برترینهای کسب و کارعمومی

چگونه عکس پروفایل ایکس باکس را عوض کنیم

سفارشی سازی تصویر زمینه Xbox one s به عنوان یکی از قابلیت‌های جالب این کنسول است که کاربران می‌توانند با توجه به سلیقه‌ی خود شخصی سازی‌های مختلفی را بر روی تصویر زمینه کنسول خود اعمال کنند. در این مقاله از مقالات آموزشی سایت خرید بازی استیم قصد آموزش تغییر تصویر زمینه ایکس باکس وان اس را داریم.

اگر از دارندگان کنسول ایکس باکس وان اس هستید و می‌خواهید تصویر زمینه خود را به شیوه‌های مختلف سفارشی سازی کنید می‌توانید آموزش زیر را دنبال کنید. هر کدام از روش‌های بیان شده برای افراد قابل استفاده است. با آموزش تغییر تصویر زمینه XBOX One S  با ما در همراه باشید.

مراحل تغییر تصویر زمینه ایکس باکس وان اس

4 شیوه مختلف برای تغییر تصویر زمینه کنسول ایکس باکس وان اس وجود دارد که در این مقاله به هر 4 شیوه اشاره خواهد شد. یکی از آموزش‌های مورد نیاز کاربران کنسول ایکس باکس، است که در سایت ایموجو قرار گرفته است. اگر می‌خواهید با آموزش امروز، تصویر پس زمینه خود را به شکل دلخواه تغییر دهید پس بهتر است تا انتها همراه ما باشید:

تغییر تصویر پس زمینه Xbox One S به رنگ ثابت

برای این کار بهتر است دکمه ایکس باکس موجود بر روی کنترلر را فشار داده تا منوی تنظیمات باز شود. در منوی ظاهر شده به بخش عمومی رفته و شخصی سازی را انتخاب کنید. در این بخش می‌توانید گزینه‌های مختلف را جهت تغییر مشاهده کنید. در بخش رنگ و متن، رنگ پس زمینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و تأیید کنید. در این صورت مشاهده می‌کنید که تغییر تصویر زمینه Xbox One S به یک رنگ ثابت در آمده است که این امر می‌تواند برای بسیاری از کاربران لذت بخش باشد.

تغییر تصویر زمینه Xbox One S به صورت سفارشی

همان‌طور که بیان شد تغییر تصویر زمینه وان اس می‌تواند به صورت سفارشی انتخاب شود. بسیاری از کاربران علاقه‌مند هستند تا یک تصویر سفارشی را برای کنسول خود انتخاب کنند. برای این کار ابتدا برنامه مدیا پلیر موجود بر روی کنسول را راه اندازی کنید. یک تصویر مشخص به USB انتقال دهید و حافظه جانبی را به کنسول متصل کنید. تصویر انتخابی شما باید دارای فرمت JPG یا PNG باشد، در این حالت می‌توانید از طریق برنامه مدیا پلیر تصویر مدنظر خود را از حافظه جانبی انتخاب کنید. پس از انتخاب تصویر آن را به عنوان تصویر پس زمینه قرار دهید.

تغییر تصویر زمینه ایکس باکس وان اس از بین تصاویر پیش فرض برخی از تصاویر پیش فرض در کنسول ایکس باکس وان اس وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یک انتخاب مناسب داشته باشید. با مراجعه به بخش تنظیمات و انتخاب رنگ و پس زمینه مناسب، روی عکس صفحه کلیک کرده و در لیست ظاهر شده تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این بخش می‌توانید موارد بیشتر را مشاهده کنید و با توجه به سلیقه خود یک انتخاب مناسب داشته باشید. تصویر انتخاب شده را به عنوان عکس پس زمینه برگزینید. با این کار می‌توانید به سهولت تغییر تصویر زمینه Xbox One S را تغییر دهید.

جمع بندی درباره تغییر تصویر زمینه ایکس باکس وان اس

کنسول ایک باکس وان اس به عنوان یکی از کنسول‌های محبوب در بین کاربران است که افراد می‌توانند به کمک این کنسول قدرتمند بازی‌های ویدیویی روز را بر روی کنسول خود اجرا کنند. اگر به عنوان کاربر مایکروسافت بخواهید تصویر پس زمینه کنسول خود را تغییر دهید بهتر است آموزش بالا را مطالعه کنید. آموزش تغییر تصویر زمینه Xbox One S در بالا قرار گرفته است که شما می‌توانید به 4 شیوه مختلف تغییرات خود را بر روی عکس پس زمینه اعمال کنید. اگر در کنار کنسول ایکس باکس وان اس، دارای کنسول ایکس باکس 360 هستید و قصد دارید تا با نحوه عکس گذاشتن بر روی این کنسول قدیمی آشنا شوید بهتر است را به دقت مطالعه کنید.

شما برای ما از تغییر تصویر زمینه ایکس باکس وان اس بنویسید تغییر تصویر زمینه ایکس باکس وان اس را در این مطلب از سایت ایموجو مورد بررسی قرار دادیم. می توانید هر گونه سوال خود را در مورد بازی های موبایلی با کارشناسان ایموجو به اشتراک بگذارید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. همچنین می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید.

تعمیرات کنسول بازی

ایکس باکس به عنوان کنسول بازی عرضه شده توسط کمپانی مایکروسافت، قابلیت های متعددی دارد که به واسطه ی آنها توانسته رقابت بسیار نزدیکی با پلی استیشن ایجاد کند. یکی از امکانات جالب توجه و کاربردی Xbox One و Xbox 360 ، قابلیت ایجاد پروفایل برای این مدل ها است. پروفایل، امکان استفاده از کنسول را برای چند کاربر فراهم می کند. در واقع شما می توانید برای هر یک از کاربران این دستگاه (اعضای خانواده، دوستان و …) تنظیمات و موارد دیگر را به صورت دلخواه هریک از کاربران ذخیره نمایید.

البته ایجاد و حذف پروفایل ایکس باکس ، نیاز به آموزش داشته و اگر جزیئات آن به خوبی انجام نگردد، عملا کاری از پیش نخواهید برد. به منظور افزایش اطلاعات شما همراهان گرامی، مقاله ی امروز را به بیان نکاتی در این مورد اختصاص داده ایم. در صورت نیاز، شما عزیزان می توانید راهنمایی های مورد نظرتان را از تکنسین های تعمیر کنسول بازی در مرکز سخت افزار ایران دریافت نمایید. ایجاد پروفایل در ایکس باکس برای اضافه کردن پروفایل یا حساب کاربری در کنسول بازی ایکس باکس، باید اول دکمه‌ ی دستگاه را فشار دهید و سپس، به ترتیب زیر عمل نمایید:

گزینه ‌ی Download Profile را انتخاب کنید. (مشاهده نکردن این گزینه به این معنا است که با پروفایل کاربری دیگری وارد شده ‌اید. ضمن فشار دادن دکمه‌ ی X و تایید، از اکانت متفرقه خارج شوید.) در بخش پایین صفحه، گزینه ای تحت عنوانDownload Profile مشاهده می شود که برای ساخت پروفایل ایکس باکس ، باید این گزینه را انتخاب نمایید.

آدرس ایمیل خود در سرویس ایمیل مایکروسافت را وارد کنید. (اگر قبلا حساب مایکروسافت نداشته اید، باید این کار را انجام دهید؛ کار با ایکس باکس بدون وجود این حساب، به مشکل خواهد خورد و تمامی تنظیمات باید در اکانت مایکروسافت شما ذخیره گردد.) رمز عبور حسابتان را وارد کنید. (فراموش نکنید چنانچه حساب کاربری از نوع Child و مخصوص کودکان باشد، به اطلاعات حساب کاربری والدین نیاز پیدا خواهید کرد. )

در ادامه ی مراحل ساخت پروفایل Xbox ، اگر از هارد اکسترنال استفاده می ‌کنید، محل ذخیره کردن اطلاعات پروفایل جدید را انتخاب کرده و در غیر این صورت فرایند را ادامه دهید. بعد از دانلود شدن پروفایل، سیستم از شما می پرسد که تمایل به ذخیره شدن رمز عبور دارید یا نه. با انتخاب گزینه ی Remember Password ، راحت تر به اکانت وارد می شوید اما امنیت پروفایل شما کاهش خواهد یافت. مهندسین مجرب نمایندگی تعمیرات ایکس باکس مرکز سخت افزار ایران، توصیه می کنند که تا حد امکان این گزینه را انتخاب نکنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا