برترینهای کسب و کارعمومی

سنسورهای جذاب و عجیب ساعت های جی شاک

ساعت کاسیو جی شاک

ساعت جی شاک که با نام کاسیو شناخته می شود، یکی از شیک ترین و کم نظیرترین ساعت های موجود در بازار است که به عنوان شاهکاری زیبا شهرت دارد. این شرکت آسیایی که هر ساله با طرح های شیک و جذاب خود علاقه مندان به ساعت را شگفت زده می کند، بهترین قطعات را در تولید این ساعت ها به کار می برد و ماندگاری بسیار بالایی دارد. کارایی این ساعت ها بسیار دقیق و منظم بوده و زمان را به صورت دقیق به شما نشان می دهد. خلاقیت و نوآوری طراحان کاسیو باعث تولید شیک ترین و زیباترین ساعت سه موتوره G-shock دنیا شده است و مورد پسند تمامی افراد با هر سلیقه ای می باشد.

ساعت جی شاک تمامی تجربیات و تمرکز خود را بر روی دوام و بقا در طبیعت قرار داده است و از این رو این ساعت ها برای علاقه مندان به طبیعت گردی و کوهنوردی بسیار ایده آل می باشد. ساعت های g shock دارای ویژگی های بسیار برجسته ای است که آن را با سایر ساعت ها متمایر می کند. یکی از این ویژگی های خاص مقاومت بالای آن ها در برابر آب می باشد و می تواند تا حدود 200 متر در زیر آب از خود مقاومت نشان دهد. این ویژگی باعث شده است که افرادی که از این ساعت ها استفاده می کنند تا مدت های طولانی بدون هیچ آسیب و بدون نیاز به باز کردن از روی مچ دست آن را با خود به همراه داشته باشند.

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک

ساعت مچی اورجینال عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک در برابر ضربه سرسختانه مقاومت کرده و قابلیت های بسیار بالایی دارد. این ساعت ها دارای طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد است و اصالت انکارنشدنی ای دارد. جی شاک بسیار لوکس و حرفه ای به نظر می رسد و با قرارگیری بر روی دست استایلی بسیار شیک به شما می بخشد. برخی از این ساعت ها به صورت شب تاب کار می کنند و عقربه ها و شماره های آن در تاریکی شب روشن شده و به شما زمان را نشان می دهد. برخی از نمونه های پیشرفته ساعت کاسیو جی شاک دارای تقویم اتوماتیک است و شما را از تاریخ روز مطلع می کند.

خرید ساعت g shock اصل

g shock یکی از معروف ترین و برترین ساعت های دنیا است که کیفیت و مقاومت آن زبانزد عام و خاص می باشد. این ساعت ها علاوه بر نشان داده زمان، قابلیت های دیگری نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد. برخی از نمونه های ساعت های جی شاک دو زمانه هستند بدین معنا که ساعت را به صورت دیجیتالی و آنالوگ به شما نشان می دهند. برخی از فروشگاه ها ساعت های جی شاک فیک را به جای اورجینال به فروش می رسانند. به همین دلیل شما در هنگام تهیه ساعت جی شاک یا باید اطلاعات کافی در خصوص این ساعت ها داشته باشید و بتوانید اصالت ساعت را تشخیص دهید و یا این ساعت را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

هنگام خرید جی شاک؛ یکی از راحت ترین روش های تشخیص ساعت جی شاک توجه به گارانتی این ساعت ها می باشد. معمولا ساعت جی شاک اصل به همراه گارانتی 12 ماهه به فروش می رسد و از این رو در صورت خراب شدن توسط نمایندگی قابل تعمیر است. خانه ساعت یکی از نمایندگی های فروش انواع طرح ها و مدل های ساعت g shock است که تمامی ساعت های خود را به همراه گارانتی برای مشتریان ارسال می کند. جهت سفارش و مشاهده اصالت این ساعت ها تماس بگیرید.

قیمت ساعت جی شاک

در ساخت ساعت های جی شاک از بهترین و عالی ترین مواد درجه یک استفاده می شود و از این رو کیفیتی باور نکردنی دارد. همچنین این ساعت ها طراحی کاملا حرفه ای و ظریفی دارند و نظر تمامی سلیقه ها را به خود جذب می کنند. در واقع جی شاک ها پکیجی کامل از یک ساعت ایده آل می باشند. با این وجود ساعت های g shock با قیمت مناسبی در بازار موجود است.

خانه ساعت یکی از نمایندگی های رسمی جی شاک است که ساعت های خود را بر اساس مدل و طرح قیمت گذاری می کند. با توجه به این که فروشگاه خانه ساعت دارای فروشی مستقیم و بدون واسطه است، قیمت منصفانه تر از سایر فروشگاه ها دارد. جهت استعلام قیمت روز انواع ساعت جی شاک با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

ساعت جی شاک ارتشی

ساعت جی شاک ارتشی یکی از انواع ساعت‌های جی شاک است. با توجه به مقاومت بسیار مناسب ساعت جی شاک، از این ساعت در محل‌های نظامی هم استفاده زیادی می‌شود. در واقع نظامیان استفاده فراوانی از این ساعت در سرتاسر دنیا دارند. بدیهی است اگر یک ساعت، مقاومت مناسبی در مقابل ضربه و آب و غیره نداشته باشد نمی‌تواند توسط نظامیان مورد استفاده قرار گیرد؛ چرا که نظامیان در شرایط مختلف محیطی حضور پیدا می‌کنند و ساعت آنها در معرض انواع ضربات و مشکلات خواهد بود. البته امروزه از ساعت ساعت جی شاک ارتشی در همه جا استفاده می‌شود و همه افراد می‌توانند این نوع ساعت را خریداری کنند. ویژگی‌های خاص جی شاک ارتشی عبارتند از:

  • داشتن تایمر جهانی وکرنومتر
  • حسگر اتولایت در وضعیتی که نور کمی وجود دارد.
  • دوام و عمر بالای این ساعت
  • قابلیت نشان دادن وضعیت هلال ماه
  • دوام و مقاومت بالای ساعت جی شاک ارتشی در مقابل فشار
  • استقامت بالایساعت جی شاک ارتشی در مقابل افتادن از ارتفاع
  • استقامت زیاد این نوع ساعت در مقابل شوک مغناطیسی
  • دارا بودن ردیاب تناسب اندام
  • مانیتور بسیار زیبای این نوع ساعت
  • ضد خش بودن بدنه این ساعت

سنسور های سه گانه

 ساعت جی شاک از برند کاسیو یک ساعت مچی با امکانات فراوان است. این ساعت ها قابلیت های فراوانی را در خود جای داده اند که می توانند در شرایط مختلف به افراد کمک نمایند. این ساعت دارای مدل های مختلفی است و در برخی از مدل های آن سنسور سه گانه به کار برده شده است. ما در این مقاله در مورد این سنسور ها و قابلیت و توانایی های آن ها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

ارتفاع سنج (Altimeter)

ارتفاع سنج در ساعت های مچی برای سنجش میزان ارتفاع به کار برده می شوند. عددی که توسط ارتفاع سنج نمایش داده می شود، در واقع میزان ارتفاع از سطح دریا می باشد. این قابلیت به کوهنوردان بسیار کمک می کند.

عمق سنج (Depth)

عمق سنج یکی دیگر از سنسور های سه گانه است. میزان عمق توسط این قابلیت سنجیده می شود. عمق سنج در ساعت هایی که مخصوص غواصی ساخته شدند به کار برده شده است. در این ساعت های غواصی زمان شیرجه نیز بر روی صفحه ساعت نمایش داده می شود.

دماسنج (Thermometer)

دماسنج ها میزان دمای هوا را در هر لحظه نمایش می دهند. دماسنج های ساعت ها معمولا قادرند دمای -10 تا +60 درجه سانتی گراد را اندازه گیری نمایند.

فشار سنج (Barometer)

سنسور فشارسنج در ساعت های مچی اندازه گیری فشار هوا را انجام می دهد. در ساعت جی شاک فشارسنج و دما سنج همراه با هم نمایش داده می شوند. ساعت های دارای این قابلیت با افزایش میزان فشار به صورت ناگهانی به کاربر اطلاع می دهند، این امر توسط زنگ هشدار اطلاع داده می شود.

قطب نما (Compass)

قطب نما یک ویژگی کاربردی برای افراد ماجراجو است. قطب نما تعیین کننده موقعیت افراد است. این قابلیت موقعیت دقیق را در نقاط جغرافیایی شناسایی کرده و در اختیار کاربر قرار می دهد. بنابراین افراد می توانند به راحتی جهت حرکت مناسب را تشخیص دهند.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا