سلامت

بهترین متخصص کاشت ایمپلنت تهران

اولین فردی که از ایمپلنت دندان استفاده کرد، یک سوئدی به نام گوستالارسن بود که از زمان کاشت تا پایان عمر خود به مدت 40 سال از آن استفاده کرد که نشان دهنده سازگاری تیتانیوم با بدن و چسبیدن به بافت استخوانی زنده است. از آن زمان، میلیون ها نفر در سراسر جهان از کاشت ایمپلنت برای بهبود سلامت و ایمنی خود در برابر بیماری های ناشی از نداشتن دندان بهره مند شده اند. ایران در درمان دندانپزشکی از دنیا نمانده است و اساتید و متخصصان دندانپزشکی با آموزش و مهارتی که در این زمینه دیده اند، بدون اغراق جزو بهترین دندانپزشکان هستند. اگر یکی از آنها را بخواهیم بهترین متخصصان ایمپلنت در تهران ما می توانیم دکتر را به شما معرفی کنیم. عباس گوشدهرا ، متخصص جراحی لثه و ایمپلنت ، عضو هیئت علمی دانشگاه ، عضو انجمن ایمپلنتولوژی و انجمن پریودنتال ، که دارای هیئت تخصصی هستند و از جدیدترین علم و فناوری استفاده می کنند. ارائه بهترین خدمات ایمپلنت در تهران.

آنچه باید در مورد ایمپلنت دندان بدانید!

ایمپلنت های دندانی روشی هستند که در آن مجموعه ای از دندان ها به فک متصل می شوند و به عنوان دندان شیری عمل می کنند. این بهترین راه برای جایگزینی دندان از دست رفته است که همه نامزدها آن را ندارند. کسانی که در تهران برای کاشت ایمپلنت اقدام می کنند ابتدا با پزشک خود مشورت کرده و پس از تایید وی نسبت به دریافت آن اقدام کنند. اما مزایای ایمپلنت دندان چیست؟ همانطور که می دانید بسیاری از بیماری ها و مشکلات جسمی هم آسیب های جسمی و هم روحی به فرد وارد می کند. این مورد در مورد حفره های دندان نیز صادق است ، نه پر شدن. از جمله مشکلاتی که برای بیمار پیش می آید ترس یا ناراحتی از حضور در اجتماع است. نداشتن دندان یا وجود پروتز متحرک اعتماد به نفس آنها را پایین می آورد زیرا نگران دیدن این مشکل در هنگام غذا خوردن، صحبت کردن یا خندیدن هستند بنابراین سعی می کنند از آن در مکان های عمومی دوری کنند که باعث استرس روحی در فرد می شود.

ویژگی های متخصص ایمپلنت در تهران

اگر تصمیم شما برای کاشت ایمپلنت در تهران و شهرستان ها جدی است، باید متخصصی را انتخاب کنید که مهارت و تجربه کافی داشته باشد. یک متخصص ایمپلنت از تهران با دانش و تجربه خود ابتدا وضعیت جسمانی و سلامت دهان و دندان بیمار را بررسی می کند تا از عدم وجود بیماری خاصی و اینکه استخوان های فک توانایی لازم را برای نگه داشتن ایمپلنت دارند و اینکه آیا متقاضی خوب است یا خیر. نوع درمان، روش جراحی، قیمت درمان و سایر توضیحات لازم را به بیمار بشناسید تا از نظر روحی او را آماده کنید. دکتر. عباس گشدهرو و تیم تخصصی وی با دانش و تجربه خود در این زمینه سعی می کنند زندگی سالم تری را در اختیار بیماران قرار دهند و از لبخندی زیبا لذت ببرند. زیرا از مضرات از دست دادن دندان می توان به نازک شدن لب ها، ضعیف شدن استخوان فک، صورت آرام و پیری زودرس اشاره کرد و حتی پروتزهای متحرک نیز نمی توانند از تحلیل استخوان جلوگیری کنند. بنابراین گزینه کاشت ایمپلنت در تهران به بیماران پیشنهاد می شود تا در روابط عاطفی و اجتماعی دچار مشکل نشوند.

ضمنا بهترین متخصص ایمپلنت در تهران فردی است که تجربه و دانش کافی در زمینه درمان و جراحی ایمپلنت داشته باشد و علاوه بر استفاده از مواد با کیفیت و استاندارد برای ایمپلنت برای بیماران خود از تکنولوژی روز و رعایت شرایط بهداشتی نیز استفاده کند. اصول در کلینیک یا مطب برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود. دکترای ایمپلنتولوژی با سالها تحصیل در دانشگاه و گذراندن آموزش های لازم و همچنین انجام عمل های موفقیت آمیز مهارت های خود را کسب می کند. علاوه بر این، هزینه کاشت ایمپلنت در تهران کمی بالاتر از سایر روش های درمانی است و بسیاری از افراد ممکن است نگران پرداخت این هزینه ها باشند و بخواهند کلینیکی پیدا کنند که خدمات ایمپلنت را ارزان ارائه کند؛ اما آنچه مهمتر از این هزینه ها است کیفیت ایمپلنت ها و تجربه پزشک ایمپلنت در تهران است اما به این دلیل که برای خانواده ها مهم است. در کلینیک دکتر عباس گشادرو شرایطی را ایجاد کرد تا داوطلبان ایمپلنتولوژی بتوانند درمان های تخصصی ایمپلنت را به صورت اقساطی و با قیمت مناسب دریافت کنند.

همانطور که می دانید عواقب از دست دادن و عدم جایگزینی دندان ها تأثیرات بسیار منفی بر کیفیت زندگی افراد دارد که یکی دیگر از آثار منفی بر هم زدن نظم دندان است. به دلیل فضای خالی ایجاد شده در اثر کشیدن یا انداختن یک یا چند دندان، دندان های کناری به یکدیگر فشار می آورند و باعث کج شدن آن ها می شوند که این امر به رشته های عصبی داخل فک فشار وارد کرده و باعث سردردهای شدید می شود. این سردردها او را از انجام بسیاری از فعالیت های روزانه باز می دارد یا کیفیت کار خود را کاهش می دهد و این یکی از مشکلات جسمی برای فرد خواهد بود. اما تاثیر روانی که روی او می گذارد این است که وقتی با دیگران به خصوص در مکان های عمومی صحبت می کند، این اختلال از زیبایی چهره او می کاهد و فرد ترجیح می دهد برای دوری از چنین موقعیتی منزوی شود. اما بهتر است به جای کسب چنین تجربه ای، قبل از اینکه به دلیل عواقب زیانبار این تجربه خجالت آور شود، برای کاشت ایمپلنت در تهران داوطلب شوید.

اگر ساکن تهران یا استان های دیگر هستید و امکانات می خواهید کلینیک ایمپلنت تهران دکتر عباس گشادرو برای دریافت اطلاعات لازم در مورد آنها و مشاهده نمونه های درمان می توانید از وب سایت https://tehranimplantteam.com استفاده کنید و یا برای مشاوره یا نوبت با ما تماس بگیرید. در این کلینیک برای مراجعه کنندگان به تهران برای خدمات دندانپزشکی از جمله کاشت ایمپلنت زمان مشاوره در نظر گرفته می شود تا متخصص ایمپلنت از وضعیت و روحیه بیمار مطلع شده و با معاینه و انجام آزمایشات صحیح را انجام دهد. تشخیص در شرایط درمان نکته مهم دیگر فضای کلینیک است که محیطی آرام، مدرن، کادر پزشکی صمیمی را با رعایت کامل اصل استریل کردن تجهیزات دندانپزشکی برای بیماران فراهم می کرد. به حداقل رساندن زمان انتظار بیمار از دیگر موارد مهم در این مرکز ایمپلنت در تهران است.

* گزارش آگهی

دکمه بازگشت به بالا