اقتصادیبرترینهای کسب و کار

مقایسه قیمت ساخت پلاک اسم در روش های مختلف

پلاک اسم طلا و مدل های مختلف

پلاک اسم طلا در نام‌های مختلفی تولید می‌شود و سفارش ساخت طلا پلاک اسم یک هدیه مناسب برای تولد فرزند یا سالگرد ازدواج به همسر است، شما می‌توانید هر نام دختر و یا پسری که مدنظر دارید را به‌صورت پلاک اسم طلا فارسی یا پلاک اسم طلا انگلیسی سفارش داده و دریافت کنید.

البته بسیاری از اسم‌های رایج به هر دو صورت پلاک اسم طلا فارسی و گردنبند اسم طلا انگلیسی در بازار موجود هستند و نیازی به سفارش نیست، قیمت گردنبند اسم طلا انگلیسی و قیمت گردنبند اسم طلا فارسی یکی از مواردی  است که سبب تفاوت بین گردنبندهای موجود در بازار می‌شود، معمولاً عیار و گرم طلای به‌کاررفته در پلاک اسم طلا و میزان ریزه‌کاری و ظرافت گردنبند در محاسبه قیمت پلاک اسم طلا مؤثر هستند.

نحوه محاسبه قیمت و زمان ساخت پلاک اسم طلا

ساخت پلاک اسم طلا به عنوان یکی از جواهرات خاص و ارزشمند اهمیت دارد که می ‌تواند برای استفاده شخصی یا هدیه دادن گزینه مناسب باشد. بسیاری از افراد از اینکه پلاک اسم خود را هدیه بگیرند، بسیار استقبال می‌ کنند. ضمن اینکه چنین پلاک هایی با توجه به جنس ساختی که دارند، از ماندگاری همیشگی نیز برخوردار هستند. بنابراین می توانند یک یادگاری ارزشمند برای افراد باشند. ضمن اینکه حس نوستالژیک بسیار خوبی نیز با خود به همراه دارند.

بیشتر افراد درباره قیمت ساخت پلاک اسم طلا سوال می پرسند. همچنین تمایل دارند اطلاعات لازم را درباره بازه زمانی ساخت این نوع پلاک به دست بیاورند. به طور کلی محاسبه قیمت ساخت پلاک اسم طبق فرمول انجام می شود. برای محاسبه قیمت باید از فرمول زیر استفاده کنیم:

وزن پلاک* نرخ روز قیمت طلا

پلاک های اسم می توانند در طرح گردنبندی، انگشتری یا دستبندی عرضه شوند. هر کدام از این طرح ها از زیبایی قابل توجه برخوردار هستند. این پلاک ها در طلای 18 عیار ساخته می شوند و دارای طرح های خاصی هستند. مشتریان می توانند طرح های اسمی پلاک را به شکل سلیقه ای و بر مبنای علاقه انتخاب کنند.

طراحی پلاک های اسمی با نام مشتریان یکی از مهم ترین خدماتی است که شرکت لیلیوم به مشتری ارائه می کند. البته برای طراحی این نوع پلاک ها از اشکال ها و ایده های بسیار خلاقانه کمک گرفته می شود.

کمترین قیمت در نظر گرفته شده برای ساخت پلاک، 3 میلیون تومان است. در واقع شرکت لیلیوم به دوام و استحکام پلاک ها اهمیت بسیاری می دهد.

اجرت ساخت چگونه محاسبه می شود؟

اجرت کارهای سفارشی تا 3 گرم میانگین 500 تومن؛ و سفارش های بالاتر از 3 گرم بسته به وزن، به مراتب افزایش می یابد.

اجرت حکاکی نیز بصورت جداگانه از 50 تا 150 هزار تومان ؛ در یافت خواهد شد.

طبیعتاً هر چه پلاک با ظریف کاری و دقت بیشتری همراه باشد، به همان نسبت بازه زمانی ساخت نیز طولانی تر خواهد شد.

نکته بسیار مهم اینکه برای قیمت ساخت پلاک اسم فاکتور رسمی ارائه می شود که همه چیز در فاکتور بصورت شفاف بیان شده.

عیار پلاک های اسم چیست؟

معمولی ترین و رایج ترین معیار برای ساخت طلا به ویژه پلاک های اسم، عیار ۱۸ می باشد. پشت پلاک های اسم طلا عدد 750 که نشان دهنده 18 عیار بودن طلاست درج میشود.

ساخت پلاک اسم طلا از چه قیمتی شروع می شود؟

همان طور که می دانید دوام و استحکام پلاک اسم طلا از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. بنابراین ما برای ساخت پلاک اسم طلا وزن حدود 0.8 گرم را در نظر می گیریم. این وزن با قیمت حدود 3.5 میلیون تومان شروع می شود.

پلاک اسم کمتر از وزن 1 گرم بسیار ظریف و شکننده می ‌باشد. بنابراین گزینه مناسبی برای استفاده و ساخت نخواهد بود. بنابراین لیلیوم ابتدا توصیه میکند که به هیچ عنوان پلاک های نازک سفارش ندهد اما در صورت توجه نکردن به توصیه های پشتیبان و اقدام برای ساخت پلاک های نازک، لیلیوم هیچ گونه مسئولیتی در قبال شکستن و یا خم شدن این پلاک ها ندارد.

پلاک اسم طلا فارسی

گردنبند طلا اسم فارسی به‌صورت های مختلفی تولید می‌شود، معمولاً پلاک اسم طلا فارسی به‌صورت خط فارسی نستعلیق یا درهم طراحی می‌شود، طراحی درهم درواقع نوع سبک جدید در طراحی پلاک اسم طلا است که در آن با طراحی اسم به‌صورت های مختلفی شکل‌های زیبایی ایجاد می‌شوند،

درواقع پلاک اسم طلا فارسی به‌صورت یک خط و تشکیل‌شده از حروف اسم پشت سر هم نیست، خط شکسته و طراحی حروف به‌صورت مورب و بالا و پایین در طراحی گردنبند طلا فارسی کاربرد بالایی دارند. پلاک اسم طلا معمولاً از طلای زرد ساخته می‌شود و شما می‌توانید آن را به‌صورت خالی یا با نگین سفارش دهید،  گردنبند  اسم طلا در وزن‌های مختلف قابل سفارش است، معمولاً مدل‌های آماده این گردنبندهای اسم با توجه به نوع اسم گرم طلای پایینی دارند.

پلاک اسم طلا انگلیسی

گردنبند اسم طلا انگلیسی، همان‌طور که از نام آن پیداست به زبان انگلیسی طراحی می‌شود، پلاک اسم طلا انگلیسی می‌تواند تنها از اول نام فرد تشکیل شود یا به‌صورت مخفف باشد یا اینکه نام به‌صورت کامل روی پلاک اسم طلا انگلیسی طراحی شود. بسته به اینکه گردنبند اسم طلا انگلیسی از چه نوعی باشد قیمت پلاک متفاوت خواهد بود. گردنبند اسم طلا انگلیسی معمولاً به‌صورت یک پلاک که از خود نام تشکیل‌شده است ساخته می‌شود و زنجیره به گیره خود پلاک به‌صورت مستقیم وصل می‌شود.

قیمت پلاک اسم طلا انگلیسی

قیمت گردنبند اسم طلا انگلیسی مانند فارسی طراحی‌های متفاوتی در بازار دارد، شما می‌توانید بر طبق نظر و سلیقه‌ی خود گردنبند اسم طلا انگلیسی مدنظرتان را پیدا کنید. قیمت گردنبند اسم طلا انگلیسی با توجه به نوع طراحی کمی از گردنبند اسم طلا فارسی بیشتر است اما قانون کلی در این مورد وجود ندارد،

تنها تفاوت بین پلاک اسم طلا فارسی و پلاک اسم طلا انگلیسی در خط و زبان نوشتاری دو پلاک است که بر اساس سلیقه‌ی عموم افراد طراحی می‌شود. قیمت پلاک اسم طلا انگلیسی که دارای نگین الماس یا برلین باشد برای قیراط به‌کاررفته در ساخت محاسبه می‌شود و از مدل‌های طراحی‌شده عادی قیمت بالاتری در بازار دارد. این امر در مورد قیمت پلاک اسم طلا فارسی نیز صادق است.

قیمت پلاک اسم طلا فارسی

قیمت پلاک اسم طلا فارسی بسته به نوع طراحی خاص اسم و میزان گرم طلای به‌کاررفته در ساخت و عیار آن متفاوت است،  هر چه طراحی پلاک اسم طلا خاص‌تر باشد قیمت آن بیشتر خواهد بود چراکه زمان بیشتری برای آماده‌سازی و طراحی آن صرف شده است، اگر پلاک اسم به‌صورت سفارشی باشد،

قیمت آن افزایش پیدا می‌کند. در حال حاضر برای ساخت پلاک اسم طلا فارسی از طلای 18 عیار استفاده می‌شود و شما برای محاسبه قیمت پلاک اسم طلا البته بدون اجرت ساخت باید قیمت روز طلای 18 عیار را بدانید. قیمت پلاک اسم طلا فارسی اگر به‌صورت کوچک باشد و طراحی خاصی نداشته باشد برای هدیه دادن بسیار مناسب خواهد بود.

به‌طورکلی در محاسبه قیمت پلاک اسم طلا عیار و خلوص جواهر به‌صورت جداگانه محاسبه و قیمت‌گذاری می‌شود و سپس روی کار سوار شده و قیمت کلی گردند اسم شما مشخص می‌شود. اگر به دنبال فروش گردنبند اسم طلا هستید پیشنهاد می‌کنیم آن را بدون جواهر سفارش دهید، برای فروختن پلاک اسم طلای جواهر دار باید به همان فروشنده‌ای که از آن خرید کرده‌اید مراجعه کنید تا جواهر را به قیمت برای شما محاسبه کند.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا