عمومی

خرید تلویزیون سامسونگ مدل 43au9000

در بیشتر مقالاتی که در خصوص فناوری های استفاده شده تلویزیون های هوشمند داده می شود به تکان خوردن صفحه اشاره می شود که البته این بدان معنی نیست که صفحه نمایش واقعا تکان یا می لرزد، در اصل این تنها یک نقص در صفحه های LED می باشد. پیکسل ها نمی توانند به سرعت خاموش شوند و نمایش تصویر را متوقف کنند ، برای خاموش کردن پیکسل حدود 5-10 میلی ثانیه طول می کشد.

تلویزیون سامسونگ 43AU9000 نیز به عنوان یکی از بهترین تلویزیون‌های 2021 سامسونگ دارای کیفیت مناسب صدا می‌باشد. این تلویزیون سیستم صوتی 2 کاناله‌ای دارد که در مجموع صدایی معادل 20 را پخش می‌کند. شما عزیزان علاقه مند به خرید تلویزیون AU9000 سامسونگ می تواند با یکی از شماره های درج شده در سایت فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی دوزین کالا تماس بگیرید.

شرایط فروش استثنایی ما در انتظار شما است تا با کمترین قیمت موجود در بازار در کنار این مزیت های خرید عالی، تلویزیون AU9000 سامسونگ خود را خریداری کنید. تلویزیون سامسونگ مدل 43AU9000 یکی از تلویزیون های بسیار عالی شرکت سامسونگ است که با برخورداری از امکانات فراوان در سال 2021 وارد بازار شده است.

این محصول دارای صفحه نمایش کریستالی است و می تواند با بهره مندی از فناوری Dynamic Crystal Color می تواند تصاویری با کیفیت عالی و با برخورداری از رنگهای غنی تولید نماید. تصاویر تولیدی دارای کیفیت بالایی از لحاظ رنگ خواهند بود و از این رو با استفاده از این فناوری این تلویزیون می تواند در استفاده از رنگهای پویا و گرم در نمایش تصاویر استفاده نماید. از آنجایی که صفحه نمایش این محصول دارای تکنولوژی 4K است می تواند این تصاویر را به نحو احسن نمایش دهد.

بررسی فناوری های روز تلویزیون اسمارت سامسونگ 43au9000

سامسونگ از فناوری Motion Xcelerator Turbo در تلویزیون کریستالی خود استفاده کرده تا به کاربران و مخاطبان خود اطمینان دهد که حتی یک لحظه از به دست آوردن تکنولوژی های جدید برای محصولاتش غافل نبوده است. این تلویزیون 43 اینچ 4K‌ از جدیدترین نسخه از سیتسم عامل تایزن پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ طراحی بی‌نظیر را برای منوی اصلی تلویزیون 43AU9000 به کار گرفته تا به اصلی‌ترین امکانات و تنظیمات تلویزیون از طریق این منو دسترسی داشته باشید. به این ترتیب شما همیشه بهترین کیفیت صدا را در اختیار خواهید داشت و از آن لذت خواهید برد. اگر به سیستم صوتی قوی تر و صدای فراگیر چند کاناله احتیاج دارید می توانید جهت خرید ساندبار، سیستم صوتی یا سینمای خانگی اقدام نمایید.

تلویزیون سامسونگ AU9000 ، از عمده محصولات تولید شده توسط سامسونگ است که مجموعه کاملی از تکنولوژی های روز دنیا را در بر گرفته است. اگر قصد خرید یک تلویزیون جدید برای منزل خود را دارید ، اولین پیشنهاد ما تلویزیون های سری 2021 است که در بین برند هایی که امسال تلویزیون های خود را روانه بازار کرده اند، ما تلویزیون سامسونگ 43AU9000 انتخاب کرده ایم تا قابلیت ها و فناوری های به کار رفته در آن را با مخاطبان همیشگی ماردین کالا در میان بگذاریم.

قطعا همه ما تلویزیون های سیاه و سفید قدیمی را به خاطر داریم که جز برای چند ساعت و چند کانال محدود، استفاده دیگری نداشتند و به عنوان یک وسیله دکوری در منزل به کار می رفت. اما تلویزیون های نسل جدید “تلویزیون AU9000 سامسونگ ” کارایی و عملکردی به تمام معنا دارند و می توان گفت که در طول شبانه روز ، هر فردی را بدون اینکه گذر زمان را احساس کند ، سرگرم می کنند.

این فناوری عالی تجربه‌ای جدید از صداها را برایتان فراهم می‌کند بسیار گسترده و فوق العاده به گوش همه ی کاربران می خورد. تلویزیون 43 اینچ سامسونگ محصول سال 2021 بهره مندی از فناوری True Color دارای فناوری HDR مجهز به پردازنده قوی Crystal Processor 4K پشتیبانی از سیستم عامل تایزن نسخه 6 بهره مندی از سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی…می باشد.

این تلویزیون هوشمند همچنین دارای نرم افزار Smart Things پشتیبانی از 3 پورت HDMI و 1 پورت USB دارای فناوری HDR تلویزیون 55 اینچ سامسونگ محصول سال 2021 پشتیبانی از سیستم عامل تایزن نسخه 6 بهره مندی از سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی 20… یکی از قالب هایی که در کیفیت تصویر توانسته تأثیر مثبتی ایجاد نماید ، فرمت HLG است.

قابلیت Slim Fit در تلویزیون AU9000 سامسونگ 43 اینچ

این تلویزیون به علت وزن بسیار کم خود لقب Air Slim را به خود اختصاص داده است. همچنین تلویزیون دارای قابلیت Slim Fit است که به ضخامت بسیار کم محصول اشاره می‌کند و حاشیه کمان از حواس پرتی شما هنگام تماشای تلویزیون جلوگیری می‌کند.. بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است همچنین می‌توانید با نصب پایه‌ها تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشایان لذت ببرید.

این تلویزیون سامسونگ سرعت عمل فوق العاده ای داراد و از رفرش ریت 120 هرتز برای حرکت صاف محتوای متحرک بهره می برد که تصاویر و محتوا و حتی بازی را بدون هیچ تار و پرشی نمایش می دهد و فاقد گیر و خراش می باشد. همچنین از فناوری Dynamic Crystal Color برای نمایش رنگ های زنده و میکرو دایمینگ UHD Dimming بهره می برد که این قابلیت هم یکی از فناوری هایی است که برای ارتقاء کیفیت تصاویر استفاده شده است.

در این مدل می‌توانید مشاهده کنید که ضخامت صفحه چیزی حدود ۲۶ میلی متر بوده و لبه‌های تلویزیون یا به اصطلاح قاب تلویزیون بسیار باریک طراحی شده است. ضخامت بسیار کم این تلویزیون باعث می‌شود تا شما بتوانید به سادگی و زیبایی هر چه تمام‌تر آن را روی دیوار نصب کنید. قاب‌های بسیار نازک نیز موجب شده است تا صفحه نمایش بزرگ‌تر و واضح‌تر از آنچه واقعاً هست دیده شود.

قاب تلویزیون سامسونگ AU9000 در قسمت‌های بالایی و لبه‌های چپ و راست کاملاً یک دست و باریک است اما در لبه پایینی تلویزیون شما شاهد افزایش عرض قاب خواهید بود. کیفیت تصویر و صدای تلویزیون های سامسونگ بسیار بالا بوده و یکی از شناخته شده ترین برندها در ایزان و جهان است.

بررسی تصویر در تلویزیون سامسونگ Au9000

با وجود کیفیت 4K این تلویزیون صحنه‌هایی را با رزولوشن 2160×3840 پیکسل به معرض دید می‌گذارد که این امر موجب این می‌شود محتواهایی که گویی زندگی در آن‌ها جریان دارد پخش شود از این طریق می‌توانید جزئیات را از نزدیک لمس نمایید. این آپشن مناسب کسانی است که به مدرن و لوکس بودن فضای خود اهمیت فراوانی می‌دهند.

ناگفته نماند، شما می‌توانید عکس روی نمایشگر را با کاغذ دیواری ست کنید و محیط خود را لاکچری‌تر جلوه دهید. این پایه ها به صورت L مانند و متصل به هم هستند و وزن دستگاه را متحمل می شوند. کاربران در صورت نداشتن فضای کافی و یا برای تغییر و مدرن سازی محیط آن را به وسیله‌ی پیچ و براکت‌های مخصوص به دیوار نصب نمایند؛ و یک فضای سینمایی را برای خود و عزیزانتان به وجود بیاورید.

تلویزیون سامسونگ Au9000 سایز 50 55 65 75 اینچ مدل 2021 ︎ ویدیو 55au9000

طراحی تلویزیون سامسونگ AU9000 ٰبه نوعی با سنت شکنی همراه بوده به نحوی که علاوه بر کاهش چشمگیر ضخامت، تغییر در چینش پایه‌ها نیز در آن دیده می‌شود که تا حدی از پرچمدارهای سامسونگ الهام گرفته شده است. در کل طراحی AU9000 حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند و نصب آن، چه روی دیوار و چه روی میز تلویزیون جلوه خوبی را به محیط القا خواهد کرد.

البته شاید طراحی پایه‌های AU8000 کمی عامه‌پسندتر باشد که در برررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ AU8000 به این مورد پرداخته‌ایم. فروشگاه دوزین کالا یک فروشگاه جوان در جهت فروش لوازم و ملزومات خانه، من جمله لوازم صوتی و تصویری ، لوازم آشپزخانه ، کولر و … شما می توانید با استفاده از قابلیت های وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید.

در این صفحه از افرالند می توانید روش های تشخیص لوازم خانگی اصل از بدل را ببینید و به راحتی اصالت کالا را تشخیص دهید. تلویزیون سامسونگ AU9000 از 4 پورت HDMI و 3 پورت USB و یک پورت کامپونت و کامپوزیت بهره‌ور است، هر کدام به نوبه‌ی خود اتصال لوازم جانبی را برایتان فراهم می‌سازند.

همچنین این محصول از گیرنده‌ی دیجیتالی برخورداراست؛ که شما را از خرید جداگانه‌ی ان معاف می‌سازد‌ و انواع کانال ‌های داخلی را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر یک تلویزیون با طراحی بسیار شیک، کیفیت تصویر با روشنایی عالی و عملکرد گیمینگ مناسب می خواهید، در ادامه با معرفی تلویزیون سامسونگ AU9000 همراه افرالند باشید.

این تلویزیون به تکنولوژی Object Tracking Sound Lite مجهز شده است و قادر است صداها را درست از جایی که در تصویر تولید می شوند، پخش نماید. سامسونگ از تکنولوژی Adaptive Sound نیز در این تلویزیون استفاده نموده است. این قابلیت به تلویزیون این توانایی را می دهد تا صدا را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم نماید.

یکی از محبوب‌ترین مدل‌هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت سامسونگ تولید گردید تلویزیون سامسونگ 85Q70A می‌باشد که این سری از جمله تلویزیون‌های هوشمند کوانتوم می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی را برای خود دست و پا کرده است. مدل در سایزها و اندازه‌های گوناگونی طراحی شده است.

در این بخش قصد داریم بزرگترین سایز طراحی شده یعنی اندازه ۸۵ اینچ را که به اختصار 85Q70A نامیده می‌شود، مورد بررسی قرار دهیم و خصوصیات و ویژگی‌های آن را برای شما عزیزان تشریح کنیم. مدل 43AU9000 یکی از جدیدترین تلویزیون های سامسونگ 2021 به شمار می آید.

این مدل همانند دیگر مدل های هم رده خود از فناوری پیشرفته HDR+10 تبعیت می کند و به موجب آن کاربران می توانند تمام جزئیات موجود در سایه روشن های تصویر را به خوبی مشاهده نمایند. یکی از مواردی که این فناوری HDR موجب می شود تفکیک و جداسازی رنگ مشکی از دیگر رنگ ها می باشد که سبب می شود تا رنگ مشکی بیشتر از سایر رنگ ها در صفحه خود را نشان دهد و مشاهده شگفت انگیزی را برای مخاطبان موجب شود.

دکمه‌ها مختصر و جمع و جور طراحی شده‌اند که باعث می‌شود شما کمی در ابتدای کار گیج شوید. شما فرصت این را خواهید داشت تا عملکرد کنترل‌های از راه دور را در سطوح مختلفی تنظیم نمایید. اغلب افراد با توجه به نوع طراحی این کنترل‌ها ترجیح می‌دهند تا از گزینه‌های پیش فرضی مانند (عملکردهای اصلی) کمک گرفته و استفاده کنند.

چرا خرید تلویزیون 50AU9000 سامسونگ بهترین انتخاب است؟

کیفیت تصویر 4K چشمگیر، رابط کاربری مناسب، ظاهر باریک و ظریف از جمله بارزترین نقاط قوت AU9000 سامسونگ به حساب می‌آید. از طرفی عدم پشتیبانی از دالبی ویژن و توان صدای پایین از جمله مواردی هستند که در کنار مشکلات اندک ارتقای تصویر به عنوان نقاط ضعف این مدل شناخته می‌شود.

سرعت رفرش در تلویزیون بسیار مهم بوده و این میزان سرعت بستگی به فناوری پردازنده تلویزیون دارد و همانطور که گفتیم این تلویزیون دارای پردازنده بسیار پرقدرت بوده و به راحتی میتواند تصاویر را با سرعت بسیار بالا برای شما تولید کند و شما دیگر مشکل کندی نخواهید داشت. سیستم صوتی این تلویزیون از فناوری Dolby Digital و Ultra Sunrrund بهره می برد که صدای پخش شده را به صورت همه جانبه در محیط پخش می کند.

Tap View نیز از امکانات جالب تلویزیون و در واقع یک راهکار بی‌سیم برای اتصال گوشی سازگار است. توجه داشته باشید که تماشای فیلم و مسابقات ورزشی در تلویزیون 50AU9000 سامسونگ لذت بخش تر از همیشه است چرا که AU9000 صحنه به صحنه تصویر را با نهایت هوشمندی تجزیه و تحلیل می کند تا کیفیتی بی نقص و صفحه نمایشی صاف و روشن را در اختیار شما قرار دهد.

تلویزیون سامسونگ 50AU9000 دارای دستیار صوتی Google، Pixby، Amazoon alex می باشد که می توانید به راحتی خواسته های خود جهت عوض کردن کانال، جستجو در اینترنت یا کم و زیاد کرد صدای تلویزیون را دستور بدهید تا خواسته شما را اجرا کند. تلویزیون سامسونگ AU9000 در خصوص برخی از ویژگی‌ها مانند سیستم عامل یا محیط کاربری امکان ارتقا خواهد داشت.

همچنین امکان استفاده از حافظه‌های جانبی برای آن وجود دارد اما این قدرت ارتقا چندان چشم گیر نخواهد بود. از طرفی وجود تحریم‌ها و حق کپی رایت در این سیستم عامل بیشتر خودنمایی کره به نحوی که استفاده از برنامه‌های فارسی زبانی همچون فیلیمو یا یوتیوب بسیار سخت بوده یا در کل امکان پذیر نیست.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا