عمومی

چه عطری زنان را تحریک می کند؟

آشنایی با بهترین عطرهای محرک زنانه

بسیاری از آقایان تمایل دارند عطر هایی را استفاده کنند که به آن ها حس اعتماد به نفس بخشیده و به واسطه رایحه خوبی که دارد خانم مورد علاقشان را به آنان جذب نماید.

در ادامه لیستی از بهترین عطر محرک زنانه را عنوان می کنیم. امیدواریم که این مطلب برایتان مفید واقع شود.

معرفی عطر محرک زنانه
لیستی از بهترین عطرهای محرک زنانه

ادکلن مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme عطر محرک زنانه

ادکلن بولگاری که از ابتدا جزو پر فروش ترین عطر های دنیا بوده و هنوز هم می باشد، احساس تمرکز و تفکر بسیار بالایی به افراد خواهد داد. به این وسیله می توانید با حواس جمع تری در پی کسب علاقه خانم مورد نظرتان باشید.

نت های اولیه این عطرشامل درخت نارنج، پرتقال ماندارین و پرتقال می باشند؛ که احساس سرخوشی بی نظیری را به فرد هدیه می نمایند. نت های میانی کم کم از راه می رسند و بوی خوش جلبک دریایی، اسطوخودوس و گل پنبه را به همراه دارند.

در پایان نیز عنبر، گیاه پاتچولی، چوب درخت سرو ویرجینیا و نت های چوبی رایحه ای بی نظیر و لذت بخش را به مشام شما هدیه می کنند. رایحه ای که هیچوقت از آن سیر نخواهید شد.

عطر مردانه رالف لورن Polo Blue عطر محرک زنانه

عطر مردانه رالف لورن Polo Blue بوی تند و خنک این عطر احساس آرامش کنار اقیانوس را برای شما تداعی می کند. حسی سرشار از سبک وزنی و آرامش. این عطر پولو بلو را می توان بهترین عطر تحریک کننده خانمها دانست. از آن جهت که خانم های بسیار زیادی این عطر را می پسندند و از آن با عنوان یک عطر جذاب و فریبنده یاد می کنند.

ادکلن مردانه آزارو مدل Chrome ادکلن محرک زنانه

عطر Chrome خنک را می توانید در روزهای گرم تابستان استفاده کنید و لبریز از حس دلپذیر سرما در روزهای سوزان آن شوید.

پس از استفاده از این عطر بوی رزماری، آناناس، شکوفه پرتقال، نارنج و لیمو را استشمام خواهید کرد. این بوی بی نظیر همان چیزی است که همه خانم ها را به خود جذب می نماید.

هیجان بیشتر نیز حسی است که پس از هربار استفاده از این عطر به شما دست خواهد داد.

عطر ادکلن محرک زنانه سی کی ریویل مردانه-CK Reveal

عطر ادکلن سی کی ریویل مردانه CK Reveal در اولین برخود شیشه جذاب این ادلکن دل شما را می رباید؛ بنابراین اینادکلن هدیه ای مناسب نیز به شمار می آید. اگر خانمی هستید که دوست دارید بیشتر به مرد مورد علاقه خود جذب شوید، پیشنهاد می کنیم این ادکلن را به وی هدیه دهید و از تاثیری که می بینید شگفت زده شوید.

این عطر مردانه و منحصر به فرد، رایحه ای بی نظیر را دارا می باشد. نت های اولیه این محصول که بهترین عطر تحریک کننده زنان می باشد، گلابی، کنیاک، زنجبیل، کندر رمی و طالبی می باشند. نت هایی بی نظیر که کمتر ترکیب آن ها را یکجا دیده اید!

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا