برترینهای کسب و کارعمومی

طرز استفاده از سرخ کن فیلیپس 9270

برند فیلیپس که به تولید انواع لوازم خانگی می‌ پردازد، در زمینه ی تولید سرخ کن موفقیت های زیادی داشته است و توانسته است که محصولات فوق العاده با کیفیتی را تولید کند. یکی از این سرخ کن ها، سرخ کن فیلیپس 9270 می باشد که جزو پر فروش‌ ترین سرخ کن های این برند به حساب می آید. بسیاری از افرادی که به خرید این سرخ کن پرداخته اند، طرز استفاده از سرخ کن بدن روغن فیلیپس 9270 را نمی دانند.

 باید بگوییم که استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و تحت هیچ شرایطی روند سختی نخواهد داشت.

کاربرد دکمه ها در سرخ کن فیلیپس مدل 9270

اولین نکته‌ای که باید در رابطه با طرز استفاده از سرخ کن فیلیپس 9270 بدانید آشنایی با عملکرد دکمه های آن می باشد. در واقع باید بدانید که دکمه‌ های این سرخ‌ کن چه کاربردی دارند و در چه مواقعی مورد استفاده قرار می گیرند.

  • کمه ی افزایش دهنده ی دما
  • دکمه ی کاهش دهنده ی دما
  • دکمه ی منو
  • دکمه ی منو های از پیش تعیین شده
  • دکمه ی روشن/ خاموش
  • دکمه ی کاهش دهنده ی زمان
  • دکمه ی افزایش زمان
  • دکمه ی نشانگر زمان
  • صفحه نمایش
  • دکمه ی نشانگر دما

برای استفاده ی بهتر از دکمه ها و کار کردن با این دستگاه، می توانید از دفترچه ی راهنمای آن نیز کمک بگیرید. زیرا توضیحاتی که در دفترچه راهنما ذکر شده است به طرز استفاده از سرخ کن فیلیپس 9270 کمک شایانی خواهد کرد.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD۹۲۷۰ از برترین، پرفروش‌ترین و کم چرب‌ترین سرخ کن های دنیا بوده است. در این مدل از هواپز فیلیپس فقط با اندکی روغن تا حدود 90 درصد چربی غذاها را می توانید کاهش دهید. برای خرید این محصول به صفحه دستگاه سرخ کن فیلیپس 9270 رنگ سفید و مشکلی مراجعه کنید.

کارکرد سرخ کن 9270 فیلیپس:

اکثر سرخ کن هایی که برند فیلیپس به تولید آن ها پرداخته است، عملکرد بدون روغن یا کم روغن دارند.

در نتیجه در هنگام استفاده از این سرخ کن باید نهایت دقت را داشته باشید تا مخزن روغن را پر از روغن نکنید. زیرا این سرخ کن احتیاج به روغن زیاد نخواهد داشت و تنها با چند قطره روغن می تواند مواد غذایی مختلف را به لذیذ ترین شکل ممکن سرخ کند.

نکته ی بعدی این است که سطوح داغ این دستگاه را هرگز لمس نکنید و سعی کنید که از دستگیره استفاده داشته باشید.

در قسمت جلوی این دستگاه یک عدد دستگیره ی پلاستیکی قرار گرفته است که عایق حرارتی می باشد و برای باز و بسته کردن سرخ کن، این دستگیره می تواند به شما کمک کند.

در هنگام وصل کردن دستگاه سرخ کن به برق به جریان برق دقت کنید تا نوسان نداشته باشد. زیرا نوسان جریان برق می تواند باعث آسیب به موتور سرخ کن شود.

وقتی که مواد غذایی مورد نظر را برای سرخ شدن در داخل سبد سرخ کن قرار می دهید، باید به میزان ظرفیت سرخ کن نیز دقت داشته باشید، ظرفیت این دستگاه معادل هفت نفر می‌باشد و حجم ۶.۲ لیتر را در بر می‌ گیرد. در نتیجه بیش از این مقدار نباید مواد غذایی در سبد سرخ کن ریخته شود.

زیرا اگر بیشتر از ظرفیت از دستگاه استفاده کنید سرخ کن در دراز مدت دچار مشکلات مختلف خواهد شد.

نکات مهم در هنگام استفاده از سرخ کن 9270:

تحت هیچ شرایطی از تابه ی سرخ کن بدون سبد سرخ کن استفاده نکنید. زیرا این مسئله باعث آسیب به سطح بافت تابه می شود.

 با استفاده از دکمه ی روشن خاموش که روی بدنه ی این محصول وجود دارد می توانید آن را روشن کنید و دکمه ی افزایش یا کاهش و دما نیز روی بدنه ی سرخ کن به چشم می‌ خورد که قابل استفاده می باشد. و می توانید میزان دمای سرخ کن را با توجه به نوع مواد غذایی و حجم آن تعیین کنید.

علاوه بر این موارد، این سرخ‌ کن دارای تایمر نیز می باشد و تا بتوانید یک مدت زمان معین را برای خاموش شدن دستگاه در نظر بگیرید. و بدون دخالت شما دستگاه در زمانی که از قبل مشخص کردید به صورت خودکار خاموش خواهد شد.

Philips airfryer model 9270

قدرت موتور سرخ کن 9270:

در امر طرز استفاده از سرخ کن فیلیپس 9270 بررسی قدرت موتور آن نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. زیرا موتور هر وسیله ی برقی مهم ترین عضو آن به شمار می آید. که عملکرد صحیح وسیله ی برقی در گرو عملکرد صحیح موتور آن می باشد. و هر چقدر که یک موتور قدرت بیشتری داشته باشد عملکرد آن دستگاه سریع تر خواهد بود.

میزان قدرت موتور در این سرخ کن معادل دو هزار وات است. در نتیجه سرعت پخت و سرخ کردن بسیار بالایی دارد و می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن حجم بالایی از غذا را برای یک خانواده آماده کند.

اما این توان مصرفی بالا برای موتور و سرعت مناسب موتور هرگز به معنای مصرف بیش از اندازه ی برق توسط این دستگاه سرخ کن نخواهد بود. زیرا این محصول کاملاً کم مصرف و بهینه می باشد.

تهیه ی غذای سالم و رژیمی:

برند فیلیپس در تلاش است که سرخ کن های بدون روغن و کم روغن خود را با بهترین تکنولوژی روز دنیا تولید کند. و تا حد بسیار زیادی نیز در این امر موفق بوده است.

اگر قصد آگاهی از طرز استفاده از سرخ کن 9270 را دارید، باید بدانید که این سرخ‌ کن عملکردی بدون روغن و کم روغن دارد. و این عملکرد باعث می‌ شود که بتوانید با استفاده از این محصول به تهیه ی انواع غذا های سالم برای خود بپردازید.

اگر جزو افرادی هستید که به قند خون مبتلا هستید یا دارای اضافه وزن و چربی خون می باشید و کماکان دوست دارید که از غذا های سرخ شده در رژیم غذایی خود استفاده کنید و وجود این بیماری ها مانع رسیدن شما به این هدف می شود، می توانید با خرید این دستگاه سرخ کن به این هدف دست پیدا کنید.

زیرا این سرخ‌کن انواع مواد غذایی از جمله سیب زمینی را می تواند بدون روغن و به بهترین شکل ممکن سرخ کند و طعمی بی نظیر به مواد غذایی ببخشد. در نتیجه یک غذای کاملا سالم و رژیمی و بدون روغن در اختیار شما قرار خواهد داد.

صفحه نمایش لمسی:

روی بدنه‌ی این محصول یک صفحه نمایش لمسی وجود دارد تا بتوانید تنظیمات مختلف مربوط به سرخ کن را با استفاده از این کنترل پنل لمسی انجام دهید.

سایت: فیلیپس مارکت (نمایندگی فیلیپس در ایران)

ارتباط با ما: 09128249637 / 09918800093

آدرس ما: تهران، سه راه امین حضور، جنب زیر گذر، نبش کوچه توکلی، پلاک 33

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا