رویدادها

پیام فرماندهی کل انتظامی به مناسبت روز “عفاف و حجاب”/ حجاب از محورهای جنگ شناختی دشمنان

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت روز «عفاف و حجاب» هدف قرار دادن پوشش و حجاب زنانه زنان مسلمان ایرانی را یکی از جنگ‌های شناختی دشمن دانست.

به گزارش اخبار ما به نقل از سایت پلیس، در این پیام آمده است:

“21. تیرماه که شورای کل فرهنگی کشور آن را روز عفاف و حجاب اعلام کرد؛ یادآور رشادت و غیرت زنان و مردان پاک مسلمانی است که در جریان کشف حجاب رضاخانی در مسجد گوهرشاد خون خود را ریختند تا حجاب زنان ایرانی و اسلامی باقی بماند. زنانی که پس از آن برای حفظ آبرو و حیثیت و حجاب خود در خانه های خود گوشه نشین شدند، چهل سال بعد همراه با دختران و نوه های خود، دوشادوش برادران مسلمان خود، فریادی سر دادند که در دل آنها ماندگار شد و قیام کردند که استعمار و سلسله پهلوی مستبد منفجر شد

حجاب نماد تمدن ایرانی و اسلامی است و امروزه بر اهمیت آن افزوده شده است زیرا به یکی از محورهای جنگ شناختی دشمنان ایران اسلامی تبدیل شده است. جنگی که در آن به نام حقوق بشر و آزادی به سبک زندگی و ظاهر زنان مسلمان ایرانی حمله می شود، زیرا دشمن می داند که وقتی زن ایرانی هویت اسلامی خود را از دست می دهد، چگونه می تواند فرزندانی را در شکم خود تربیت کند. «شهادت طلبید» و جان خود را فدای دین و میهن خود کنید.

تمام تلاش ما باید پیروی از روش و سیره و سیره ائمه معصومین و در رأس آنها حضرت فاطمه زهرا (س) در راستای توسعه و اعتلای فرهنگ دینی و امر به معروف و نهی از منکر باشد و اجازه ندهیم. حجاب زنان ایرانی وسیله ای برای دستیابی آنان به اهداف استعماری باشد و بر اساس راهبردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس دیدگاه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری «مدظله العالی».

فرماندهی کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همچنین روز «عفاف و حجاب» و یاد و خاطره همه شهدایی را که همواره بر حفظ حجاب در وصیت نامه های خود تاکید داشتند، گرامی داشت، اینها اصول جامعه اسلامی است که در این راه با همکاری سایر نهادهای متولی امر حجاب و عفاف تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت و انشاالله از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا