رویدادها

۲ فوتی و یک مصدوم در حادثه ریزش آوار در پاکدشت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران از رهاسازی ٢ فوتی و یک مصدوم در حادثه ریزش ساختمان ٣ طبقه در شهرستان پاکدشت توسط نجاتگران هلال‌احمر استان تهران خبر داد.

به گزارش اخبار ما، شاهین فتحی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران با اعلام این خبر گفت: حوالی ساعت ۱۰ امروز جمعه ۱۸ خرداد ماه، گزارشی مبنی بر ریزش یک ساختمان نیمه کاره و ایجاد آوار در روستای قلعه‌نو شهرستان پاکدشت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان تهران اعلام شد.

وی افزود: با اعلام احتمال وجود ۳ کارگر محبوس در زیر آوار، ۲۲ نیروی عملیاتی در قالب سه تیم تخصصی امداد و نجات در آوار و یک تیم سگ زنده‌یاب به محل حادثه اعزام شدند و با همکاری آتش‌نشانی و دیگر دستگاه‌های امدادی و خدماتی، آواربرداری و عملیات جست‌ وجو و نجات آغاز شد.

فتحی بیان کرد: پیکر ۲ فوتی این حادثه پس از خارج شدن از زیر آوار، تحویل عوامل انتظامی‌شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران تصریح کرد: پس از ۵ ساعت تلاش بی‌وقفه تیم‌های عملیاتی حاضر در صحنه، یکی از کارگران محبوس که به صورت تلفنی از زنده بودن و مصدومیت شدید خود خبر داده بود، با موفقیت از زیر آوار بیرون کشیده شد که با توجه به آسیب‌دیدگی‌های شدید، تحویل عوامل اورژانس شد.

انتهای پیام

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا