برترینهای کسب و کارعمومی

پرینتر لیزری اچ پی چهار کاره سیاه و سفید مدل HP Laserjet pro MFP M428fdn

مشخصات تماس آوا فرهنگ آریا
نام مرکز یا شرکت: آوا فرهنگ آریا تلفن: 982188316000 همراه: 09120233869
ادرس: تهران، خیابان ایرانشهر شمالی، کوچه شهید دهقانی نیا، پلاک 9، واحد 3 و 5 فکس:   ایمیل: info@avafarhang.com
تلفن: 02188316000        

 

نگاهی اجمالی به پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل HP Laserjet pro MFP M428fdn

پرینتر چهار کاره لیزری HP M428fdn ، در واقع یکدستگاه کپی سایز A4 بسیار مناسب با قابلیت پرینت و اسکن و فکس می باشد که قابلیت چاپ و اسکن و کپی دورو و اتصال به شبکه را داراست. امکانات دیگر مانند چاپ فایلهای فلش مموری از طریق USB پورت تعبیه شده در جلوی دستگاه ، کپی از دو طرف کارت شناسایی در یک روی صفحه در کنار چاپ کم مصرف و اقتصادی و اسکن و پرینت و کپی دو رو سایز A4 ، این دستگاه را درجایگاهی منحصر بفرد و بی رقیب در بین مصرف کنندگان قرار میدهد. این دستگاه از سرعت و کشش کاری بالایی برخوردار است.

پرینتر لیزری اچ پی M428fdn برای مصارف سازمانی و اداری که نیاز به فکس داشته باشند بسیار مناسبت است. هم چنین این دستگاه پرینتر لیزری از صفحه نمایش LCD لمسی رنگی برخوردار می باشد. پرینتر لیزری HP M428fdn ، می تواند به عنوان یک پرینتر لیزری مشکی اداری روی میز کار قرار گیرد. این پرینتر مجهز به پورت شبکه می باشد و با سرعت 38 برگ در دقیقه با رزولوشن 1200×1200 dpi پرینت می گیرد. این پرینتر چهارکاره دارای دو ورودی کاغذ که اولی چند منظوره و با ظرفیت 100 برگ و دومی کاست کاغذ 250 برگی است که برای پرینتری با این مشخصات مناسب است.

کیفیت و کارایی HP LaserJet Pro MFP M428fdn

توانایی چاپ 80000 صفحه در ماه و سرعت 38 صفحه در دقیقه بیانگر کارایی و سرعت بالای این دستگاه است. البته شرکت سازنده توصیه می کند برای استفاده بهینه از دستگاه ماهانه 750 تا 4000 صفحه را با آن پرینت بگیرید.

در دستگاه فوق، برای چاپ آسان فایل ها قابلیت های نرم افزاری چاپ به کمک HP Smart App در تلفن های همراه، قابلیت  Apple AirPrint،  Google Cloud Print،  HP ePrint، اپلیکیشن های تلفن همراه و موپریا گنجانده شده است و نیازی نیست که کاربر به منظور کار با دستگاه در کنار آن حضور داشته باشد. همچنین وجود قابلیت ADF و چاپ اتوماتیک دو رو کار با دستگاه را راحت تر کرده است و مجهز بودن آن به پورت شبکه، این پرینتر را به یک دستگاه سودمند تبدیل می کند.

علاوه بر کیفیت و کارایی، خرید یک چاپگر که استفاده از آن هزینه زیادی نداشته باشد نیز بسیار مهم خواهد بود که پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro MFP M428fdn مصرف انرژی نسبتا پایینی دارد که در حال چاپ فعال 510 وات، حالت آماده 7.5 وات، حالت خواب 0.9 وات و در حالت خاموش 0.06 وات برق مصرف می کند. همچنین قابلیت خاموش شدن اتوماتیک در صورت غیرفعال بودن نیز یک ویژگی دیگر است که مصرف برق دستگاه را به میزان زیادی کاهش داده است.

 نوع چاپ

متاسفانه M428fdn قابلیت چاپ رنگی ندارد و برای پرینت اسناد رنگی باید از چاپگرهای جوهر افشان کمک بگیرید. اما در مقابل، کیفیت چاپ سیاه و سفید آن بسیار بالا است و می توان جزییات متن یا اشکال گرافیکی را به وضوح مشاهده کرد. مزایایی مانند قابلیت اسکن رنگی، فکس و داشتن فیدر اتوماتیک با ظرفیت 50 برگه، باعث برتری این محصول را نسبت به بسیاری از پرینترهای موجود در بازار شده است و سرعت انتقال فکس 3 ثانیه برای هر صفحه که آن را به یک دستگاه ایده آل برای دفاتر اداری تبدیل می کند.

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل M428fdn , از سری پرینترهای چند کاره تولید شده توسط کمپانی معروف HP است که به مانند دیگر پرینتر تولیدی این شرکت یعنی پرینتر مدل M428fdw از قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF بهره میبرد که ظرفیت کاغذ آن به تعداد 50 برگ میباشد . در مشاغلی که حجم کاری نسبتا بالایی دارند در زمینه چاپ اسناد و مدارک این قابلیت در پرینتر ضروری میباشد. پرینتر مدل M428fdn یک پرینتر 4 کاره میباشد , بدین صورت که علاوه بر گرفتن چاپ از فایل های شما میتواند از آن ها کپی , فکس و اسکن نیز تهیه کند.

سایز کاغذ قابل استفاده در این دستگاه A4; A5; A6; B5 میباشد و هم چنین ظرفیت سینی ورودی کاغذ برای آن به تعداد 100 برگ است , البته در صورت نیاز میتوانید به صورت اختیاری کاست مربوط به سینی دوم را بر روی دستگاه نصب نمایید که ظرفیتی برابر با 250 برگ کاغذ معمولی را دارد. نوع چاپ در پرینتر اچ پی M428fdn از نوع تک رنگ یا همان سیاه و سفید است و تکنولوژی چاپ به کار رفته در آن لیزری است که بسیار مناسب برای مشاغلی میباشد که به سرعت چاپ بالایی نیاز دارند. این پرینتر قادر است که در هر دقیقه 38 برگ کاغذ a4 را با رزولوشون چاپی معادل با 1200*1200 dpi به چاپ برساند که کیفیتی قابل قبول در بین پرینترهای هم رده خود میباشد.

چاپگر اچ پی M428fdn امکان چاپ اسناد و تصاویر را بر روی cd را ندارد و هم چنین قابلیت چاپ بدون حاشیه را نیز ندارد , بنا براین نباید انتظار چندانی از این دستگاه در چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی را داشت . البته قابلیت چاپ دورو یا همان Duplex Printing تعبیه شده در این پرینتر , این امکان را به کاربران خود میدهد که به صورت اتوماتیک و خودکار از صفحات و اسناد , چاپ دوروی خودکار را تهیه کنند .

خرید پرینتر m428fdn

همان گونه که در بالا ذکر کردیم پرینتر hp m428fdn , یک پرینتر 4 کاره میباشد که علاوه بر گرفتن پرینت از اسناد و مدارک , قادر است که از آن ها کپی و اسکن نیز تهیه کند . اسکنر آن از نوع تخت Flat and ADF میباشد و رزولوشن اپتیکال اسکنر آن 1200*1200 dpi است و قادر است که در هر دقیقه تا 29 برگ کاغذ A4 را اسکن کند . حداکثر تعداد کپی متوالی که میتوان با چاپگر مدل M428dn گرفت 999 برگ است و رزولوشن کپی آن 1200dpi است . در هر دقیقه تعداد 38 برگ را میتوانید با این پرینتر کپی بگیرید . لازم به ذکر است که امکان فکس با این دستگاه وجود ندارد , البته قابلیت کار با اپلیکیشن های HP Smart App; ; Google Cloud Print™; HP ePrint از دیگر نقاط قوت این پرینتر است .

اتصالات پرینتر hp m428fdn

از طریق پورت اتصال USB2.0 و پورت Ethernet که در پشت پرینتر m428fdn تعبیه شده است میتوانید دستگاه را به کامپیوتر وصل کنید . وجود یک صفحه نمایش لمسی رنگی در قسمت بالایی دستگاه , کاربری آن را بسیار راحت تر کرده است . کارتریج مصرفی آن از نوع CF 259A و CF 259XC است که به ترتیب هر کدام برای چاپ 3000 برگ و 10000 برگ کاغذ کاربرد دارد . اما شاید بتوان گفت که مهم ترین قابلیت برای hp m428fdn امکان اتصال به آن از طریق شبکه کامپیوتری میباشد که به کاربران خود این امکان را میدهد که پرینتر را در بین همکاران به اشتراک گذارند .

نتیجه گیری

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro MFP M428fdn نسبت به سایر چاپگرهای موجود در بازار قابلیت های ویژه ای دارد که از بارزترین آن ها می توان چهارکاره بودن، ویژگی های امنیتی و نرم افزاری پرکاربرد، قیمت مناسب و سهولت در استفاده را نام برد و اگر داشتن ویژگی های فوق برای شما مهم است، ما خرید این پرینتر را به شما پیشنهاد می دهیم.

منبع: آوا فرهنگ آریا

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا