رویدادها

۱۵ شهید و یک میلیون ماموریت کرونایی در اورژانس

رئیس سازمان اورژانس کشور در پیامی به مناسبت روز اضطراری گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ، بیش از 6500 نفر به این ویروس مبتلا شده و 15 نفر نیز کشته شده اند.

به گزارش اخبار ما ، پیام دکتر پیمان صابریان می گوید: “جایگاه ارزشمند و بالای کارکنان بیمارستان اورژانس زمانی قابل مشاهده است که مأموران اورژانس 115 با لباس سفید از بیماران حاضر در کنار تخت مراقبت می کنند و در اولین لحظات حادثه جان آنها را نجات می دهند. ما مفتخریم که این سازمان افراد فعال با طبیعت خالص ، با اراده و ذهن باز ، با احساس نوع دوستی و استفاده از دانش روز ، که توشه عشق و انسانیت است.

درودهای بی پایان به شما فرشتگان نجات که در همه لحظات سخت و جان بخش ، آسایش خود را رها کرده و از هیچ کوششی برای نجات جان انسانها دریغ نکرده اید. وجود کارکنان خستگی ناپذیر اورژانس یک هدیه الهی برای سلامت جامعه است و نعمت خدمات شما برای همیشه در ذهن مردم این منطقه باقی خواهد ماند. بدون تردید ، نیروهای اضطراری به عنوان امید و پشتیبانی مردم شناخته می شوند و جایگاه آنها در کمک به مردم برای همیشه برجسته باقی خواهد ماند.

از زمان شروع همه گیری کوئید 19 ، بیش از 6500 کارمند اورژانس در کشور تشخیص داده شده و از این بیماری بهبود یافته اند. علاوه بر انجام مأموریت های معمول در شهرها و جاده های سراسر کشور ، بیمارستان ها بیش از یک میلیون ماموریت مرتبط با کووید -19 را در سراسر کشور انجام داده اند و در دو ماه گذشته تنها به سیستم بهداشتی کشور در استان تهران کمک کرده اند. آنها بیش از 500000 دوز واکسن را تلقیح کردند.

با قدردانی از اقدامات گسترده و م ofثر این عزیزان ، 17 سپتامبر ، مصادف با چهل و ششمین سالگرد تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی در کشور ، یک مقام ارشد وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، خانواده های شهدای فوریت از جمله شهدا و ایثارگران.کمک شما عزیزان و در سایه توجه حضرت مهدی (عج) و تحت هدایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بتوانید بیش از پیش به مردم عزیز کشورمان خدمت کنید ، به خواست خدا. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا