برترینهای کسب و کارسلامت

سرم طلا لاکچری کوین نی نی سایت

سرم طلا لاکچری کوین یا همان سرم مرطوب کننده لاکچری کوین از بهترین سرم‌های لاکچری کوین موجود در بازار به حساب می‌آید. علت قیمت سرم طلا لاکچری کوین پرطرفدار بودن این سرم استفاده از سه ماده بسیار تأثیرگذارومفید برای پوست مانند هیالورونیک اسید، کلاژن و طلای ۲۴ عیار است. ترکیبات فوق‌العاده به کاررفته دراین سرم موجب، رطوبت رسانی بالا، شفافیت و صافی پوست می‌شود.

از جمله مزایای سرم طلا لاکچری کوین «Luxury Coin» می‌توان به رفع چین و چروک پوست و رفع تیرگی زیر چشم و پف اطراف چشم اشاره کرد. شما عزیزان می‌توانید خرید محصولات لاکچری کوین بیز را از aghayebiz.com با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تهیه و خریداری نمایید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی دقیق‌تر و جامع‌تر از این محصول لاکچری کوین بپردازیم. سرم طلا لاکچری کوین،یک سرم مرطوب کننده برای انواع پوست به حساب می آید .این سرم با طلای 24 عیار ترکیب شده و موجب شده پس از استفاده پوستی شفاف ،صاف و روشن و سالم داشته باشید این پیشنهاد به عنوان یک روتین عالی پوست و معجزه سلامت پوست به حساب می آید.

باید بدانید که طلا خواص بی شماری دارد که یکی از پر کاربردترین و مفید ترین خواص طلا، ترکیب شدن آن با یکسری ترکیبات مناسب برای سلامت پوست برای استفاده در محصولات آرایشی و درمانی است. حال در ادامه بیشتر با این سرم آشنا خواهید شد. این سرم از ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید ،طلای 24 عیار و کلاژن تولید شده است که در نهایت موجب شفافیت و جوانسازی پوست می شود و از علائم پیری پوست جلوگیری می کند.

در این سرم از طلای کلوئیدی استفاده شده است که همانطور که از اسم این طلا پیداست ،از ذرات بسیار کوچکی تشکیل شده اند که بصورت مایع دیده می شوند و در مایع معلق می باشند و نوعی سوسپانسیون ذرات ریز طلا به حساب می آیند. وقتی ذرات طلا بصورت کلوئیدی کوچک و مایع مانند باشند بسیار راحت به پوست جذب می شوند و تاثیرات شگفت خود را سریعتر بر پوست نمایان می کنند. اما سرم طلا چیست ؟ خواص سرم طلا چیست؟ آیا در سرم طلا واقعا طلا وجود دارد ؟ روش مصرف سرم طلا چیست؟

خواص سرم مرطوب کننده لاکچری کوین (سرم طلا)

هیالورونیک اسید ماده ای است که در پوست تولید می شود و موجب شفافیت ،رطوبت و طراوت پوست می شود اما با افزایش سن روند تولید آن بسیار کم می شود. علائمی مانند خشکی پوست ،حساسیت های پوستی ،کدر و مات شدن پوست ،خطوط ریز پوستی و ناهمگون شدن پوست همه از نشانه های کمبود هیالورونیک اسید در پوست است .این ماده علاوه بر افزایش سن که در تولید آن بسیار موثر است، تحت تاثیر عواملی مانند اثرات اشعه uv حاصل از تابش خورشید و اثر کردن رادیکال های آزاد به پوست می تواند ایجاد شود.

این ماده به سلول های پوستی در حفظ آب پوست کمک می کند و باعث شفافیت و طراوت و نرمی پوست می شود حتی اگر به صورت موضعی پوست را با این ماده تقویت کرد. این پروتئین به استحکام و انعطاف پذیری پوست کمک می کند و سلول های مرده پوست را جایگزین می کند. در واقع این ماده پروتئین که تقریبا یک سوم پروتئین های بدن را تشکیل می دهد باعث متصل شدن بافت های بدن به یکدیگر می شود و این گونه مانع از شل شدن و افتادگی ظاهری آنها و آسیب آنها میشود.

عواملی مانند افزایش سن از اصلی ترین عوامل کاهش سطح کلاژن در بدن می باشد و عوامل دیگری مانند نورخورشید ،سیگار ،استرس و عواملی از این قبیل نیز به کاهش سطح کلاژن ها کمک می کنند. قبل از استفاده از سرم منافذ پوست BIZ ،حتما پوست خود را با شوینده های ملایم غیر صابونی و فاقد پارابن بشویید. به توصیه اکید بیزشاپ بهترین گزینه برای پاکسازی پوست شما از تمامی چربی ها ،میکروب و آلودگی و سلول های مرده پوست می باشد که می توانید پس از استفاده از آن از این سرم به روی پوستتان به اندازه چند قطره استفاده نمایید و با سر انگشتان خود ضربه بزنید تا کاملا جذب پوستتان شود.

خرید آنلاین سرم طلا لاکچری کوین در فروشگاه آقای بیز

از آنجایی که محصولات لاکچری کوین فرانسوی می‌باشد قیمت آن‌ها نیز بر اساس ارز جهانی یعنی دلار محاسبه خواهد شد. از این رو بر اساس نوسانات ایجاد شده در ارز، قیمت محصولات لاکچری کوین نیز تغییر خواهد کرد. در هنگام خرید آنلاین سرم طلا Luxury Coin  به این نکته دقت کنید که در مراکز معتبر و قانونی مانند فروشگاه آقای بیز که دارای مجوز رسمی، نماد اعتماد الکترونیک و آدرس ثابت می‌باشد ثبت سفارش دهید.

همچنین به این موضوع توجه داشته باشید که اگر شاهد اختلاف قیمت بالایی از این محصول بودید، احتمال کلاهبرداری و تقلبی بودن این محصول بسیار زیاد است. با خرید از فروشگاه مطمئنی مانند آقای بیز، می‌توانید از خود در برابر دام افراد سودجو مراقبت کنید. برای آگاهی از قیمت این محصول فوق‌العاده، به وبسایت «Aghayebiz» مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش محصول مورد نظر به صورت آنلاین تهیه نمایید.

سرم دور چشم جوانساز طلا و کلاژن لاکچری کوین برای چه افرادی مناسب است؟

تمرکز اصلی این سرم بر روی بازسازی پوست دور چشم، کاهش چین و چروک‌ها و تیرگی است. برای استفاده از این سرم نمی‌توان محدودیت سنی خاصی را تعیین کرد. یک فرد ممکن است در سن ۲۵ سالگی علائم پیری در دور چشمانش ظاهر شده باشند و یک فرد دیگر در سن ۳۰ یا ۳۵ سالگی دچار این علائم شود. پس در هر سنی که قرار دارید بسته به نوع نیازتان می‌توانید هر یک از دور چشم‌های لاکچری کوین را استفاده کنید.

روش استفاده از سرم مرطوب کننده لاکچری کوین (سرم طلا Luxury Coin ) :

قبل از استفاده از سرم منافذ پوست BIZ ،حتما پوست خود را با شوینده های ملایم غیر صابونی و فاقد پارابن بشویید. به توصیه اکید بیزشاپ ژل شستشو صورت ویتابلا بهترین گزینه برای پاکسازی پوست شما از تمامی چربی ها ،میکروب و آلودگی و سلول های مرده پوست می باشد که می توانید پس از استفاده از آن از این سرم به روی پوستتان به اندازه چند قطره استفاده نمایید و با سر انگشتان خود ضربه بزنید تا کاملا جذب پوستتان شود. اگر چین وچروک های پوست شما زیاد شده است و می خواهید پوست خود را لیفت کنید حتما سرم کلاژن ساز لاکچری کوین را امتحان کنید.

خواص طلا بر پوست :

  • طلای کلوئیدی یک نانوگلد متشکل از ذرات کوچک ، میکروسکوپی طلا است. یک اثر تسکین دهنده و هماهنگ کننده بر روی بدن ، روان و روح دارد.
  • یکی از خواص طلا بر پوست این است که به عنوان یک ماده ضدپیری شناخته می شود و میتواند سلول های پایه پوست را فعال و سلول های پیر پوست را حذف کند و سلول های جوان تولید کند.
  • این تولید سلول های جدید و از بین رفتن سلول های پیر ،در نهایت منجر به فرایند ترمیم چین و چروک های پوستی یا جوان سازی پوست شود و تمامی خطوط ریز پوستی ،لک های پوست و سایر ناهمگونی و ایرادات پوستی را برطرف نماید.
  • یکی دیگر از خواص طلا بر پوست می توان به از بین رفتن پف زیر چشم و رفع سیاهی اطراف چشم اشاره کرد.
  • این ماده ارزشمند ،بهبود دهنده زخم و کنترل کننده عفونت نیز می باشد.
  • استفاده از آن بر پوست می تواند خستگی پوستی و استرس را کاهش دهد
  • باعث ایجاد افزایش خاصیت ارتجاعی پوستی می شود
  • در بهبود اگزما ،قارچ ها و بیماری های پوستی بسیار موثر می باشد
  • این ماده می تواند عفونت های قارچی پوست را از بین ببرد.
  • از طریق بهبود گردش خون به شفافیت و روشن شدن پوست کمک می کند

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا