رویدادها

پیام رئیس سازمان اورژانس کشور به مناسبت هفته ایمنی حمل و نقل

در این پیام ، رئیس بخش اورژانس کشور بر اهمیت و ضرورت توجه به ایمنی حمل و نقل به همه هموطنان در سراسر کشور ، به ویژه رانندگان حرفه ای حمل و نقل عمومی و تمام سازمان هایی که برای کاهش تصادفات و بهبود ایمنی جاده ها در کشور تلاش می کنند ، تأکید کرد.

به گزارش اخبار ما ، متن پیام دکتر. Kolivanda به شرح زیر است:

متن پیام به شرح زیر است:

کشور جمهوری اسلامی ایران با جمعیت هشتاد و سه میلیون نفر ، عرض حدود یک میلیون و ششصد هزار کیلومتر مربع ، هشتاد و چهار هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی ، دویست هزار کیلومتر راه روستایی و بیش از هجده میلیون وسیله نقلیه نزدیک به چهارصد هزار نفر وسایل نقلیه ، از جمله وسایل حمل و نقل باری و مسافری ، با سیاست های مربوطه و مطابق با کشورهای پیشرفته در زمینه حمل و نقل ، به عنوان یکی از کشورهای خاورمیانه در سطح بین المللی شناخته شده است. طی دهه گذشته ، وزارتخانه ها و م institutionsسسات دولتی و غیردولتی و سازمانهای غیردولتی اقدامات مهمی را در زمینه ایمنی جاده ها و حمل و نقل ایمن انجام داده اند.

برای توسعه سیستم حمل و نقل کشور ، لازم است مدیریت ایمنی راه ها از منظر سیستمی و کلیه ارکان آن که عبارتند از مدیریت ایمنی راه ، جاده ایمن ، خودروی ایمن ، کاربر ایمن و پاسخگویی و پاسخ پس از تصادف ، مورد توجه قرار گیرند. ، برای هندلینگ مناسب و با حساسیت ویژه.

در سال های اخیر ، سازمان اورژانس دولتی با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد ارزش خدمت به مردم ، در این زمینه مهم و اقداماتی از جمله افزایش پایگاه های شهری و ناوگان عملیاتی ، آمبولانس های هوایی و اتوبوس های اورژانس ، راه اندازی اورژانس های زنان ، اورژانس های وسایل نقلیه موتوری و حوادث دریایی ، آموزش رانندگی دفاعی برای کارکنان سازمان در کاهش زمان خواب بیمار و ارائه خدمات فوری پزشکی با کیفیت. همکاری مداوم با کمیسیون ایمنی راه توانسته است گامی در جهت کاهش سوانح رانندگی بردارد.

در حالی که هفته ایمنی ترافیک را برای همه هموطنان عزیزم از سراسر کشور به ویژه رانندگان حرفه ای حمل و نقل عمومی و همه سازمان هایی که برای کاهش تصادفات جاده ای و ارتقا safety ایمنی جاده ای کشور تلاش می کنند ، جشن می گیرم و تأکید می کنم که هر لحظه زندگی یک برکت است. خداوند به ما برکت دهد و وظیفه ما به عنوان بندگان سپاسگزار خداوند قدردانی از این نعمت و محافظت از جان و ایمنی خود و همراهان است ، اعلام می دارم که این سازمان با تمام توان و نیروهای پزشکی متخصص ، پرستاری ، فوریت های پزشکی و پیراپزشکی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است معدن ، و ما گام های دوگانه را برای بهبود ایمنی جاده ای این مرز و محیط بر خواهیم داشت ، و برای احترام به اصول و قوانین ترافیک و ایمنی با یکدیگر متحد خواهیم شد. پیشگیری را بهتر از درمان در نظر بگیرید و سعی کنید با رعایت اصول ایمنی کشوری را بدون حوادث رانندگی بسازید. “

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا