تندرستیبرترینهای کسب و کار

مقایسه شامپو تریاک و صابون تریاک نگین بلوچستان

اگر شامپو تریاک دارید، صابون تریاک بخرید، زیرا این محصول با شامپو تریاک کاملا متفاوت عمل می کند. هر کسی که بلافاصله یکی از این محصولات را استفاده کرده باشد، مشخصات فنی آن را کاملا درک خواهد کرد. همانطور که می دانید صابون برای صورت است اما شامپو برای مو. صابون تریاک به طور خاص برای زنان و مردان طراحی نشده است، بنابراین می توانید بدون نگرانی از این محصول برای زنان استفاده کنید.

استفاده از صابون های تریاک برای شوره سر، کک و مک، چین و چروک، لاک های پوست بسیار مهم است، اما در نظر داشته باشید که این تنها محصولی است که می توان مجددا استفاده کرد، نه تنها بی فایده، بلکه قابل استفاده است. چون صابون را برای شستن صورتش انتخاب کرد. از جوش، جای زخم، چین و چروک احتمالی جلوگیری می کند و توسط Vinaiga استفاده می شود. صابون تریاک گران است? ما این محصول را در سه نوع مختلف در فروشگاه کالایاب عرضه می کنیم که قیمت آنها متفاوت است. لطفا برای اطلاع   از قیمت صابون تریاک با ما تماس بگیرید یا به بالای همین صفحه مراجعه کنید.

توضیحات در مورد صابون تریاک نگین اصل بلوچستان:

آیا تا به حال در مورد صابون های مختلف که پوست را روشن یا شفاف می کنند شنیده اید؟ صابون تریاک نگین  بلوچستان محصولی بسیار قدیمی و فوق العاده موثر برای رفع جوش و لک های صورت می باشد. این محصول خواص زیادی برای پوست دارد. همانطور که شنیده اید  صابون تریاک کلاژن طلا نگین بلوچستان  ملایم است و جوش های سرسیاه و لک های کوچک را عمیقاً ترمیم و پاکسازی می کند.

این صابون پوست را جوان می کند و از پیری زودرس جلوگیری می کند. امروزه افراد برای تمیز کردن و دیدن پوست خود هزینه زیادی صرف می کنند تا به نتیجه دلخواه برسند. اما اغلب 70 تا 90 درصد این هزینه ها ناکارآمد هستند. صابون های تریاک بهترین انتخاب برای افراد میانسال است. و خانم های جوان حالا می پرسی چرا؟ زیرا به شدت از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند و در وسط سال تنها محصولی است که واقعا چین و چروک را برطرف می کند.

سازنده این محصول اعتراف کرد که پس از 1 ماه استفاده از این محصول هرگز جوش، آکنه و جوش سرسیاه روی پوست خود مشاهده نخواهید کرد.

ویژگی های صابون تریاک نگین بلوچستان

  • وزن خالص: 100 گرم
  • وزن بسته بندی: تقریباً 130 گرم
  • ماندگاری: 3 سال پس از تولید
  • رنگ: مشکی
  • مناسب برای: همه پوست ها

توضیحات: برند نگین بلوچستان اصل می باشد. من یک برند تقلبی اسکایای و نگین بلوچستان دارم تقریبا نصف این قیمت.

صابون تریاک نگین بلوچستان اصل:

خواص صابون تریاک نگین بلوچستان  و انواع صابون های تریاک مانند شامپو تریاک خواص بسیار عجیب و موثری روی پوست شما دارد. از خواص آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- از بین بردن جای جوش و جای جوش به مرور زمان

2- رفع جوش های کهنه در هنگام مصرف

3- علاوه بر خاصیت ضد جوش و لک، شفاف کننده بی نظیری

نیز می باشد. حدود 2 برابر سفیدتر

5- اسکارهای باقی مانده روی پوست را از بین می برد و اثری از آن باقی نمی گذارد

6- نرم کننده قوی بعد از هر بار مصرف صابون تریاک نگین بلوچستان

7- تنها صابون دارای مجوز TBI که می تواند چین و چروک صورت را در هر سنی از بین ببرد.

یکی از خواص این صابون که بدون شک تعجب همگان را برمی انگیزد این است که حتی کسانی که دچار آفتاب سوختگی یا لکه های سیاه ناشی از اپیدرم می شوند، پس از یک ماه استفاده از  صابون تریاک نگین بلوچستان، رنگدانه ها به طور کلی نرمال شده و برمی گردند. . صابون تریاک نگین بلوچستان دارای مجوز از سازمان بهداشت ایتالیا TBI می باشد و همراه با شرکت معروف Skin Doctor با نام تجاری صابون تریاک نگین بلوچستان به بازار عرضه می شود.

صابون تریاک نگین بلوچستان

نحوه استفاده از صابون تریاک نگین بلوچستان

به طور متوسط ​​باید یک بار در روز استفاده شود. این می تواند یک عضو خاص از بدن یا تمام قسمت های بدن باشد. به خاطر داشته باشید که صابون تریاک را می توان با هر شامپو و صابون دیگری استفاده کرد. کسانی که برای اولین بار است از صابون تریاک نگین استفاده می کنید باید قبل از استفاده روی پوست صورت خود آن را از داخل دست خود امتحان کنید تا مطمئن شوید که به این ماده حساسیت ندارید.

نکته:

اگر هنگام استفاده از آن متوجه سوزش و خارش و همچنین قرمزی پوست شدید، باید مدت زمان باقی ماندن کف صابون روی پوست را کاهش دهید.

برای خرید این محصول می توانید به این لینک https://shopkalayab.ir کلیک کنید و یا با شماره بالا تماس بگیرید.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا