اقتصادی

۴ برند مطرح دوربین مداربسته در ایران کدامند؟ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، بالا بردن سطح امنیت در این روزها از نکات کلیدی در زندگی ماست و افراد زیادی به دنبال نصب دوربین مداربسته برای منزل و محل کار خود هستند، اما یکی از چالش‌های موجود در روند خرید، انتخاب محصول مناسب و معتبر است.

اما بهترین برند دوربین مداربسته در ایران کدام‌ها هستند؟

در ادامه به معرفی ۴ برند برتر دوربین مداربسته اشاره شده است تا شما بتوانید در زمان خرید انتخاب درست و اصولی را داشته باشید.

دقت داشته باشید که در معرفی این ۴ برند، نکاتی مثل قیمت، کیفیت، گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

شرکت موج گستران رادیس نماینده فروش این ۴ برند مطرح (هایک ویژن، داهوا، هایلوک، تیاندی) می‌باشد، برای بازدید از قیمت و اطلاعات محصولات هر یک از آنها کافی است تا نام موج گستران رادیس را در گوگل جستجو کنید.

دوربین مداربسته هایک ویژن

برند هایک ویژن یکی از پرفروش‌ترین و بهترین برندهای دوربین مداربسته در ایران است. همچنین شرکت هایک ویژن از جمله بزرگترین تولید کنندگان سیستم‌های حفاظتی مطرح دنیا است که کشور چین صاحب امتیاز آن است.

این برند طی ۱۹ سال گذشته توانسته بخش بسیار بزرگی از بازار دنیا را به دست بگیرد. طبق آمارهای موجود و به گزارش مجله ASMAG، هایک ویژن در سال ۲۰۱۸ رتبه اول در فروش دوربین مداربسته در جهان را به خود اختصاص داده است.

ارائه دوربین‌های مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب از جمله اهداف این شرکت بزرگ بوده که تا به امروز خوب از عهده این دو ویژگی برآمده است.

هایک ویژن در سراسر دنیا نمایندگی و شعب متعددی دارد و در ایران نیز به شکل گسترده محصولات آن ارائه می‌گردد و نمایندگان متعددی برای آن وجود دارد.

نقاط قوت دوربین هایک ویژن:

تمرکز بر رضایت مشتری از طریق بالا بردن کیفیت

قیمت مقرون به صرفه با وجود کیفیت بالا

نصب آسان و دوام بالای محصولات

ارائه انواع نرم افزارهای مدیریت توسط این شرکت

مجهز به فناوری پیشرفته مانند تشخیص چهره از طریق هوش مصنوعی

تنوع بسیار بالای محصولات، ارائه دهنده لنزهای با کیفیت، قابلیت ارتقا و سازگار با دوربین‌هایی با تکنولوژی متفاوت

امکان ادغام با سیستم‌های متفاوت از نظر تکنولوژی (آنالوگ، AHD و …) نسبت به سایر برندها

مجهز به تکنولوژی پردازش تصاویر

دارای نماینده فعال در ایران

موج گستران رادیس نماینده هایک ویژن در ایران است.

دوربین مداربسته داهوا

دومین شرکت مطرح در زمینه تولید دوربین مداربسته در جهان شرکت داهوا است که عنوان دوم بهترین برند دوربین مداربسته در ایران را به خود اختصاص داده است.

شرکت داهوا همواره در حال جستجوی بهترین راه حل های ممکن و جدیدترین تکنولوژی‌ها است. داهوا نیز همانند شرکت هایک ویژن، توانسته با اختصاص بودجه مناسب به بخش تحقیق و توسعه محصولات متنوعی را به بازار عرضه کند.

این برند معتبر از سال ۲۰۱۴ تاکنون توانسته به واسطه کیفیت تصویر خوبی که دارد جایگاه خوبی در بازار جهان پیدا کند. به نقل از مجله بین المللی A&S، داهوا در سال ۲۰۱۶ در میان ۵۰ برند برتر دوربین مداربسته، در رتبه چهارم قرار گرفت. با توجه به این که محصولات داهوا دارای تنوع بسیار بالایی هستند، مشتریان می‌توانند به راحتی و متناسب با نیاز خود انتخاب مناسبی داشته باشند.

نقاط قوت دوربین داهوا:

ارائه تصاویر با کیفیت

امکان دسترسی به تصاویر با کیفیت از راه دور

پشتیبانی از انواع تکنولوژی پردازش تصویر

ارسال تصاویر با استفاده از سیگنال تصویری قوی

دارای نماینده فعال در کشور

تنوع محصول

رادیس به عنوان نماینده این برند در ایران فعالیت می‌کند، برای بازدید از لیست قیمت رقابتی بر روی عنوان زیر کلیک کنید.

نماینده داهوا

دوربین مداربسته هایلوک

برند هایلوک از جدیدترین برندهای دوربین مداربسته در ایران است. این برند مطرح در سال ۲۰۱۸ توسط کمپانی هایک ویژن معرفی شد.

دوربین‌های مداربسته هایلوک نسبت به قابلیت‌هایی که دارند، دارای قیمت بسیار پایین‌تری هستند. می‌توان گفت که هایلوک برند اقتصادی هایک ویژن در ایران است.

این شرکت هدف جلب رضایت مشتری، ارائه با کیفیت ترین محصول و با قیمتی مناسب را در اولویت کار خود قرار داده است. با توجه به زمان حضور این برند، توانسته خیلی سریع در بازار رقابتی محصولات امنیتی و نظارتی جایگاه ویژه ای را کسب کند.

نقاط قوت دوربین هایلوک:

قیمت بسیار پایین آن نسبت به کیفیتی که دارد

دارای اعتبار بسیار بالا به پشتوانه شرکت مادر Hikvision

دارای نماینده فعال در کشور

تنوع محصول

دوربین مداربسته تیاندی

برند تیاندی، جزو یکی از و پرفروش‌ترین و بهترین برند دوربین مداربسته در کشور چین است. این شرکت با این که از سال ۱۹۹۴ فعالیت خود را شروع کرده است ولی توانسته به سرعت جایگاه خود را ارتقا دهد. در واقع ثبت تصاویر در شب به صورت رنگی برای اولین بار توسط برند تیاندی ارائه شد.

دوربین‌های گردان تیاندی از قدرت زوم و بزرگ نمایی بالایی برای نمایش جزئیات برخوردار هستند. تیاندی با گرد هم آوردن تیم تحقیقاتی قوی و پر تلاش موجب گسترش و خلق فناوری‌های هوشمند در این دوربین مدار بسته شده است.

نقاط قوت تیاندی:

قیمت مناسب

کیفیت خوب

نماینده فعال در کشور

تنوع محصول

۴ برند مطرح دوربین مداربسته در ایران کدامند؟

خرید دوربین مداربسته

همانطور که در ابتدا گفته شد، این برندها بعد از بررسی فاکتورهای مهم خرید انتخاب و معرفی شده اند.

نکاتی که در انتخاب یک برند مناسب تأثیرگذار هستند، قیمت، کیفیت، گارانتی و خدمات پس از فروش است که تمامی این نکات در انتخاب این ۴ برند نقش داشته اند. حجم فروش محصولات این شرکت‌ها در بازار ایران نمایانگر میزان رضایت بالا از آنها است.

با توجه به اینکه متأسفانه برندهای متفرقه زیادی در صنعت دوربین مداربسته در ایران فعال هستند و سو استفاده‌هایی از نام این شرکت‌ها می‌شود، حتماً در زمان خرید دقت فرمائید تا از فروشگاه‌های معتبر و نماینده‌های فروش خرید نمائید، بدین ترتیب علاوه بر انتخاب برند مناسب، انتخاب فروشنده نیز نکته حائز اهمیتی است.

سایت‌های دیجی کالا، موج گستران رادیس، ترب و چند سایت معتبر دیگر در حال فروش محصولات این برندها هستند.

دقت کنید که رادیس نماینده فروش این ۴ برند مطرح است، این شرکت با سابقه بالایی که در زمینه فروش دوربین مداربسته، ارائه خدمات پس از فروش، نصب و … دارد، توانسته جزو نمایندگان برتر این ۴ برند مطرح باشد.

اگر شما هم به فکر نصب دوربین مداربسته هستید پیشنهاد می‌کنیم تا از این سایت بازدید نمائید، قیمت‌ها را مقایسه کنید و در صورت نیاز از خدمات نصب استفاده کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری آنلاین در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا