برترینهای کسب و کارعمومی

انواع برند های شیشه ماشین

بهترین برند شیشه اتومبیل

بهترین مارک شیشه اتومبیل چیست؟ بهترین مکان برابی تعویض شیشه اتومبیل کجاست؟ اگر شیشه خودرو شما شکست یا ترک برداشت باید نسبت به تعویض آن اقدام کرد. برای همین ما می خواهیم در این مقاله بهترین برند شیشه اتومبیل ایرانی و خارجی را به شما معرفی نمائیم. در انتها نیز از مزایای تعویض دوربین دنده عقب اتومبیل و نحوه نصب دوربین دنده عقب اتومبیل خواهیم گفت.

بهترین مارک شیشه اتومبیل:

بهترین برند شیشه اتومبیل هر خودرویی باید از جنسی باشد که در مقابل ضربه ها،حرارت،سایش و عوامل آب و هوایی مقاومت داشته باشد. بزرگترین مجموعه پخش شیشه  اتومبیل در تهران “شیشه اتومبیل پرشین” براساس تجربه و دانش در این حوزه برترین برند های شیشه ماشین را به دو دسته تقسیم بندی کرده است. اولیش شیشه هایی که در داخل ایران تولید می شوند و دوم شیشه هایی که اصلی یا مونتاژ در خارج از ایران بصورت وارداتی هستند. برای همین اگر خواستید شیشه ای انتخاب کنید اول باید ببینید که اون خودرو داخلی است یا وارداتی؟بعد تصمیم بگیرید که چه مارکی انتخاب کنید.

از آنجایی که هر جنسی در ایران متفرقه اش زیاد می باشد باید توجه کنید که سرتان کلاه نرود. پس فقط انتخاب مارک و برند خوب ملاک نمی باشد و باید تشخیص شیشه اصلی از تقلبی را نیز بلد باشید. همچنین شما باید پیش یکنفر برید که بلد باشد شیشه نصب کند.اینکار باید توسط یک متخصص انجام شود که سالها کارش همین باشد. ما در این مقاله علاوه بر معرفی بهترین مارک شیشه به این عوامل نیز میپردازیم تا مراحل تعویض شیشه بصورت کامل انجام گیرد. حالا میخواهیم به معرفی شیشه های داخلی و خارجی اتومبیل بپردازیم و جداگانه آنها را بررسی کنیم سپس مقایسه نمائیم.

بهترین مارک شیشه اتومبیل خارجی:

اگر شیشه جلو لندکروز شما داغون شده باشد شما بلافاصله برای تعمیر یا عوض کردن آن به دنبال محلی مناسب برای درست کردن آن هستید. برای اینکار احتمالا از گوگل کمک میگیرید چون پیدا کردن چنین جایی که معتبر باشد توسط این موتور جستجو صورت می گیرد. جایی که انتخاب می کنید باید مارک های مختلفی برای خودرو لندکروز شما داشته باشد. در شیشه اتومبیل شیشه اتومبیل پرشین این خودرو در سه مارک ایرانی،چینی و اصلی برای مشتریان عرضه می گردد.

قیمت شیشه جلو لندکروز به ترتیب ایرانی،چینی و اصلی از کم به زیاد حرکت می کند و مناسب انواع قشر های جامعه می باشد. کیفیت این محصولات اما نباید با قیمت آنها مقایسه کرد.دلیلش هم این است که جنس آنها خوب هستند و کارایی را دارند. حالا میخایم بهترین مارک خارجی را برای این شیشه خودرو ها معرفی کنیم که عبارتند از:

  • شرکت شیشه سازی تی اس جی
  • شرکت شیشه سازی نیپون ژاپن

این دو تا شرکت شیشه اتومبیل مناسب خودرو های ژاپنی می باشند. برای تعویض و استعلام قیمت شیشه جلو مزدا 3 نیز میتوان از همین شرکت ها بعنوان جنس اصلی و شرکتی استفاده نمود. شرکت های مهمی در جهان وجود دارند که بزرگترین تولید کننده شیشه اتومبیل می باشند. برای خودرو های خارجی میتوانید از این مارک ها نیز استفاده نمائید که به معرفی آن می پردازیم.

بزرگترین تولیدکنندگان شیشه اتومبیل خارجی:

این شرکت ها براساس طبقه بندی خاصی و براساس ویژگی های مهم بهترین مارک شیشه اتومبیل انتخاب شده اند که عبارتند از:

1- Pilkington:

شیشه های مارک Pilkington دارای مقاومت بالا دربرابر ضربه،سایش و حرارت می باشند. همچنین این مارک شیشه در برابر اشعه UV نیز دارای مقاومت خاصی می باشد.

2-Sekurit:

ویژگی این مارک شیشه اتومبیل منحصر به فرد بوده و دربرابر حرارت و رطوبت زیاد مقاومت می کند.

3-Guardian:

این مارک شیشه نیز دارای کیفیت بالا و مقاومت در برابر گرد و غبار و حرارت و عوامل آب و هوایی را دارا می باشد. این سه شرکت جزو بزرگترین تولیدکنندگان خارجی شیشه اتومبیل در دنیا می باشند که سهم زیادی از بازار را دارند.

بهترین مارک شیشه اتومبیل داخلی:

برای تشخیص بهترین برند شیشه اتومبیل در ایران باید به جنس شیشه،میزان مصرف آن و مقاومت ها و دیگر ویژگی های آن توجه نمود. بهترین مارک های شیشه در ایران از نظر “شیشه اتومبیل پرشین ” 4 شرکت معتبر در این زمینه می باشند که عبارتند از:

    شیشه اتومبیل ونوس

    شیشه امید اصفهان

    شیشه گیلان سپهر

    شرکت شیشه آسیا

بهترین تولیدکننده شیشه اتومبیل در ایران که جزو لیست کارخانجات تولید شیشه خودرو می باشند همین چهار تا می باشند که به شرح آن میپردازیم.

1- شیشه اتومبیل ونوس:

تولید شیشه اتومبیل این شرکت از سال 84 با هدف تولید شیشه شرکت ایران خودرو با ماشین 206(شیشه 206) شروع شد. بعد از مدتی تبدیل به یکی از تامین کننده های اصلی شیشه در ایران گردید. به طوری که امروزه علاوه بر خودرو های داخلی،ماشین های وارداتی نیز توسط همین شرکت شیشه اش تولید می شوند.

2- شیشه امید اصفهان:

این شرکت تولید کننده شیشه در سال 76 با هدف خودکفایی در زمینه شیشه شروع به فعالیت کرده است. از ویژگی های این شیشه میتوان به کیفین بالا و مقاومت در برابر اشعه یو وی اشاره نمود. این شرکت بصورت تخصصی فقط روی تولید شیشه می باشد که بجز خودرو،در زمینه های دیگر شیشه نیز مثل ساختمان و… فعالیت دارد.

3- شیشه گیلان سپهر:

یکی از بزرگ ترین تولیدکننده های شیشه خودرو در ایران می باشد که تقریبا 70% خودرو های داخلی و وارداتی توسط این شرکت تولید می شوند. همچنین این شرکت جزو صادر کننده های شیشه خودرو در ایران می باشد که نشان از کیفیت آن می باشد.

4-شرکت شیشه آسیا:

شرکت آسیا شیشه در سال 1372 با هدف تولید شیشه و بالابر خودرو اقدام به فعالیت کرده است. این شرکت نیز جزو بهترین تولیدکننده های داخلی شیشه در ایران می باشند که شیشه خودرو های زیادی توسط این شرکت تولید شده است.

اندازه و ابعاد شیشه اتومبیل

در شیشه ی جلوی اتومبیل اندازه و ابعاد شیشه و همچنین خم شیشه در تولید کیفیت را بالا و پایین میکند. منظور ما از اندازه و ابعاد این است که شیشه هایی که مثل شیشه ی جلو ی ۲۰۶ اندازه و ابعادی بزرگ دارند برای تولید کنندگان صنعت شیشه یک چالش محسوب میشوند.

بهترین مارک شیشه عقب ۲۰۶

این موضوع را میتوان در شیشه عقب ۲۰۶ مشاهده کرد. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که شیشه عقب ۲۰۶ ابعاد کوچکی دارد اما اگر توجه کنید، این شیشه خم بسیار زیادی دارد.

خرید و نصب بهترین مارک های شیشه در تهران:

حال که بهترین برند های شیشه اتومبیل در ایران و خارج را شناختیم.حال میخواهیم بهترین فروشنده و نصاب در تهران را به شما معرفی نمائیم. شیشه اتومبیل پرشین پس از چند دهه در زمینه شیشه خودرو امروزه دارای انباری بزرگ با بهترین مارک های شیشه می باشد. این مارک های شیشه بصورت اصلی،طرح اصلی،اروپا،چینی و ایرانی می باشد که در بعضی خودرو ها وجود دارند.

شما میتوانید برای مشاوره در زمینه شیشه خودرو خود با کارشناسان شیشه اتومبیل پرشین تماس بگیرید تا بهترین انتخاب را برای شما انجام دهند. در نهایت،هریک از این مارک های شیشه اتومبیل دارای ویژگی های خاصی هستند که می توانند در مقابل شرایط مختلف مقاومت کنند. بهترین مارک شیشه اتومبیل باید با توجه به نیاز های شما و همچنین بودجه موجود برای شما انتخاب شود.

منبع: شیشه اتومبیل رجبی

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا