رویدادها

آتش‌سوزی ساختمان اداری در خیابان ۱۶ آذر

آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی در این‌باره گفت: در ساعت ۱۴:۲۲ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه نردبام و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در بلوار کشاورز، خیابان ۱۶ آذر اعزام کرد. 

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان ظرف مدت سه دقیقه در محل حاضر شدند، گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در زیرزمین یک ساختمان سه طبقه اداری رخ داده و کانون آن یک انباری به مساحت حدود ۵۰ مترمربع است. در این انبار مقادیر زیادی لوازم التحریر، صندلی ضایعات و بشکه مایعات قابل اشتعال و … نگهداری می‌شد و همین موضوع سبب احتمال گسترش آتش به طبقات بالایی شده بود و دود زیادی نیز فضای ساختمان را در برگرفته بود.

ملکی با بیان اینکه دود زیادی طبقات بالایی را فرا گرفته بود، گفت: چند نفر در طبقات بالایی قرار داشتند که آتش‌نشانان این افراد را به فضای باز و محل امن انتقال دادند. همچنین گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز همزمان عملیات خود در طبقه منفی یک را برای اطفای حریق آغاز کرده و مدتی بعد موفق به خاموش کردن شعله‌های آتش شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت، اظهارکرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند. همچنین گروهی از کارشناسان آتش‌نشانی نیز اقدامات خود برای یافتن علت حادثه را آغاز کردند.

دکمه بازگشت به بالا