رویدادها

کشف ۴۸۹ میلیارد ریال کالای قاچاق

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف کالای قاچاق به ارزش 489 میلیارد ریال و دستگیری 17 متهم در کشور در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش اخبار ما ، سردار سهراب بهرامی وی افزود: با اقدامات تخصصی و تلاش مستمر مأموران پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی هفته گذشته انواع کالاهای قاچاق از جمله لوازم خانگی ، لوازم آرایشی ، پارچه و لباس خارجی ، ارز ، لوازم برقی ، لوازم اداری ، قطعات یدکی ، پودر برای بدن سازی ، ذرت ، شیر خشک صنعتی و کالاهای ممنوع در کشور کشف شده است.

وی افزود: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را 489 میلیارد ریال تخمین زده اند. در این رابطه 17 متهم دستگیر و پس از ارسال پرونده به مراجع قضایی کالاهای مکشوفه تحویل سازمان جمع آوری املاک شد.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: در زمینه قاچاق کالا و ارز ، جابجایی قاطع غلات بزرگ همچنان در دستور کار این پلیس قرار دارد.

طبق یک وب سایت خبری پلیس ، بهرامی با قدردانی از همکاری و همکاری خوب هموطنان با پلیس ، از آنها خواست هرگونه جرم اقتصادی ، قاچاق کالا و ارز را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا