برترینهای کسب و کارعمومی

چسب قایق بادی اینتکس

مدل 59632 یکی از محصولات و در واقع لوازم یدکی های جدید تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که به گونه ای این محصول را عرضه کرده است که مشتریان با خیالی راحت می توانند با تهیه و استفاده از این برچسب تعمیرات اقدام به ترمیم محصولات خود کنند. در همین خصوص اگر بخواهیم در خصوص این برچسب تعمیرات با شما صحبت کنیم در ابتدا باید اشاره داشته باشیم که این محصول دارای یک عدد رول و یک چسب تیوبی می باشد که این دو در کنار هم این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهند که به بهترین شکل ممکن تمام محصولات بادی را ترمیم نمایید.

چسب تعمیر اینتکس مدل 59632

این محصول در یک بسته بندی شیک و ایده آل عرضه شده است که شما می توانید به بهترین شکل ممکن از این برچسب در جهت تعمیرات خود بهره مند شوید. از این کالا بر روی انواع استخرهای بادی ، تخت خواب بادی ، تشک بادی ، انواع تشک های بادی و حلقه های بادی روی آب و حتی بدنه استخر های پیش ساخته نیز استفاده نموده و با توجه به قدرت بالای چسبندگی این محصول با خیالی راحت اقدام به ترمیم محصولات کنید. هم اکنون امکان خرید این محصول را از سایت فروشگاه سعید در اختیار دارید.

چرا باید از چسب‌های اینتکس استفاده کنیم؟

در بسیاری از موارد، استفاده از حالت ضرورت پیدا می‌کند و جایگزینی برای این چسب وجود ندارد. این کاملاً طبیعی است که هر وسیله بادی مثل استخر پس از مدتی دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر پیدا کند. برای برطرف کردن مشکلاتی مثل سوراخ شدن یا پارگی این محصولات، راه حلی جز به کار گرفتن چسب اینتکس وجود ندارد. وسایل بادی به راحتی و با برخورد اجسام سخت یا تابش بیش از حد نور خورشید می‌توانند پوسیده شوند. شما نمی‌توانید زمان زیادی برای برطرف کردن مشکل آنها در نظر بگیرید. البته اساساً راه حل زیادی هم برای برطرف کردن این مشکل به جز استفاده از چسب استخر بادی اینتکس وجود ندارد. بهترین و عاقلانه‌ترین راه استفاده از همین چسب‌ها برای برطرف کردن مشکل است.

چسب تعمیری اینتکس

استفاده از چسب تعمیری اینتکس چه مزایایی دارد؟

استفاده از، مزایای زیادی برای شما خواهد داشت. آشنایی با این مزایا، ضرورت استفاده از این چسب را برای شما بیشتر مشخص خواهد کرد. مهمترین مزایای خرید اینگونه چسب‌ها عبارتند از:

  • اولین ویژگی و مزیت مهمی که در مورد چسب لوازم بادی اینتکس می‌توانیم به آن اشاره کنیم، مقاومت بسیار خوب این چسب است. چسب‌های اینتکس در برابر آب مقاومت بسیار خوبی نشان می‌دهند و مانع از نفوذ آن به وسایل بادی شما خواهند شد. همچنین این چسب‌ها اشعه ماورا بنفش را از خود عبور نمی‌دهند و از ماندگاری طولانی با عمر مفید کافی برخوردار هستند.
  • چسب تعمیر قایق بادی اینتکس، بهترین و سریع‌ترین راه برای ترمیم مشکلات مربوط به قایق‌های بادی است. دقت داشته باشید که وقتی قایق بادی وسط آب دچار پارگی می‌شود، نمی‌توانید ترمیم آن را به آینده موکول کنید. شما باید همان زمان برای برطرف کردن ترک و سوراخ ایجاد شده بر روی قایق اقدام نمایید و از غرق شدن در آب جلوگیری به عمل آورید.
  • یکی از ویژگی‌های بسیار خوب چسب مبل بادی اینتکس، سریع‌تر و ایمن‌تر بودن آن در مقایسه با روش‌های قدیمی ‌است. اگر در گذشته می‌خواستید وسایل بادی خودتان را تعمیر کنید، باید برای این کار به تعمیرکار مراجعه می‌کردید و هزینه زیادی پرداخت می‌نمودید. در حال حاضر با استفاده از چسب‌های اینتکس می‌توانید به آسانی و بدون مهارت خاصی مشکلات مربوط به وسایل بادی خود را برطرف سازید.
  • چسب لوازم بادی اینتکس را می‌توانید برای برطرف کردن خراش‌هایی که روی سطوح پلی وینیل کلراید ایجاد می‌شود هم مورد استفاده قرار دهید.

چسب لوازم بادی اینتکس

چسب‌هایچسب تعمیرات قایق بادی تفریحی و حرفه ای اینتکس

تفریحی و حرفه ای اینتکس از بهترین برچسب های تعمیراتی است که فروشگاه اینتکس آن را موجود کرده است تا شما بتوانید در صورت بروز مشکل و آسیب دیدگی در تمامی قایق های بادی اینتکس ، آن را به بهترین شکل ممکن تعمیر کرده و دوباره از آن ها استفاده کنید . قایق های بادی تولید شده برند اینتکس از بهترین قایق های بادی هستند که شما می توانید برای تفریحات خود از آن استفاده کنید . این قایق ها ، در واقع قایق های بادی اورجینالی هستند که از نظر کیفیتی حرف اول را زده و به عنوان برند موفق در تولید و فروش قایق بادی می باشند . ولی با این وجود باز هم این محصولات یک نوع محصول بادی به شمار می روند که امکان آسیب دیدگی به خصوص سوراخ شدن در بدنه آن ها ممکن است .

برای همین است که خود شرکت اینتکس برای محصولات بادی خود به ویژه قایق های بادی که محصولاتی گران تر و بسیار محبوب تر هستند این برچسب های تعمیراتی را قرار داده است تا در صورت سوراخ شدن بتوانید از آن برچسب ها برای تعمیر استفاده کنید . حال ممکن است برخی از مدل ها فاقد برچسب تعمیرات باشد و یا شما از قبل از آن ها استفاده کرده باشید . برای همین فروشگاه اینتکس چسب تعمیرات قایق بادی تفریحی و حرفه ای اینتکس را موجود کرده است تا در صورت نیاز به این برچسب ها بتوانید به سادگی و به آسانی آن را از فروشگاه خریداری کرده و نسبت به تعمیرات قایق بادی خود اقدام کنید . توجه داشته باشید که هر آسیب دیدگی قابلیت تعمیر شدن با برچسب تعمیرات را ندارد و شما تنها می توانید آسیب دیدگی ها و پارگی های نسبتا جزئی را با این وسیله تعمیر کنید .

برچسب های تعمیراتی تولید شده توسط اینتکس تنها برای قایق های بادی نیستند و چه بسا برچسب های دیگری نیز برای تعمیر استخر بادی ، وان بادی ، تشک بادی و … نیز طراحی شده اند که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند . ولی اگر قصد تعمیر قایق بادی را دارید بهتر است که حتما از چسب تعمیرات قایق بادی تفریحی و حرفه ای اینتکس استفاده کنید . این چسب تعمیرات از دو بخش تشکیل شده است و اگر به تصویر نیز نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که این برچسب در واقع از یک برچسب یا لیبل تشکیل شده و وسیله دیگری که در آن قرار دارد چسب مایع مخصوصی است که شما می توانید برای تعمیر کردن بدنه قایق بادی از آن استفاده کنید .

در صورت سوراخ شدن قایق بادی بهتر است که در حالت آسیب دیده از آن استفاده نکنید تا ان را تعمیر کرده و دوباره به آب بیاندازید . پس از آسیب دیدن بدنه قایق بادی ، در صورتی که آسیب دیدگی بسیار ریز است ، به نحوی آن را پیدا کرده و علامت بزنید . برای اینکار می توانید از روش های ساده و سنتی مانند تشت آب و یا کف صابون استفاده کرده و قسمت آسیب دیده را پیدا کنید تا بتوانید آن را تعمیر کنید . برای اینکه تعمیر کردن قایق بادی شما با کیفیت بالاتری صورت بگیرد ، از خشک بودن بدنه قایق بادی و محل آسیب دیده اطمینان حاصل کنید . سپس مقداری از برچسب را برش داده و آن را آغشته به چسب مخصوصی کنید که در این بسته تعمیراتی قرار دارد .

پس از انجام این مرحله نیاز است که محل آسیب دیده را برای مدت طولانی تحت فشار قرار دهید تا به خوبی چسب به بدنه قایق بادی بچسبد . پس از تعمیر کردن می توانید مجدد محصول را تست کنید که مشکل رفع شده است یا خیر . شما می توانید برای تعمیر کردن قایق بادی از فروشگاه اینتکس کمک بگیرید و محصول را برای تعمیرات تخصصی تر به فروشگاه بسپارید . این برچسب چسبندگی بسیار قوی را دارد به خصوص اگر از آن برای تعمیر کردن وسیله های بادی به خصوص وسیله هایی که از جنس پی وی سی ساخته شده اند می باشد .

 اینتکس چقدر قابل اعتماد هستند؟نوشته شده توسط سعید در 01 مهر 1399.

چسب تعمیرات اسباب بازی بادی مبل بادی استخر بادی تشک بادی تخت بادی 

تعمیرات تخصصی انواع وسایل بادی- اسباب بازی های بادی – – تعمیر تشک بادی – تعمیر مبل بادی – تعمیر استخر بادی – تعمیر قایق بادی – برچسب تعمیرات محصولات بادی – تعمیرات محصولات بادی در نمایندگی – نمایندگی در ایران – – تشک بادی روی آب – برچسب تعمیرات استخر بادی – فروشگاه مرکزی تعمیرات وسایل بادی – نمایندگی تعمیرات و فروش وسایل تعمیرات محصولات بادی – تعمیرات وسایل بادی با ارزانترین قیمت – فروش محصولات بادی اینتکس – مرکز تعمیرات وسایل بادی پنچر گیری وسایل بادی – – قیمت چسب و وصله و…

محصولات بادی عموما در صورت نگهداری مناسب خراب پنچر یا پاره نمی شوند مگر به چند دلیل ، در صورت استفاده نا مناسب به صورتی که بیش از تحمل وزن محصول به محصول فشار وارد شود ، یا اینکه محصولات بادی در اثر برخورد به جسم تیز خراب یا پنچر می شود و یا فشار بیش از حد به محصول در اثر بیش از حد باد کردن که موجب می شود محصول بادی از قسمت پرس به فشار افتاده و یا پار شود یا از حالت استاندارد خارج شود . در صورت باز شدن از قسمت پرس شده قابل تعمیر می باشد ولی در صورتی که محصول بادی از حالت استاندارد خارج شده و به اصطلاح دفرمه شود قابل تعمیر نمی باشد . برای ترجیحا نیاز به تجربه و شناخت چگونگی دقیق پنچر گیری و آزمون خطای قبلی می باشد چرا که روی محصول خود بخواهید را امتحان کنید ممکن است محصول خود را بر اثر درست پنچر گیری نکردن کامل از دست بدهید پس ترجیحا برای پنچر گیری با مشاوران در این زمینه تماس گیرید و در صورت داشتن تجربه نکته مهم این است که باید بدانید را بعد از شناسایی نقطه سوراخ شده باید به همان صورت باد شده تعمیر کرد و اگر در باد نداشتن محصول آن را پنچر گیری کنید هنگامی که بخواهید بعد از تعمیرات دوباره محصول خود را باد کنید تیکه ای که تعمیر کرده اید کامل پاره و کلا از محصول جدا می شود . تعمیرات تخصصی محصولات بادی را در نمایندگی خود انجام داده و شما کافیست با یک تماس از نحوه این تعمیرات آگاه شوید .

توجه : در صورت تمایل به تعمیرات در منزل خود به هیچ عنوان از چسب ها متفرقه ای که برای تعمیرات مناسب نمی باشند استفاده نکنید مثل چسب قطره ای – چسب آکواریوم – چسب یک دو سه و… چرا که بعضی ازین چسب ها خاصیت حلالی دارد و محصولات را به اصلاح خورده و حالت سوختگی ایجاد میکند قسمتی که محصول را چسب مال میکنیم جمع شده و از بین می رود .

برای مشاهده چسب های مخصوص تعمیرات وسایل بادی کلیک کنید

 قیمت برچسب تعمیرات 

از جمله  از  به شمار می آید . این بسته بندی حاوی 6 عدد تعمیرات برای کالاهایی نظیر  و  –  –  – انواع  و سایر محصولات اینتکس قابل استفاده می باشد. . طریقه مصرف این چسب وصله به این صورت می باشد که ابتدا محلی که دچار آسیب دیدگی شده پیدا کرده و سطح محصول را عاری از هر گونه آلودگی و چربی نمایید و محصول را باد کنید ، قبل از خالی شدن باد محصول برچسب را به محل آسیب دیده بچسبانید.

برای مشاهده محصول و اطلاع از قیمت روی عکس زیر کلیک کنید

 

 قیمت چسب و وصله  

از جمله  از  به شمار می آید .  برای ترمیم تمامی محصولات مشترک بوده که از یک تیوپ چسب مایع و یک رول نوار شیشه ای که تفریبا 132 سانتی متر مربع مساحت دارد تشکیل شده. نوار این ، شیشه ای بوده به طوری که بعد از چسباندن روی سطحی که سوراخ شده است هم رنگ محصول شده و قابل رویت نمی باشد. این چسب برای کالاهایی نظیر  و  – –  – انواع و… قابل استفاده می باشد.طریقه مصرف این چسب وصله به این صورت می باشد که ابتدا محلی که دچار آسیب دیدگی شده پیدا کرده و سطح محصول را عاری از هر گونه آلودگی و چربی نمایید و در صورت پنچری ، وصله ای به ابعاد 2 در 2 یا بزرگتر ( بسته به نوع پنچری ) از وصله اصلی توسط قیچی جدا نموده و چسب مایع را هم به سطح وصله و هم سطح محل آسیب دیده محصول آغشته می نماییم و پس از دقایقی که چسب در مجاورت هوا قرار گرفت و خشک شد ، وصله را به محل آسیب دیده می چسبانیم و پس از گذشت 4 الی 5 ساعت میتوانیم محصول را باد کنیم و استفاده نماییم .

برای مشاهده محصول و اطلاع از قیمت روی عکس زیر کلیک کنید

انواع برچسب تعمیرات 

 نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی  با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

برای خرید برچسب تعمیرات وسایل بادی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر خود را در سراسر کشور دریافت کنید.

محصولات بادی اینتکس همواره با کیفیت بوده و بدون رساندن آسیب جدی به محصول امکان پارگی خود به خودی بسیار به ندرت دیده شده است . به هردلیلی محصول بادی شما اعم از تخت بادی تشک بادی قایق بادی استخر بادی مبل بادی و سایر محصولات بادی اینتکس و غیر اینتکس دچار آسیب شد می توانید ازین چسب و وصله یا همان چسب پنچری برای رفع این سوراخ یا پارگی استفاده کرد . چسب و وصله یا همان چسب پنچری شرکت اینتکس را از فروشگاه ایلی تویز و یا سایت ایلی تویز تنها نمایندگی رسمی محصولات بادی و لوازم جانبی اینتکس در ایران تهیه نمایید .

برای اطلاع از قیمت چسب پنچری و سایر لوازم جانبی محصولات بادی ایلی تویز کلیک کنید.

چسب وصله

از جمله  از  به شمار می آید .  برای ترمیم تمامی محصولات مشترک بوده که از یک تیوپ چسب مایع و یک رول نوار شیشه ای که تفریبا 132 سانتی متر مربع مساحت دارد تشکیل شده. نوار این ، شیشه ای بوده به طوری که بعد از چسباندن روی سطحی که سوراخ شده است هم رنگ محصول شده و قابل رویت نمی باشد. این چسب برای کالاهایی نظیر  و  – –  – انواع و… قابل استفاده می باشد.طریقه مصرف این چسب وصله به این صورت می باشد که ابتدا محلی که دچار آسیب دیدگی شده پیدا کرده و سطح محصول را عاری از هر گونه آلودگی و چربی نمایید و در صورت پنچری ، وصله ای به ابعاد 2 در 2 یا بزرگتر ( بسته به نوع پنچری ) از وصله اصلی توسط قیچی جدا نموده و چسب مایع را هم به سطح وصله و هم سطح محل آسیب دیده محصول آغشته می نماییم و پس از دقایقی که چسب در مجاورت هوا قرار گرفت و خشک شد ، وصله را به محل آسیب دیده می چسبانیم و پس از گذشت 4 الی 5 ساعت میتوانیم محصول را باد کنیم و استفاده نماییم .

برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

برچسب تعمیرات

از جمله  از  به شمار می آید . این بسته بندی حاوی 6 عدد تعمیرات برای کالاهایی نظیر  و  –  –  – انواع  و سایر محصولات اینتکس قابل استفاده می باشد. . طریقه مصرف این چسب وصله به این صورت می باشد که ابتدا محلی که دچار آسیب دیدگی شده پیدا کرده و سطح محصول را عاری از هر گونه آلودگی و چربی نمایید و محصول را باد کنید ، قبل از خالی شدن باد محصول برچسب را به محل آسیب دیده بچسبانید.

برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید این محصول روی عکس زیر کلیک کنید

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی  با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

برای خرید محصولات بادی اینتکس و لوازم جانبی آن ها می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی ( سایت یا اینستاگرام ) و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

 

مطمئن باشید از لحاظ ایمنی هیچ ابزاری به پای برای برطرف کردن مشکلات وسایل بادی شما نخواهند رسید. استفاده از چسب تشک بادی اینتکس به شما کمک می‌کند به خوبی ناحیه آسیب دیده را ترمیم کنید و مثل روز اول با اطمینان کامل از آن استفاده نمایید. چسب قایق بادی اینتکس می‌تواند در لحظات بحرانی شگفت انگیز باشد و حتی زندگی انسان‌ها را از خطر مرگ نجات دهد. به همین دلیل بهتر است همیشه تعدادی از این چسب‌ها را در اختیار داشته باشید و به ویژه در هنگام استفاده از قایق بادی آنها را همراه خود ببرید.

 

دکمه بازگشت به بالا