رویدادها

حضور ناظران مدیریت بحران در مترو برای اخراج افراد دارای علائم کرونا

جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران ویروس کرونا در تهران به منظور نظارت بر مصوبات جلسات اخیر ستاد، تصمیم گیری در مورد وضعیت حمل و نقل و حمل و نقل عمومی و در نظر گرفتن محدودیت های طرح ترافیک برای کاهش تعداد مسافران و اتخاذ تصمیمات جدید برای کاهش آسیب های ناشی از شیوع جدید. بحران در تهران رخ داده است.

به گزارش اخبار ما، علی نصیری در نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران، درباره شیوع بیماری امیکورن در کشور و شهر تهران، میزان ابتلا و بستری شدن در بیمارستان به دلیل این بیماری تاکید کرد. سوال کرد و یادآور شد: اجرای کامل آنها مهم است و باید به سرعت به چالش های موجود رسیدگی شود.

وی همچنین بر تشکیل تیم های نظارتی برای کنترل مراکز شلوغ مانند سینما، جشنواره فیلم آتش و همچنین واگن های مترو تاکید کرد و بر لزوم اطلاع رسانی به شهروندان تهرانی از خطرات ایمیکرون تاکید کرد.

نصیری با بیان لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در بخش های مختلف شهرداری و فعالیت مستمر مراکز واکسیناسیون، در خصوص نتایج این جلسه گفت: از شنبه هفته آینده ناظران مدیریت بحران شهر تهران در خصوص تاج در مترو حضور خواهند داشت. . این ناظران از افرادی که پروتکل را رعایت نمی‌کنند می‌خواهند دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و افراد دارای علائم بیماری عروق بیماری کرونا قلب را با احترام از مترو خارج کنند.

وی با درخواست از شهروندان برای رعایت پروتکل های بهداشتی، بر اجرای برنامه های ویژه برای آگاه سازی شهروندان از خطرات این بیماری در سطح شهر تاکید کرد و گفت: با مشارکت سازمان زیباسازی شهر تهران، تبلیغات موثری در خصوص تاج در شهر تهران انجام می شود. انجام شد.

ادامه تزریق نوبت سوم واکسن به گروه‌های آسیب‌پذیر با اعزام تیم‌های عملیاتی، با استفاده از سامانه امید و سایر روش‌های ممکن برای شناسایی و بررسی آمار رانندگان تاکسی تزریقی دوز سوم، اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص مقررات بهداشتی در مترو و سایر حمل‌ونقل. بخش‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی و ایجاد یکپارچگی اجرایی بخشی از مصوبات جلسه بود.

بر اساس اعلام سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، علاوه بر رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران، مدیرعامل شهر سالم، اداره کل بهداشت، تاکسیرانی و نمایندگان سایر سازمان های عضو نیز حضور داشتند. حاضر در جلسه

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا