رویدادها

کشف پودرهای بدنسازی تقلبی با برچسب ساخت آمریکا

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از شناسایی و پلمب یک انبار نگهداری از مکمل‌های بدنسازی تقلبی و قاچاق در شهریار خبر داد.

به گزارش اخبار ما، سردار کیوان ظهیری با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، طرح کنترل و بازدید از انبارها، سوله‌ها و باراندازهای کالا در غرب استان تهران را در دستورکار خود قرارداده و جریان اجرای این طرح، اخبار و اطلاعاتی در خصوص نگهداری کالای قاچاق در انباری یک شهرک صنعتی در شهریار به دست آورده و بررسی آن را آغاز کردند.

  فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با کنترل انبارهای شهرک صنعتی در شهریار مشخص شد عده‌ای  از افراد سودجو و فرصت طلب در شهرک صنعتی، کالای قاچاق نگهداری کرده و همچنین با بسته بندی انواع مکمل و پروتئین بدنسازی غیرمجاز  را در بازار عرضه کرده‌اند که با هماهنگی مقام قضایی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی وارد محل شده و به بازرسی آن پرداختند.

 ظهیری ادامه داد:‌ در جریان بازدید ماموران از این انبار مشخص شد محل انباری شهرک صنعتی به محل تولید، بسته بندی و توزیع انواع مکمل، پروتئین و پودر کپسول‌های رژیمی بدنسازی نیروزا با برچسب‌های خارجی تبدیل شده و مقادیری کالای خارجی قاچاق در محل موجود است.

 به گفته وی در بازرسی تکمیلی از محل این انبار، ۳۸۷ کیلوگرم انواع پودر بدنسازی خارجی، ۱۶ هزار و ۷۷۹ عدد قرص بدنسازی، ۱۸۰ قوطی پودر بدنسازی کراتین، ۴۱ دستگاه پرس و در مجموع ۱۷هزار و ۳۴۷ بسته و قوطی مکمل پروتئین، پودر و قرص نیروزای بدنسازی با برچسب ساخت کشورهای آمریکا و چین و همچنین آلات و ادوات جرم از قبیل برچسب قوطی و ظروف خالی نو برای بسته بندی و پرکردن مکمل و پروتئین نیز کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش کالاهای مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: با هماهنگی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهریار، کالاها و آلات و ادوات جرم توقیف و به سازمان اموال تملیکی تهران منتقل و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد. همچنین انبار مذکور نیز پلمب شد.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا