رویدادها

۳ پایگاه مدیریت بحران تهران همچنان در اختیار ستادکرونا به عنوان نقاهتگاه

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران در تهران با اشاره به ارائه 28 پایگاه مدیریت بحران برای واکسیناسیون تاج در تهران ، گفت: در حال حاضر این تعداد فعال است و در صورت لزوم به درخواست وزارت بهداشت ، دلایل متعددی برای واکسیناسیون به این تعداد افزوده می شود.

به گزارش اخبار ما ، رضا کرمی محمدی در این باره گفت: سال گذشته سه پایگاه بحرانی برای بهبود بیماران کرونری به ستاد کنترل کرونا تحویل داده شد ، اما تنها در موج دوم همه گیری کرونا از برخی از آنها استفاده شد.

وی افزود: این پایگاه ها هنوز در اختیار مقرهای کرونا است.

وی در پاسخ به این پرسش که چند داوطلب خانه پایداری و ایمنی در مراکز واکسیناسیون کار می کنند ، گفت: بیش از 100 هزار داوطلب خانه پایداری آمادگی خود را برای خدمت در مراکز واکسیناسیون به سازمان مدیریت بحران اعلام کرده اند. در نامه ، سازمان اسامی نیروهای داوطلب در مقر کرونا و فرمانداری تهران را اعلام کرد. البته طبق گزارشات تنها بخشی از این نیروهای داوطلب فعال هستند.

به گزارش شهر ، کرمی محمدی در پاسخ به این سال که آیا عدم استفاده از امکانات و تجهیزات مربوط به پایگاه های بحرانی باعث انقضای آنها می شود یا خیر؟ وی تصریح کرد: اکثر وسایل موجود در پایه ها نمی توانند در میان مدت فرسوده شوند ، سایر تجهیزات مانند ماسک ، چادر و … دائما روی تعویض در صورت فرسودگی یا انقضاء حساب می کنند. به طور کلی ، تجهیزات موجود در پایگاه های مدیریت بحران بر اساس بودجه ای که شورای اسلامی در تهران اختصاص داده و طبق برنامه ای دقیق ، مرتباً تعمیر و به روز می شود.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا