اقتصادیبرترینهای کسب و کار

راهنمای خرید کولر گازی کوچک 12000

یکی از بهترین سیستم‌های تهویه هوا در فصول گرم سال کولر گازی است که به دلیل محبوبیت و کارکرد فوق العاده به یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای خنک سازی منزل یا محل کار تبدیل شده است. کولر گازی های کوچک یا پرتابل بهترین نوع کولر گازی هستند که به دلیل قیمت مناسب و کارکرد عالی فروش بالایی نیز دارند.

این نوع از محصول به عنوان یک سیستم خنک کننده بسیار مناسب و زیبا می‌تواند گرمای تابستان را برای شما قابل تحمل کند و در فصول سرد سال نیز با دارا بودن سیستم گرمایشی بسیار قوی محیط خانه و یا محل کار شما را بسیار گرم و دلپذیر می‌نماید. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و مزایای بسیار خوب کولر گازی کوچک 12000 خواهیم پرداخت.

راهنمای خرید کولر گازی 12000 کوچک

همانطور که می‌دانید گرمای تابستان می‌تواند بسیار زجر آور و غیر قابل تحمل شود از این رو با تهیه و قیمت کولر گازی کوچک 12000 می‌توانید به راحتی این مشکل را برطرف نمایید و به این دلیل در بسیاری از مناطق خصوصا شمال و جنوب کشور که دارای آب و هوایی گرم و شرجی است مورد استفاده بسیار گسترده‌ای قرار می‌گیرد. بهتر است که برای فراهم ساختن یک محیط خنک و مطلوب با توجه به متراژ محیط مورد نظر و شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت خود کولر گازی مناسبی را تهیه نمایید و به خوبی از آن استفاده کنید.

به دلیل اینکه هوای شهرهای جنوبی و شمالی بسیار رطوبت دارد و به اصطلاح شرجی است، استفاده از کولرهای آبی هوای محیط را بسیار شرجی‌تر و غیر قابل تحمل می‌کند و به همین دلیل بهتر است از اسپلیت‌های گازی برای این نوع از شهرها استفاده شود. کولر گازی کوچک 12000 با ایجاد هوا و محیطی خنک یک فضای مطلوب و بسیار خوشایند را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

شاید برای شما جالب باشد تا بدانید کولر گازی 6 هزار کوچک با دارا بودن امکانات و ویژگی‌های خوبی مانند مصرف برق بسیار کم، دارا بودن تمام استانداردهای لازم و گرید مصرف انرژی پایین به نسبت بسیاری از کولرهای گازی و اسپیلت‌های بزرگتر توانسته در میان کاربران محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند و در مصرف انرژی صرفه جویی بسیار قابل توجهی را برای استفاده کنندگان به ارمغان آورد. این کولر گازی به واسطه این ویژگی‌های فوق العاده مناسب خریداران زیادی در سراسر کشور خواهد بود.

ظاهر پنل از ملاک‌های بسیار مهم در خرید است. تنها چیزی که شما پس از نصب از یک کولر گازی می‌بینید پنل آن است. نقش پنل یک کولر مانند ویترین مغازه است. زیبایی ظاهری کولر باعث می‌شود از محصولی که خریده‌اید لذت بیشتری ببرید. بنابراین سعی کنید با توجه به بودجه‌ای که دارید کولری با زیباترین و شیک‌ترین ظاهر را انتخاب کنید. مسلما زیباتر بودن پنل تاثیر بسیاری در فروش آن خواهد داشت.

قدرت خنک‌ کنندگی کولر گازی با واحد BTU اندازه‌گیری می‌شود و به‌صورت مضربی از هزار نمایش داده می‌شود. واحد BTU در واقع استاندارد اندازه‌گیری میزان سرمادهی در بریتانیا است (British Thermal Unit) و در نام‌ گذاری واحد هم به این مسئله اشاره شده ‌است که در این محصول میزان BTU آن 12000 بوده و می‌توان گفت قدرت کمتری دارد و مناسب فضاهای کوچک است.

اگر ظرفیت خنک‌کنندگی کولر گازی انتخابی شما کمتر از سطح نیاز باشد با مشکل عدم کارایی مناسب مواجه خواهید شد و محیط‌ آن‌ گونه که انتظار دارید خنک نخواهد شد و اگرهم کولری با ظرفیت بیشتر از نیاز خود تهیه کنید مصرف برق شما بسیار زیاد خواهد شد و هوا مطلوبی نخواهید داشت. پس باید در انتخاب آن دقت بفرمایید.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های بهترین کولر گازی 12000 کوچک

کولر گازی کوچک 12000 ابعاد کوچکی دارد و فضای کمتری را نسبت به مدل‌های ایستاده اشغال می‌کند. در واقع این نوع از اسپلیت‌های گازی به راحتی قابلیت جابجایی و انتقال دارند و با توجه به میزان کم صدا و شدت مناسب باد برای استفاده‌ مسکونی کاملا مناسب هستند.

این محصول مانند تمام دستگاه‌های تهویه هوا دارای ترموستات است و در زمان نوسانات یا قطعی برق کولر خاموش نمی‌شود. کولرگازی کمپرسور پیستونی در مقایسه با سایر محصولات دیگر راندمان بیشتری دارد و صدای آن در هنگام کار کردن کمتر از بقیه کمپرسورها است. همچنین وجود ریموت کنترل یا کنترل از راه دور برای تنظیم و کنترل کولر گازی کوچک 12000 ضروری است.

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم کولر گازی کوچک 6 هزار به نسبت بقیه کولرهای گازی با ظرفیت بالاتر از لحاظ مصرف انرژی مقرون به صرفه بوده و گرید مناسبی دارد همچنین به لحاظ ساختار سیستم خنک سازی مصرف انرژی آن‌ها کمتر از بقیه محصولات بوده و هزینه‌های تعمیر و نگهداری پایین‌تری دارد.

کولر گازی کوچک 12000 باید در محلی نصب شود که هوا در کنار آن جریان داشته باشد به خصوص در محیط‌هایی که رطوبت بالا دارند این امر باید رعایت شود. محل نصب این کولر گازی بسته به انتخاب خود می‌تواند اتاق خواب و یا هال و پذیرایی باشد. در کل باید بگوییم که نصب کولر گازی به عوامل متعددی از جمله فضای محیط بستگی دارد. کولرگازی کوچک 12000 مجهز به یک فن داخلی بوده و به خاطر استفاده از تکنولوژی کمپرسور توانایی بالاتری در تولید هوای خنک دارد که این موضوع موجب سرعت بالای تولید و دفع گرما می‌شود.

در کولر گازی کوچک 12000 از چندین لایه فیلتر برای تصفیه‌ هوا استفاده شده است. این فیلترها می‌توانند ذرات آلرژی‌زا، باکتری‌ها، ویروس‌ها و گرد و غبار را از بین ببرند و محیطی سالم و به دور از آلودگی را برای مصرف کنندگان خصوصا کودکان و سالمندان مهیا سازند.

سخن پایانی

انتخاب نوع مناسبِ کولر گازی با توجه به اندازه فضا در سرمایش بسیار اهمیت دارد در همین جهت توصیه می‌شود که برای اتاق‌های کوچک‌تر و متوسط کولرهای پرتاب یا کوچک را از فروشگاه دماتک خریداری کنید همچنین کولری بخرید که صدای کمتری داشته باشد. کم‌صداتر بودن باعث می‌شود در زمان استفاده محیط ساکتی داشته باشید و از آن آرامش بگیرید. کولر گازی کوچک 12000 یک سیستم تهویه مطبوع بسیار عالی، کم صدا و مناسب متراژهای پایین است که به دلیل امکانات بالا و قیمت مناسب طرفداران زیادی در بین کاربران دارد. این دستگاه‌ها در دو نوع سرمایش و گرمایش در بازار موجود هستند.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا