سلامت

شکسته شدن رکورد مبتلایان به کرونا در قزوین

اخبار آفتاب:

منوچهر حبیبی در جلسه ستاد پیشگیری و پیشگیری از تاج در استان قزوین با اشاره به اینکه صحبت هایی در مورد تاج در استان و کشور وجود دارد ، گفت: “آماری را که امروز در استان داشتیم درمورد بیماران و بستری شدن در استان در 5 ماه گذشته به یاد نداریم. ” و این آمار باید همه ما را شوکه کند.

سخنگوی ستاد تاج استان با بیان اینکه بیمارستانهای میدانی و بیمارستانهای آشتی باید در مناطق مختلف استان احیا شوند ، افزود: ما نمی خواهیم مردم را بترسانیم ، اما آمار تاج این روزها در پنج ماه گذشته بی سابقه است.

شکستن رکورد بیماری عروق کرونر در قزوین

حبیبی با بیان اینکه نیاز به توجه بیشتر به پروتکل های بهداشتی در کارخانه های قزوین وجود دارد ، گفت: در یک شرکت تولیدی در استان قزوین یک نفر 24 نفر را آلوده می کند و مدیران کارخانه باید هشدار دهند که افراد آلوده به این بیماری مراجعه نکنند. شغل ، و همچنین این موضوع باید توسط بخش در نظر گرفته شود.

وی اظهار کرد: وضعیت استان و کشور از نظر توزیع و انتقال تاج بسیار خطرناک و نگران کننده است.

معاون سیاسی سیاسی استاندار قزوین اظهار داشت: طی چند روز گذشته ما در بعضی از روستاها با هزار مهمان مراسم عروسی برگزار کرده ایم که بدون شک می تواند صدها نفر را با عزاداری آلوده کند.

سخنگوی ستادی استان کرونا اضافه کرد: “کسانی که به هر شکلی از جمله عروسی و عزاداری اقدام به تجمع می کنند ، باید آن را جدی بگیرند ، زیرا آنها با زندگی مردم بازی می کنند.”

حبیبی یادآور شد: از امروز ، ما نباید اجازه دهیم که در پارک ها جمع شویم و حتی در صورت لزوم ، شهرداری ها باید در پارک ها چراغ ها را خاموش کنند ، زیرا این امر در نجات جان مردم است.

وی ادامه داد: با هماهنگی لازم بین دستگاههای ذیربط ، بیماران کرونری که دارای کارت بهداشتی هستند باید بتوانند از خدمات بیمارستانهای عمومی استفاده کنند و بیمارانی که دارای کارت تأمین اجتماعی هستند باید از خدمات بیمارستانهای تأمین اجتماعی استفاده کنند و افراد دارای بیمه تکمیلی نیز باید از آن استفاده کنند. استفاده کنید. ” از خدمات یک بیمارستان خصوصی بهره مند شوید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کمیته بازرسی و نظارت کرونا باید از عملکرد روزمره مدیران از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی گزارش کند و اگر بخش های این دستگاه ها به خوبی رفتار نکنند ، مدیران دستگاه های مربوطه پاسخگو خواهند بود.

سخنگوی ویروس كرونا گفت: سازمان صنعت ، معدن و تجارت مسئولیت فقدان وسایل بهداشتی برای مبارزه با كرونا را برعهده گرفته است. وی گفت: “برای یک واحد یا گروه قابل قبول نیست که بگویند دستکش و ماسک ندارند.”

حبیبی گفت: شهرداران باید از مکان های عمومی به ویژه پارک ها و اماکن شلوغ ضد عفونی کنند.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی باید کیت های آزمایشگاهی را تهیه کند و رادیو نیز باید آموزش خیاطی و تهیه ماسک های پارچه ای را ارائه دهد زیرا این ماسک در جلوگیری از ویروس تاج نقش مهمی دارد.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا