اقتصادیبرترینهای کسب و کار

آموزش خرید ریزر گلد از سایت های ایرانی

ریزر گلد چیست؟

اگر اهل گیمینگ باشید، قطعا با برند ریزر آشنایی دارید. ریزر یک کمپانی آمریکایی – سنگاپوری است که در زمینه تولید تجهیزات گیمینگ از هدفون و ماوس گرفته تا لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای گیمینگ فعالیت دارد. این کمپانی در سال 1998 تاسیس شده و محصولاتی بسیار باکیفیت و پریمیوم تولید می‌کند و به دست مشتریان خود در سراسر جهان می‌رساند.

ریزر گلد یک سیستم اعتبار مجازی است که برای گیمرهای سراسر جهان طراحی شده و کمپانی پشت آن همان کمپانی معروف ریزر است. ریزر گلد یک کیف پول مجازی است که به شما امکان می‌دهد بازی‌ها و محتواهای پولی درون بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را خریداری کنید. با خرید گیفت کارت ریزر گلد می‌توان این کیف پول را شارژ کرد. خوب است بدانید از اعتبار ریزر گلد در بیش از 34 هزار بازی و اپلیکیشن می‌توان استفاده کرد.

اعتبار ریزر گلد چه کاربردهایی دارد؟

قطعا تابه‌حال هنگام بازی‌کردن با آپشن‌هایی در بازی مواجه شده‌اید که برای دسترسی به آن‌ها باید پولی پرداخت می‌کرده‌اید. بازی‌ها و اپلیکیشن‌های این چنینی زیادی وجود دارند و پرداخت جداگانه برای هر کدام از این بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها بسیار دشوار و زمان‌بر است، ریزر برای حل این مشکل ریزر گلد را به وجود آورده است. شما تنها با شارژ کردن کیف پول ریزر گلد خود می‌توانید در بیش از 34000 بازی و اپلیکیشن مختلف پرداخت‌های درون برنامه‌ای و خرید ریزر گلد را انجام دهید.

ریزر گلد برای ما ایرانیان مزیتی دوچندان دارد؛ زیرا با وجود تحریم‌ها انجام پرداخت درون برنامه‌ای برای ما بسیار دشوار است. با این وجود ما می‌توانیم تنها با خرید گیفت کارت ریزر گلد در بسیاری از بازی‌های محبوب پرداخت درون برنامه‌ای انجام دهیم.

بعضی از بازی‌ها و اپلیکیشن‌های محبوبی که از پرداخت با ریزر گلد پشتیبانی می‌کنند، عبارت‌اند از: لیگ آو لجندز (Leauge Of Legends)، زولا (Zula)، متین 2 (Metin2)، پابجی و پابجی موبایل، ولورانت (Valorant)، موبایل لجندز (Mobile Legends) و کلش اف کلنز (Clash Of Clans).

کاربرد ریزر گلد به پرداخت‌های درون برنامه‌ای محدود نمی‌شود. جالب است بدانید امکان خرید اعتبار گوگل پلی، استیم، آی تیونز و … نیز وجود دارد؛ در واقع شما تنها با خرید گیفت کارت ریزر گلد امکان خرید انواع بازی‌ها و اپلیکیشن‌های پولی اندرویدی در گوگل پلی را خواهید داشت. همچنین با ریزر گلد می‌توانید اعتبار استیم خریداری کرده و امکان خرید تمامی بازی‌های موجود در استیم را داشته باشید.

ریزر سیلور چیست و چه کاربردهایی دارد؟

ریزر در کنار ریزر گلد اعتبار دیگری به نام ریزر سیلور را نیز در نظر گرفته که به عنوان پاداش وفاداری به مشتریان خود می‌دهد. ریزر سیلور برخلاف ریزر گلد پولی نیست و روش‌های مختلفی برای به‌دست‌آوردن آن وجود دارد. یکی از روش‌های به‌دست‌آوردن ریزر سیلور، خرج‌کردن ریزر گلد است.

به ازای هر دلاری که اعتبار ریزر گلد خریداری کنید و برای کارهای مختلف از جمله خریدهای درون برنامه‌ای از آن‌ها استفاده کنید، ریزر به شما 50 ریزر سیلور هدیه می‌دهد. شما می‌توانید از ریزر سیلور برای خریدن کوپن‌های تخفیف و خرید انواع بازی‌ها استفاده کنید. به یاد داشته باشید که ریزر سیلور تنها یک سال تاریخ انقضا دارد و درصورتی‌که تا یک سال پس از به‌دست‌آوردن، آن را خرج نکنید از بین می‌رود.

چطور از گیفت کارت ریزر گلد استفاده کنیم؟

برای استفاده از ریزر گلد باید در این پلتفرم اکانت داشته باشید. به خاطر داشته باشید که دسترسی به وب‌سایت ریزر گلد از ریجن ایران ممکن نیست و برای ساخت اکانت و دسترسی به این وب‌سایت باید از وی‌پی‌ان استفاده کنید.  پس از اینکه اکانت خود را ساختید، هنگامی که قصد خرید بازی یا آیتمی درون برنامه‌ای را داشتید، کافیست در بخش شیوه پرداخت، گیفت کارت ریزر گلد را انتخاب کنید. سپس با ورود پین گیفت کارت خود خریدتان را انجام دهید.

گیفت کارت ریرز گلد رایگان

برای اینکه بتوانید پرداخت‌های درون بازی‌ها را انجام بدهید، مثلا سکه بخرید یا لباس‌های جدید را تهیه کنید، گیفت کارت‌ها به کمک شما می‌آیند. گیفت کارت ریزر گلد، مانند پول نقد است. شما با استفاده از آن‌ها، می‌توانید خدمات مختلف بازی‌ها را بخرید و هزینه را به صورت ارزی، با این کارت‌ها پرداخت کنید. می‌توانید این گیفت کارت‌ها را با مبالغ مختلف تهیه کنید. بعضا خرید با گیفت کارت ریزر گلد، شامل تخفیف نیز می‌شود! اما حالا به گرفتن گیفت کارت ریزرگلد رایگان فکر کنید! کمپانی ریزر مجموعه‌ای بزرگ از بازی‌های جذاب جهانی را ارائه می‌دهد و شما  با داشتن گیفت کارت‌های رایگان آن می‌توانید بازی‌های هیجان‌انگیزتری را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای تجربه کنید!

با اینکه راحت‌ترین راه دسترسی به کارت هدیه ریزرگلد، خرید آن است، اما اگر باحوصله باشید از راه‌های مختلفی می‌توانید گیفت کارت ریزرگلد رایگان دریافت کنید.

ویژگی‌های گیفت کارت ریزر گلد رایگان

گیفت کارت‌های رایگان علاوه بر ویژگی‌های مثبتی که دارند، می‌توانند ویژگی‌های منفی هم داشته باشند. در ادامه با برخی از ویژگی‌های گیفت کارت رایگان ریزرگلد آشنا می‌شویم.

·         بدون پرداخت هزینه

    از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که گیمرها به دنبال دریافت این کارت هستند، رایگان بودن آن است. دسترسی به سرویس‌ها و آیتم‌های جذاب بازی‌های ریزرگلد بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای جذاب نیست؟

·         امن یا نا امن؟

    استفاده از گیفت کارت‌های فیک یا هک شده می‌تواند تاثیرات منفی زیادی برای اکانت شما داشته باشد و حتی موجب بن شدن آن شود! به همین دلیل، جایی که به دنبال دریافت گیفت کارت‌های رایگان هستید بسیار مهم خواهد بود. برای دریافت گیفت کارت رایگان سعی کنید از مراجع معتبر مانند سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که در ازای فعالیت‌های مختلفی به شما ارائه می‌دهند استفاده کنید.

·         کدهای منقضی شده

    سایت‌های زیادی وجود دارند که کدهای گیفت کارت رایگان ریزر را ارائه می‌دهند. اما همانطور که شما به دنبال کارت‌های رایگان هستید، سایر گیمرها هم به دنبال این کارت‌ها می‌گردند! به همین دلیل اکثر کدهای ارائه شده معمولا استفاده شده‌اند و اعتبار ندارند.

راه های دریافت گیفت کارت ریزر گلد رایگان

یکی از راه‌هایی که می‌توانید از طریق آن، ریزر گلد رایگان به دست بیاورید با جایزه‌های سیلور ریزر بود که در بخش قبلی، آن را بررسی کردیم. روش‌ دیگر، استفاده از بعضی اپلیکیشن‌هاست.

    گرفتن گیفت کارت رایگان ریزرگلد با اپلیکیشن Swagbucks

شما با ساخت اکانت در اپلیکیشن Swagbucks به راحتی می‌توانید گیفت کارت ریزر گلد رایگان جایزه بگیرید. کافیست یک حساب کاربری در این اپلیکیشن باز و در پرسشنامه‌هایش شرکت کنید یا کارهایی را انجام بدهید که از شما می‌خواهد. بعد با امتیازهای جمع شده در این اپلیکیشن، می‌توانید گیفت کارت ریزر گلد رایگان دریافت کنید.

    دریافت گیفت کارت ریزر گلد رایگان با وبسایت Idle-Empire

یکی دیگر از روش‌های دریافت این کارت به صورت رایگان، ثبت نام در وبسایت Idle-Empire است. این سایت هم مانند اپلیکیشن Swagbucks، پرسشنامه‌های مختلفی را ارائه می‌کند و از شما می‌خواهد این پرسشنامه‌ها را پر کنید. سایت Idle-Empire بازی‌هایی را معرفی می‌کند تا شما آن‌ها را نصب و بازی کنید. با انجام هرکاری که این سایت از شما می‌خواهد، امتیاز کسب می‌کنید و در آخر می‌توانید در همین سایت، جایزه مدنظرتان را دریافت کنید. یکی از این جوایز، گیفت کارت ریزر گلد رایگان است.

    دریافت گیفت کارت ریزرگلد رایگان از طریق سایت Pawns.app

Pawns.app نیز یکی از سایت‌هایی است که به عنوان جایزه، گیفت کارت ریزر گلد رایگان می‌دهد. برای دریافت این گیفت کارت به صورت رایگان، باید کارهایی را انجام بدهید که از شما خواسته می‌شود. امتیازی که به دست می‌آورید بستگی به تعداد نظرسنجی‌ها و میزان ترافیکی دارد که صرف کار کردن با این سایت می‌کنید. هرچه بیشتر از برنامه استفاده کنید و زمان بیشتری را در آن به صورت آنلاین بگذرانید،  کارت‌های هدیه Razer Gold بیشتری دریافت خواهید کرد.

البته همه سایت‌های یا اپلیکیشن‌هایی که در این قسمت معرفی کردیم، قوانین خاص مربوط به خودشان را دارند. بهتر است قبل از شروع، قوانین را با دقت بخوانید تا بتوانید ریزر گلد رایگان را بدون دردسر، دریافت کنید.

نحوه شارژ ریزر گلد

خرید بازی از سایت ریزر و آپشن‌های آن، نیازمند پرداخت هزینه است که شما می‌توانید به جای افتتاح حساب بین المللی مثل ویزا یا مستر، با استفاده از گیفت کارت ریزر به پرداخت مبلغ اقدام نمایید. استفاده از گیفت کارت ریزر باعث می‌شود بدون وارد کردن اطلاعات شخصی و ساخت حساب بتوانید به خرید بازی مورد نظر خود اقدام کنید.

ویژگی‌های گیفت کارت ریزر گلد

با خرید گیفت کارت ریزر گلد و بعد از اقدامات فعال‌سازی آن می‌توانید اکانت خود را به اندازه همان مبلغ شارژ کنید. گیفت کارت ریزر گلد دارای ویژگی‌هایی است که گیمرها را به خرید آن ترغیب می‌کند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید انواع بازی‌ها
  • پرداخت‌های درون برنامه‌ای
  • شارژ اکانت
  • امکان هدیه دادن به دوستان و آشنایان
  • شارژ اعتبار فیس بوک
  • فعال کردن قسمت‌های غیرفعال بازی‌ها

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا