رویدادها

دستگیری ۲ زورگیر خشن در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو زورگیر با بیش از 30 شاکی در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش اخبار ما، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت و زورگیری توسط رانندگان و سرنشینان موتورسیکلت آپاچی در منطقه دولت آباد شهرری، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری دولت آباد با رصد میدانی، بررسی های تخصصی و اخذ پیک های جنایی، مناطق مستعد جرم را تحت پوشش قرار دادند تا اینکه ماموران در حین گشت زنی، هنگام اقدام به زورگیری از یک مرد جوان، افراد مورد نظر را دستگیر کردند. منطقه دولت آباد و برای دستگیری آنها وارد عمل شد. متهمان با مشاهده ماموران پلیس متواری شدند که در جریان آن تعقیب و گریز آغاز شد و دقایقی بعد موتورسیکلت متوقف و راننده آن دستگیر شد. متاسفانه سرنشین موتورسیکلت نیز از محل متواری شد.

با تاکید بر اینکه مظنون دستگیر شده پس از هماهنگی های لازم جهت بررسی کارشناسی و اطلاع از جزئیات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس مبارزه با جرایم خشن شهرستان ری قرار گرفت و مشخصات همدست خود را در اختیار ماموران قرار داد و پس از هماهنگی قضایی، متهم فراری نیز طی عملیات هماهنگ پلیسی در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گفته وی، متهم در تحقیقات انجام شده به ده ها فقره زورگیری در مناطق مختلف تهران و شهرری اعتراف کرد و تاکنون 34 متهم شناسایی شده اند.

جلیلیان گفت: در جریان این سرقت ها یکی از شاکیان که در حین سرقت در مقابل سارقان مقاومت کرده بود به دلیل جراحات ناشی از چاقو سارق در بیمارستان بستری شد و وضعیت جسمانی وی رو به بهبود است.

رئیس پلیس شهرستان ری خاطرنشان کرد: پس از وصول شکایت دادستان، تحقیقات تکمیل و با تشکیل پرونده، متهمان برای بررسی بیشتر جنایت تحویل دادسرا شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا