کرونایی‌ها با قطار سفر نرفته اند

کرونایی‌ها با قطار سفر نرفته اند

مدیرعامل شرکت راه آهن اعلام کرد: تمام سفرهای ریلی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شده و بلیط قطار به هیچ مسافری که تست تاج مثبت باشد فروخته نمی شود.

به گزارش اخبار ما ، به دنبال اظهارات اخیر ایرایی حریرچی – معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی – مبنی بر اینکه 51000 نفری که آزمایش تاج مثبت داشتند قرنطینه را نقض کردند ، شهر خود را ترک کرده و سفر کردند. س questionsالات از بین رفته است: با وجود سیستم ماسک و فعال شدن آن در همه زمینه های حمل و نقل این افراد چگونه سفر کردند؟

سعید رسولی ، مدیرعامل شرکت راه آهن در مصاحبه با اخبار ما گفت: “از زمان راه اندازی سیستم Mask ، این سیستم در همه بخش های حمل و نقل ریلی فعال است. کد ملی مسافر در سیستم Mask بررسی می شود خرید بلیط و سفر با قطار. “اگر تست تاج مسافر مثبت باشد ، هیچ بلیط به او فروخته نمی شود.

وی افزود: تمام پروتکل های بهداشتی اعلام شده توسط ستاد ملی کرونا در بخش راه آهن کاملاً رعایت می شود و ما بر اجرای صحیح آن در تمام روزهای هفته نظارت جدی داریم و چنین تخلفی وجود ندارد که یک مسافر تست تاج مثبت انجام دهد “مناطق”.

مدیرعامل شرکت راه آهن گفت که باید از همه شرکت های حمل و نقل ریلی برای پایبندی دقیق به پروتکل های بهداشتی که در ماه های اخیر این کار را انجام داده اند ، با وجود مشکلات و مشکلات فراوان ناشی از شیوع ویروس کرونا ، تشکر کنیم. این امر توسط سیستمی از ماسک ها بررسی می شود و ما به طور روزانه بر روند خرید و فروش بلیط توسط همه شرکت ها نظارت مستمر داریم.

رسولی همچنین درباره روند پرداخت تسهیلات ویروس کرونا شرکت های ریلی که برخی از آنها علی رغم گذشته بیش از یک سال دریافت نکرده اند ، گفت: این مسئله و مشکل به طور مداوم کنترل می شود و اکنون براساس اطلاعات دریافتی ، چندین شرکت راه آهن روند بانکی و به زودی به آنها بازپرداخت می شود.

وی در پاسخ به س anotherال دیگری مبنی بر اینکه آیا با وجود گذشت تقریباً یک سال و نیم از شیوع ویروس کرونا ، تسهیلات دیگری برای بخش راه آهن و جبران خسارت وارده به آنها جستجو و تأیید می شود یا خیر؟ وی اظهار داشت: ما در زمینه حمل و نقل ریلی به ستاد ملی تاج اطلاع داده ایم اما تصمیماتی در این زمینه در این ستاد اتخاذ خواهد شد و امیدواریم كه چنین تصمیماتی به موقع اتخاذ و ابلاغ شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا