رویدادها

کشف ۲۳۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در غرب استان تهران

رئیس پلیس آگاهی استان تهران از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان های غرب استان تهران و کشف 230 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.

به گزارش اخبار ما، سردار کیوان ظهیری اظهار کرد: با اجرای فاز شانزدهم طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله با هدف مبارزه با سارقان خشن، سارقان و کشف قاچاق در 6 شهرستان در غرب کشور. استان تهران در 72 ساعت گذشته 113 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان، با هماهنگی مراجع قضایی و اجرای بیش از 285 دستور قضایی، 780 نفر دستگیر و از بین دستگیرشدگان 402 نفر دستگیر شدند. افراد سارق بودند و در اجرای این طرح 11 گروه بزرگ سرقت منهدم و 356 فقره اموال مسروقه کشف شد.

سردار ظهیری با اشاره به کشف 63 کیلوگرم انواع مواد افیونی گفت: در اجرای این طرح 126 سوداگر و قاچاقچی دستگیر و 270 معتاد متجاهر نیز جمع آوری و تحویل مراجع قضایی شدند.

این افسر عالی رتبه انتظامی با بیان اینکه در اجرای این طرح 7 قبضه سلاح سرد کشف شد، تصریح کرد: کشف 63 تیغه سلاح سرد از دیگر دستاوردهای این طرح است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف 230 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق تصریح کرد: در این راستا 90 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

سردار ظهیری همچنین در پایان اظهار داشت: دستگیری 42 نفر برهم زننده نظم و امنیت عمومی و نزاع دسته جمعی از شهرستان های سطح 6 غرب استان تهران از دیگر نتایج مهم این عملیات است. اجرای این طرح

من باید بگویم؛ با هماهنگی های انجام شده تمامی متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا