اقتصادی

آخرین وضعیت محورهای شمالی با بارش برف و باران

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور، هم اکنون ترافیک سنگینی در محورهای شمالی وجود دارد که با بارش برف و باران همراه است.

بر اساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه های کشور، هم اکنون در محور چالوس، مسیر جنوب به شمال، از بیلقان به مرز آدران و منطقه نسا و از شمال به جنوب، از مرزن آباد به سمت جنوب، ترافیک سنگین در جریان است. مرز میانک و تونل ها، کندوان و سد امیرکبیر. از سوی دیگر ترافیک سنگینی در محور هراز (مسیر دایره ای) و محدوده راه آهن آبعلی و بزرگراه پردیس – تهران، رودهن و پردیس به ثبت رسیده است. اما هم اکنون در محور فیروزکوه، بزرگراه تهران – شمال و محور قزوین – رشت در مسیرهای رفت و برگشت ترافیک روانی وجود دارد.

بر اساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه های کشوری، در محورهای شمالی از جمله چالوس، هراز، محور تهران – شمال و محور قزوین – رشت بارش برف و باران و در محور فیروزکوه بارش باران ثبت شد.

سایر محورهای ترافیکی به جز بزرگراه قزوین – کرج، محدوده پایانه شهید کلانتری و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و اتوبان کرج – قزوین، محدوده پایانه شهید کلانتری که ترافیک سنگینی در آن جریان دارد، ترافیک روانی دارد اما در برخی از محورهای استان آذربایجان شرقی آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، زنجان، قزوین، لرستان، مازندران، مرکزی، چهارمحال بختیاری، کردستان و همدان در بخش‌هایی از استان‌های گیلان، گلستان و کرمانشاه بارش برف و باران و باران می‌بارد. گزارش شده است.

همچنین 10 محور شریانی، غیر شریانی و مسدود فصلی وجود دارد که به دهگلان – حسین آباد، ریگان – ایرانشهر، میل نادر – سفید آبه، گنجنامه – تویسرکان، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، پونل – خلخال، وزک – تقسیم می شوند. بلده، هشتگر «طالقان و لاسم» ارجمند خاطرنشان کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا