برترینهای کسب و کارسلامت

کرم دور چشم جومتام نی نی سایت

اگر پوست چربی دارید و آرایش روی صورتتون نمیمونه

شما باید تعداد مراحل شستشوی پوست خود را با استفاده از فوم های شستشوی طراحی شده برای پوست های چرب افزایش دهید. پس از آن از تونر استفاده کنید زیرا علاوه بر پاکسازی کامل منافذ، به مدیریت چربی پوست شما نیز کمک می کند.

برای خرید کرم دور چشم لاکچری کوین لطفا کلیک کنید .اسکراب و لایه برداری مرحله بعدی در کنترل چربی پوست است.نه تنها گردش خون را بهبود می بخشد بلکه چربی سطح پوست را کاهش و تنظیم می کند. پوست ما به طور مداوم سلول های زنده ایجاد می کند در حالی که سلول های مرده را جمع می کند. اگر لایه برداری نکنیم، این سلول ها ساخته می شوند و آرایش روی پوست ما ساییده می شود. منافذ در پوست های چرب رایج است. برای پوشاندن این منافذ باید از آرایش مات استفاده کنیم.جهت خرید کرم پودر لاکچری کوین کلیک کنید

برای تنظیم چربی پوست، از  كرم شب و روز لاكچری كوين مات استفاده کنید و منافذ پوست را ببندید تا بعد از آرایش، پوست صاف و یکدستی داشته باشید.

اگر پوست خشکی دارید و آرایش روی صورتتون نمی مونه 

اگر پوست خشکی دارید و آرایشتان به خوبی روی پوستتان نمی نشیند، باید قبل از آرایش، آبرسانی را شروع کنید.شستشوی پوست باید با استفاده از فوم هایی انجام شود که علاوه بر پاکسازی، پوست را مرطوب می کند.مطمئناً بعد از شستن آن کشش را روی پوست خود احساس خواهید کرد؛ به طوری که آرایش هنگام قرار گرفتن روی پوست شما چین و چروک یا پوست خشکی را نشان ندهد.

شما باید از سرم اسید هیالورونیک استفاده کنید زیرا نه تنها پوست شما را آبرسانی می کند بلکه آرایش را نیز جذب می کند. حتی این افراد باید قبل از آرایش از مرطوب‌کننده استفاده کنند. برای پوست های خشک، از کرم پودرهای مایع استفاده کنید، زیرا استفاده و جذب آسان تر است. این گونه افراد مجاز به استفاده از لوازم آرایشی حاوی چربی بیشتر هستند.

چه کنیم که آرایشمان پاک و خراب نشود

در این قسمت به سوال “برای تثبیت ارایش چه کنیم” و تمام روش های ماندگاری و ثابت ماندن آرایش را برایتان شرح میدهیم؛ لطفا تا انتها مقاله با ما همراه باشید.

  • همیشه از پرایمر استفاده کنید
  • استفاده از کرم فاندیشن بدون چربی
  • استفاده از پنکیک
  • لایه های آرایشی ملایم و سبک
  • استفاده از اسپری پرایمر روی براش سایه چشم
  • استفاده از خط چشم و ریمل ضد آب
  • برای رژ گونه، کرم پرایمر با رژ لب مایع مات مخلوط کنید
  • شیوه صحیح رژ لب
  • استفاده از پودر فیکس مات
  • استفاده از اسپری فیکس
  • خشک کردن چربی پوست با اسفنج

همیشه از پرایمر استفاده کنید

پس از آماده شدن پوست، نوبت به استفاده از پرایمر می رسد. اگر بخواهیم یک توضیح اولیه در مورد پرایمرها داشته باشیم، می‌توانیم بگوییم که پایه آرایش هستند و به حفظ آرایش صورت، آبرسانی و نرمی و لطافت بافت پوست کمک می‌کنند. آنها باعث می شوند که کرم پودر یا سایه در ظاهر نهایی آرایش کاملاً روی پوست شما بخوابد. بنابراین آنها را در خرید لوازم آرایشی خود بگنجانید و اهمیت آنها را دست کم نگیرید.

استفاده از کرم فاندیشن بدون چربی

استفاده از لوازم آرایشی مبتنی بر رژلب خطر محو شدن آرایش و تخریب زود هنگام را افزایش می دهد. اگر پوست شما خشک است، ابتدا از مرطوب‌کننده و سپس کرم پودر بدون چربی استفاده کنید.

استفاده از پنکیک

کرم ها و لوسیون ها زودتر محو می شوند. برای درست کردن فونداسیون از پنکیک همرنگ کرم خود استفاده کنید. به جای کشیدن پد پنکیک روی پوست، به آن ضربه بزنید تا کرم ها در جای خود باقی بمانند.

لایه های آرایشی ملایم و سبک

اگر می‌خواهید آرایشتان ماندگار باشد، به یاد داشته باشید که آرایش کمتر و ملایم‌تر ماندگاری بیشتری دارد. هر چه لایه های کرم، کانسیلر، کرم پودر، پودر فیکس کننده و پنکیک شما نازک‌تر باشد بهتر جذب پوست و با هم ترکیب می شود، مدت بیشتری روی پوست باقی می ماند و از طرفی صورت شما عجیب به نظر نمی رسد.

استفاده از اسپری پرایمر روی براش سایه چشم

این نه تنها رنگ آرایش چشم را در طول روز ثابت نگه می دارد، بلکه تاثیر آن را تشدید می کند و ظاهری براق به آن می بخشد.

استفاده از خط چشم و ریمل ضد آب

اگر می‌خواهید آرایش چشم‌تان تمام روز بماند و ریملتان زیر چشمتان نریزد، از خط چشم و ریمل ضدآب استفاده کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که آرایش خود را به درستی پاک کنید تا مژه هایتان ریزش نکنند.

برای رژ گونه کرم، پرایمر با رژ لب مایع مات مخلوط کنید

این موثرترین روش برای حفظ رژگونه روی صورت است. برای به دست آوردن رنگ مناسب، مقدار بسیار کمی از رژ لب مایع را با کرم پرایمینگ مخلوط کنید و سپس از آن استفاده کنید تا رژگونه ای کاملا پایدار و ماندگار داشته باشید.

شیوه صحیح رژ لب

گزینه ایده آل رژ لب مایع مات است، اما اگر نمی خواهید از آن استفاده کنید، رژ لب را لایه لایه بزنید و در لایه اول از مداد استفاده کنید.

استفاده از پودر فیکس مات

بهتر است بعد از زدن کانسیلر و فونداسیون (پودر ستیمگ) از پودر مات یا پودر سِتینگ استفاده شود. این کار نه تنها درخشش زیادی را از صورت ناشی از چربی اضافی موجود در لوازم آرایشی یا چربی پوست از بین می برد، بلکه آن را کدر می کند. همچنین طول مدت و ماندگاری آرایش شما را افزایش می دهد.

استفاده از اسپری فیکس

استفاده از اسپری فیکس یکی از حیاتی ترین اقدامات آرایشگران است، به خصوص برای مشتریانی که یک جشن یا جشن طولانی در پیش دارند. اسپری فیکس نه تنها کمک می‌کند آرایش تازه‌تر به نظر برسد، بلکه باعث می‌شود آرایش طولانی‌تر در طول روز باقی بماند.

خشک کردن چربی پوست با اسفنج

کاغذ روغنی، طبق تجربه من، اکثریت آرایش را پاک می کند. به جای استفاده از کاغذ روغنی یا پدهای مخصوص پوست، می توان از یک اسفنج آرایشی برای پاک کردن چربی اضافی پوست استفاده کرد

دکمه بازگشت به بالا