اقتصادیبرترینهای کسب و کار

چطوری بدون احراز هویت شماره مجازی بسازیم؟

حتی مشتریان ما برای دریافت خدمات پشتیبانی تلفنی از گوگل – سونی – امازون و حتی اپل توانسته اند ازین خطوط استفاده کنند. سلام جناب بهوند عزیز، خورسندیم که توانسته ایم آموزشی مورد نیاز و کاربردی را به شما تقدیم کنیم. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

چطوری بدون احراز هویت شماره مجازی بسازیم؟

سایت مکس نامبر بهترین سایت خرید شماره مجازی اختصاصی است

اما بسیاری از سرویس دهنده ها به صورت ماهیانه براتون اشتراک ایجاد می کنن. ما در جواب می گوییم نه خوب است و نه قابل اعتماد و جواب جو اصلا این برنامه را توصیه نمی کنید البته اگر خواستید می توانید تست کنید اما طبیعتا نتیجه بسیار بدی خواهید گرفت. ما در مقابل اگر از اندروید استفاده می کنید این مشکل را ندارید چرا که برای اندروید برنامه های خیلی زیادی طراحی شده است.

یک نکته بسیار مهم که در مورد استفاده از این برنامه باید استفاده کنید این است که باید حتما فیلتر شکن داشته باشید در غیر این صورت برنامه کار نخواهد کرد. نکته قابل توجه این است که شما با توجه به سلیقه خود می تونید از هر یک از این برنامه ها استفاده کنید همه این برنامه ها تست شده اند و کاربران زیادی از آن ها راضی بوده اند و نتیجه گرفته اند. پس با توجه به توضیحاتی که ارائه شد شما باید سراغ بهترین برنامه و به طور کلی برنامه که افراد نتیجه گرفته اند بروید و آزمون و خطا نکنید چرا که ممکن است برای شما گران تمام شود.

تماس و پیام کوتاه را از طریق شبکه Sprint Nationwide – به صورت رایگان دریافت کنید. تلفن خود را واجد شرایط بودن بررسی کنید و با کلیک روی “پوشش رایگان” در فهرست برنامه ، خدمات تلفن خود را بدون قبض تلفن دریافت کنید. کسی که قصد دریافت وجه داره از پی پال باید از روش های خودش اقدام کنه. این آموزش صرفا برای ساخت اکانت پی پال و خرید آنلاین از درگاه های paypal میباشد.

ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا با Textnow

شماره مجازی که با این برنامه دریافت میکنید روی تلگرام جواب نمیدهد و برای واتساپ مناسب است. شماره 1+ کشورهای کانادا و آمریکا بسازید که امنیت کمی دارند. برای استفاده موقت خوب هست ولی هرگز به اکانت های آن تکیه نکنید و برای امنیت بیشتر برید پایینتر و از کشورهای دیگه استفاده کنید.

برای جواب دادن به این سؤال، موارد مختلفی وجود دارد که در ادامه به دو مورد از آن‌ها اشاره شده است. اگر کد منطقه خاصی دارید می توانید Area code را انتخاب کنید و در غیر اینصورت فقط کد ویژه ای را انتخاب کنید و کلید بعدی را بزنید. اکنون می توانید از لیست شماره ها یک شماره موبایل انتخاب کنید. این شماره ها یکبار مصرف هستند ، بنابراین توجه داشته باشید که نیاید از حساب واتساپ خود خارج شوید ، در اینصورت باید با شماره جدید وارد شوید. به همین راحتی شما توانستید شماره رایگان خود را بسازید و با آن در تلگرام ثبت نام کنید.

شماره مجازی ایران، شماره مجازی انگلیس، شماره مجازی ترکیه و شماره مجازی آمریکا همگی از طریق این سایت‌ها قابل دسترسی هستند. تلگرام هم ساختم و کد تایید رو بصورت پیامک دریافت نکردم ولی بصورت تماس تلفنی کد دریافت شد. از طرفی می‌توان برای آن از فناوری‌های روز مانند منشی تلفنی، ضبط صدا و تلفن گویا هم استفاده کرد. _ علاوه بر تماسهای ورودی، در تماسهای خروجی هم کاربرد دارند.

برای هرگونه سوال در رابطه با این مطلب یا هر مشکل دیگری در زمینه نرم افزارهای موبایل، با شماره پشتیبانی ۹۰۹۹۰۷۱۰۱۵ از خط تلفن ثابت تماس بگیرید. Telos میلیونها شماره تلفن واقعی ایالات متحده را در هر منطقه ای که دوست دارید فراهم می کند. درست مانند هر شماره دیگری که از شرکتهای محلی دریافت می کنید ، شماره تلفن Telos از شناسه تماس گیرنده ، بلوک تماس ، ارسال تماس ، پست صوتی و بسیاری از ویژگیهای عالی دیگر پشتیبانی می کند. آموزش حذف اکانت تلگرامتلگرام یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موبایلی بوده که روزانه میزبان میلیون‌ها… در زمان ورود به تلگرام کد کشور و شماره تلفن خود را (بدون صفرهای پیش شماره) وارد کرده و به مرحلۀ بعدی بروید.

حفظ حریم خصوصی با شماره مجازی

با نشان دادن شماره‌های مختلف در تبلیغات مختلف، می‌توان میزان کارآیی هر تبلیغ را در فروش ارزیابی کرد. مشاورانی که برای مشتریان در کشورهای دیگر کار می‌کنند، می‌توانند یک شماره محلی در شهر یا کشوری که مشتری دارند داشته باشند تا دسترسی آن‌ها را آسان کنند. پس گول شماره های پولی رو نخرید، چون اونها هم همین ها رو بهتون میفروشن. من textnow رو استفاده کردم و به نتیجه رسیدم، هرکی میگه نمیشه به احتمال زیاد زیر ۱۵ سن داره.

نرم افزار ساخت شماره مجازی Telos

به طور نمونه ممکن است شما نخواهید از اکانت تلگرام شخصی خود با شماره همراهی که دارید، برای ارسال فایل ها به دهها و یا صدها مخاطب و مشتری کاری استفاده کنید. از این رو با ساخت شماره مجازی می توانید اکانت مجازی تلگرام داشته باشید و از آن برای ارتباطات کاری خود استفاده نمایید. تنها راه دستیابی به خدمات کامل در این کشورهای مستثنی، داشتن شماره تلفن از کشوری با دسترسی کامل به PayPal است.

استفاده از شماره مجازی رایگان به‌صورت آنلاین

اما اگر این شماره واقعی شما باشد که می خواهید یک عمر با آن تماس بگیرید و پیام دهید، اگر یک روز دچار مشکل شد قطعا باید آن را بیرون بیندازید و یک سیم کارت جدید خریداری کنید. نه خیر دوست عزیز اما شما می تونید بانک شماره ها رو پیدا کنید به برنامه بدید سپس پیغام خودتون رو ارسال کنید.

من خودم تونستم واتس آپ رو فعال کنم ولی برای خودم کدی نیومد بعد پایان تموم شدن وقت ارسال کد با تماس صوتی کد رو فرستاد شما یک بار دیگه امتحان کنید. این برنامه شماره مجازی میسازه که مخصوص شماست برنامه ای که نصب میکنید این شماره رو مدیریت میکنه.

تکست نو توانسته با کسب امتیاز ۴.۵ از ۵ نظر خیلی از کاربران را به خود جلب کند. برنامه Text Free & Call Freeبرنامه Text Free & Call Free یا سیم کارت مجازی یکی از برنامه‌های عالی برای ساخت شماره مجازی رایگان است. همچنین به ابزارهای مختلفی که برای این کار وجود دارد، اشاره خواهیم کرد.

استفاده از پیام رسان های مختلف به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است و هرکدام از ما به دلایل مختلفی از جمله کار یا سرگرمی از آن ها استفاده می کنیم. همان طور که همه شما تجربه کرده اید زمانی که می خواهید یک پیام رسان مانند واتس اپ یا تلگرام را نصب کنید برای ثبت نام در برنامه و ورود به سیستم باید شماره تلفن خود را وارد کنید تا کد فعال سازی برنامه به آن پیامک شود.

یکی از مزیت های بزرگ این نرم افزار مقرون به صرفه بودن و ساخت شماره مجازی با هزینه ای بسیار کم است. شماره یا سیمکارت مجازی مثل سیمکارت یا شماره واقعی است که می تواند برای دریافت یا ارسال پیامک و یا تماس استفاده شود. شماره مجازی فاقد هویت فیزیکی و سیمکارت است و استفاده از آن به واسطه نرم افزارهایی امکان پذیر است.

یک صفحه در اختیار شما قرار می گیرد که در اینجا در صورت دریافت اس ام اس می توانید آن را مشاهده کنید. ابتدا برنامه Text-plus را از گوگل پلی دانلود کرده و نصب کنید. اکنون کدی به اپلیکیشن Textme ارسال می شود و باید کد را در این قسمت وارد کنید. منم قبلا استفاده میکردم الان دیگه نه میشه حساب درست کنی نه اینکه با برنامه کار کنی.

با سلام دوست گرامی این نکات رو تو مطلب هم ذکر کردم بعضی از شماره ها ممکنه کار نکنه یا برنامه از شماره مشکل بگیره اونم به خاطر مجازی بودن این شماره ها هست. ممکنه این دو برنامه در سطح اینترنت به صورت رایگان هم باشند اما به دلیل بازدید بالای این صفحه و در خواست کاربران برای قرار دادن ورژن های سالم این صفحه به صورت VIP بوده و یا باید خریداری گردد .

با استفاده از Wabi برای دریافت یک شماره تلفن سازگار با Whatsapp کسب و کار. برای ذخیره‌سازی نوشته نیاز است وارد حساب کاربری خود شوید، اگر حساب کاربری ندارید ثبت‌نام کنید. اکنون بر روی منو Account کلیک کرده و بر روی گزینه Tap کلیک کنید تا شماره موبایل آمریکا خود را دریافت کنید. در نهایت وارد برنامه و حساب کاربری خود شده و شماره خود را مشاهده کنید.

این خطوط تلفن نوعا توسط دیگر اپراتورهای خارج از کشور نیز قابل شناسایی هستند و برای مسائلی چون ارسال کد وریفای یا تماس تلفن برای پشتیبانی خدمات انلاین استفاده می شود. اما نرم افزار هایشماره مجازی رایگانبسیار زیاد شده اند و کاربران بدون توجه به خطرات آن ، اقدام به استفاده از آن میکنند. برای این که بتوانید از ابزارهای دیگری به جهت ساخت شماره مجازی برای ارسال پیامک، استفاده کنید، می توانید به این لینک بیایید و راهکارهای آن را دنبال کنید.

پس از وارد کردن آنها بر روی Create my free account کلیک کنید. ابتدا اپلیکیشن Free conference call را دانلود کرده و نصب کنید. پس از اینکه به برنامه ورود کردید از قسمت بالا سمت راست روی گزینه منو (سه خط روی هم) ضربه بزنید و سپس گزینه Tap to get your free Next plus number را انتخاب کنید.

بعد از اجرای برنامه از شما میخواهد تا با حساب گوگل یا فیسبوک خود وارد شوید. کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب زومیت تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. زومیت تابع قوانین کشور است، لطفا هنگام مطرح كردن دیدگاه خود، به قوانین جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارید و از قرار دادن مطالب و تصاویر خلاف قانون جداْ خودداری کنید.

همه انواع شماره‌هایی که می‌توانید به عنوان شماره عادی پیدا کنید تحت عنوان شماره مجازی هم در دسترس هستند. هر نوع شماره با یک کد منطقه یا یک پیش شماره مشخص می‌شود – مانند منهتن ، نیویورک ، ایالات متحده آمریکا (۲۱۲) ، استکهلم (۸) ، سوئد و شماره‌های رایگان در ایالات متحده (۸۰۰). یک سیستم شماره مجازی مبتنی بر فضای ابری است که تماس‌های تلفنی، پیام کوتاه و پیام صوتی و همچنین انتقال هوشمند و ضبط تماس را ارائه می‌دهد.

چندین برنامه اشتراک در دسترس است که از ۱۹.۹۹ دلار در ماه شروع می‌شود. اگر می‌خواهید یک سیستم شماره مجازی خریداری کنید، می‌توانید بسته‌ای را دریافت کنید که شامل یک شماره مجازی و تعداد مشخصی افزونه و دقیقه باشد. هزینه‌های طرح سیستم تلفنی مجازی از ۱۰ تا ۱۲ دلار در ماه برای یک یا دو شماره مجازی با ۳۰۰ تا ۵۰۰ دقیقه شروع می‌شود و برای ۲۵ تا ۵۰ دلار برای دو شماره مجازی با ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دقیقه افزایش می‌یابد.

هفت ترفند اندروید که نیازی به روت بودن دستگاه ندارند

شما در صورت داشتن کردیت کارت معتبر اینتر نشنال می تونید اسکایپتون رو شارژ کنید و با هر شماره تلفنی در هر جای دنیا با کیفیت عالی و هزینه بسیار کم در مقایسه با تلفن های عادی ، صحبت کنید. فقط مواظب باشید که شارژتون رو حداکثر تا 6 ماه استفاده کنید وگرنه می سوزه مثل من که 32 دلارم ازبین رفت. روی فیس بوک امتحان نکردم ولی برای گوگل شماره قرار دادم همون روز کد تایید نیومد تا فردایش که دیدم کد تایید رو فرستاد ولی زمان ورود کد تموم شده بود.

البته نکته مهم این است که با این برنامه می توانید به صورت رایگان به هدف خود برسید اما نسخه پولی TextNow امکانات بهتری دارد. حالا که با مزیت این شماره های مجازی آشنا شدید احتمالا شما هم دوست دارید تا صاحب یکی از این شماره ها شوید چرا که ممکن است در آینده به دردتان بخورد.

در ادامه به شما می گوییم که به طور کلی استفاده از شماره مجازی چه مزیتی دارد. شماره ای که شما با ثبت نام در پیشخوان ها، از اپراتورهای مختلف دریافت می کنید در واقع یک شماره واقعی است که با اسم و رسم و سند متعلق به شما است. اگه من یک سیستم عامل رایگان رو داشته باشم و جدا به شما بفروشم آیا این کار کلاه گشتن سر شما نیست.

درآخر پیشنهاد می کنیم حتما مطلب ساخت تلگرام بدون شماره مجازی را نیز مطالعه کنید.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا