رویدادها

دستگیری فردی که از زنان ورزشکار در پارک‌ها زورگیری می‌کرد

جانشین رئیس پلیس گسترش پلیس تهران برای مبارزه با سرقت های ویژه از دستگیری یک زورگیر زورگیر که با تهدید به سلاح سرد از زنان ورزشکار در پارک ها اخاذی می کرد ، خبر داد.

به گزارش اخبار ما ، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی وی افزود: در شانزدهم دسامبر کارآگاهان اداره اول آگاهی تهران سارق را در پرونده سرقت مسلحانه دستگیر کردند اما وی اصرار داشت که نقشی در سرقت مسلحانه نداشته و بی گناه است.

وی افزود: “در تحقیقات پلیس ، موارد مشابه اخاذی زنان و مردان در خیابانها و پارکهای خلوت برای آگاهی پنجم به کارآگاهان پلیس ارجاع شد.

معاون مبارزه با سرقت های ویژه پلیس آگاهی رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه بیشتر قربانیان ورزشکارانی زن بودند که سارق هنگام راه رفتن و ورزش در پارک وسایل خود از جمله تلفن های همراه و طلا را سرقت می کرد ، گفت: پنج زن ورزشکار ، سارق را شناسایی و متهم را متهم کردند در مورد آنها مسلح بود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، نجفی با بیان اینکه متهم پس از تحقیقات بیشتر مجبور به اعتراف به جرم شد ، اظهار داشت: متهم در اختیار کارآگاهان اداره پنجم آگاهی تهران برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم احتمالی است.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا