رویدادها

کشف بیش از ۶۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس فرودگاه‌های کشور

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: کارکنان پرتلاش پلیس فرودگاه‌های کشور موفق شدند بیش از ۶۵۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر را در بازه زمانی ۳ ماهه نخست سال جاری کشف کنند.

به گزارش اخبار ما، سردار محسن عقیلی ضمن اعلام آمادگی حداکثری پلیس فرودگاه‌ها برای تامین نظم و امنیت حوزه استحفاظی به تشریح فعالیتهای ۳ ماهه اول این پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ پرداخت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در ۳ ماه اول سال ۱۴۰۲ گفت: در این بازه زمانی، همکاران ما موفق به کشف ۶۵۹ کیلو و ۵۸۰ گرم انواع مواد مخدر در جاسازی‌های مختلف شدند.

عقیلی تعداد افراد دستگیر شده در ارتباط با قاچاق مواد مخدر را ۳ هزار و ۵۴۷ نفر اعلام و تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به بهره‌گیری از روش‌های تخصصی و تجهیزات نوین کمک بازرسی گفت: خوشبختانه این پلیس در زمینه کشف مواد مخدر توفیقات بسیار خوبی به واسطه بهره‌گیری از دانش و اطلاعات روز به‌دست آورده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، عقیلی در پایان با توصیه به مسافران هوایی مبنی بر رعایت قوانین گفت: مسافران از جابه‌جایی بسته‌های افراد ناشناس به صورت امانت خودداری و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی به پلیس فرودگاه در سراسر کشور اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا