی صورت باید هر بار یک ساشه را ترجیحا باشیر،شربت،آبمیوه و یا آب ترکیب کرده و بعد از شام و صبحانه میل شود، همچنین برای نتیجه گیری بهتر میتوانید در کنار این پودر از مروارید نیز استفاده کنید و همچنین استفاده هفته ای 3 عدد از ویتامین E میتونه شما رو زودتر به نتیجه دلخواه برسونه

2- پودر جوانه گندم برای چاقی بدن

پودر جوانه گندم برای چاقی بدن هم مورد استفاده قرار میگیره ولی طریقه استفاده از آن متفاوت تر از صورت است و اگر میخواهید بیشتر روی بدن تاثیر بگذارد، هر ساشه از این پودر رو میتونی با مایعات قبلاز نهار و شام استفاده کنید و باید روزی یک عدد  قرص مولتی ویتامین همراه با این مکمل استفاده کنید تا بهترین تاثیر رو روی بدنتون بزاره، میتوانید برای نتیجه دهی بهتر همراه با پودر جوانه گندم از نیز استفاده کنید

3- جوانه گندم برای داشتنی پوست و موی سالم

یکی دیگر از خواص بی نظیر این محصول به دلیل داشتن ویتامین های B کمپلکس و همچنین فیبر و آنتی اکسیدان های بسیار قوی سبب تقویت و طراوت پوست خواهد شد، همچنین در یکی از مطالعاتی که جدیدا به دست آمده ثابت شده که استفاده خوراکی جوانه گندم سبب قطع ریزش مو و همچنین رشد مجدد مو در طولانی مدت خواهد شد

4- پودر جوانه گندم بعد از چند روزچاق میکند

پودر جوانه گندم بعد از چند روز چاق میکند؟ سوال پر تکراری است که توسط مصرف کنندگان سوال میوشدف این مورد قطعا بستگی به بدن مصرف کننده و همچنین ژنتیک و تغذیه اون شخص کامل متفاوت میباشد،ولی طبق آماری که گرفته شده معمولا بعد از استفاده دو هفته از پودر جوانه گندم بین قیمت روز چقدر است؟ خریداران عمده پودر و مراکز پخش پودر جوانه گندم بسته بندی از جمله افرادی هستند که قیمت روز این محصول، در افزایش سودآوری آنها موثر خواهد بود. جهت اطلاع از قیمت روز جوانه گندم پودری با ما همراه باشید.
در این مقاله با قیمت هر بسته پودر جوانه گندم 200 گرمی، قیمت یک کیلو ، در عطاری ها و قیمت پودر جوانه گندم در داروخانه ها آشنا می شوید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت هر بسته پودر جوانه گندم 200 گرمی

رنج قیمت هر بسته پودر جوانه گندم 200 گرمی در های پودری از 5000 تومان تا 10000 تومان، متغییر می باشد. نوع بسته بندی، داشتن مجوز سازمان غذا  دارو و همچنین مواد اولیه مصرفی، هم از موارد تاثیر گذار بر قیمت روز محصول می باشند.

بسته بندی پودر جوانه گندم 200 گرمی

  • جعبه ای
  • جعبه مقوایی
  • پاکتی
  • کیسه های کرافت قهوه ای طبیعی (کاغذی)

قیمت یک کیلو پودر جوانه گندم فله

نرخ قیمت یک کیلو و فله در بازار بین 6500 تومان تا 12500 تومان و گاها بیشتر می باشد. تولیدکنندگان پودر جوانه گندم با نرخ های متفاوتی محصول خود را وارد بازار نموده و هر کدام برای چگونگی تعیین نرخ خود در بازار دلایل متفاوتی دارند. یکی از عوامل موثر بر قیمت پودر جوانه گندم داشتن مجوز سازمان غذا و دارو یا همان سیب سلامت می باشد.

قیمت پودر جوانه گندم در عطاری ها

پودر جوانه گندم در عطاری ها به صورت بسته بندی و در وزن های 100 و 200 گرمی می باشد. قیمت پودر جوانه گندم در عطاری ها همان قیمت درج شده بر روی محصول می باشد. قیمت مصرف کننده پودر سه غله دکتر بیز در برندهای مختلف تولید پودر، متفاوت می باشد.

در صورتی که خریدار عمده پودر جوانه گندم به صورت بسته بندی می باشید می توانید این محصول را به صورت عمده و با توجه به حجم خرید و سفارش خود با قیمت مناسب تهیه فرمایید.

قیمت پودر جوانه گندم در داروخانه ها

یکی از مراکز داروخانه ها هستند. قیمت پودر جوانه گندم در داروخانه ها همانند عطاری ها همان قیمت درج شده بر روی محصول می باشد. قیمت پودر جوانه گندم برای مصرف کننده از 5000 تومان شروع شده و بسته به برند تا قیمت 10000 تومان ادامه دارد و متغییر است.

قیمت پودر جوانه گندم بسته بندی در داروخانه ها و عطاری ها، همان قیمت مصرف کننده درج شده بر روی محصول می باشد.

موارد مصرف پودر جوانه گندم

  1. چاقی
  2. لاغری
  3. چاقی صورت
  4. کودکان

سالمندانقیمت پودر جوانه گندم برای چاقی در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار بسیار به صرفه است. خرید پودر جوانه گندم عمده و خرده میتواند به دلایل مختلفی انجام بگیرد. برای حفظ سلامتی باید این محصول را مرتب و بصورت روزانه در رژیم غذایی خود قرار دهید.  چاقی ، لاغری ، ماسک صورت ، استفاده به عنوان مکمل ورزشی و پخت سمنو از موارد مصرف این محصول شگفت انگیز است.

با تلاش تیم فروش سایت مفیدان، ما بیشترین فروش پودر جوانه گندم را به خودمان اختصاص داده ایم.

توجه داشته باشید که این محصول در وزن های مختلفی به فروش میرسد و شما با انتخاب کردن بسته های مختلف میتوانید تخفیف های چشمگیری از فروشنده دریافت کنید.

زمان ماندگاری این محصول حداقل 3 ماه میباشد، و اگر بسته ی خربداری شده را در یخچال نگهداری کنید ماندگاری محصول تا 8 ماه افزایش می یابد.

خرید پودر جوانه گندم به چه منظوری صورت میگیرد؟

اصلی ترین خاصیت این محصول که اغلب افراد از آن استفاده میکنند تاثیر آن در افزایش وزن و چاقی میباشد. افرادی که به دنبال بالا بردن وزن بدن خود هستند و یا صورت لاغری دارند و در صدد چاقی خود هستند بیشتر مشتری این محصول میباشند.

پودر جوانه گندم چه چیزهایی به شما میدهد؟

  • ضریب هوشی کودکانِ در حال رشد را افزایش میدهد، ویتامینها و املاح ضروری بدنشان را تامین میکند و باعث بهبود عملکرد دفاعی بدن کودکان میشود.
  • قوای عمومی بدن نوجوانان و جوانان را افزایش میدهد، انرژی بدنشان را تامین میکند و به رشد هر چه بهتر عضلات و استخوانهایشان کمک میکند.
  • برای میانسالان ، پودر جوانه گندم به دلیل دارا بودن ویتامین E مثل یک اکسیر جوانی عمل میکند، پروتئین ، کربوهیدرات و سایر ویتامینهای مورد نیاز بدنشان را تامین و سلامتشان را تضمین میکند.

گندم جوانه زده

امروزه بیشتر مردم با خواص جادویی پودر جوانه گندم آشنا هستند. ولی خرید پودر جوانه گندم با کیفیت و خالص به یکی از دغدغه های اصلی کسانی تبدیل شده است که تصمیم گرفته اند این محصول شگفت انگیر را به رژیم غذایی خود اضافه کنند.

این محصول از خشک کردن و آسیاب کردن جوانه گندم به دست می آید، و جوانه گندم از درون بذر گندم رشد میکند.

به این نکته توجه داشته باشید که برای تولید پودر جوانه گندم با کیفیت باید در تمامی مراحل نکات بهداشتی و استانداردهای لازم را رعایت کرد.

مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی و لاغری :

در نظر داشته باشید که اگر قصد لاغری با پودر جوانه گندم را دارید باید در نحوه ی مصرف این محصول بسیاری از موارد را رعایت کنید ، برای مثال :

باید این محصول را قبل از وعده های غذایی و همراه با ماست کم چرب میل نمایید.

هرگز فراموش نکنید که هیچ محصولی برای لاغری جادو نمیکند مگر اینکه سلامت شما را به خطر بیاندازد.

اگر قصد لاغری با محصولات و مکملهای طبیعی را دارید باید در رژیم غذایی خود تغییر ایجاد کنید و سختی این راه را به جان بخرید.

ما به شما قول میدهیم اگر در میزان کالری دریافتی روزانه تان اندکی سختگیری کنید و هم زمان ورزش را به برنامه تان اضافه کنید در کوتاهترین زمان شاهد کاهش وزن و لاغری خودتان خواهید بود.

 

دکمه بازگشت به بالا