استان هابرترینهای کسب و کار

معرفی بهترین تفریحات آبی جزیره کیش

تفریحات آبی کیش شامل انواع تفریحات مانند پاراسل، اسکوتر زیردریایی، فلای بورد، پدل بورد و تفریحات متنوع دیگر است. برای تجربه این تفریحات باید به بخش شرقی جزیره کیش و در نزدیکی دریا بروید. در این بخش بیشتر هتل های 5 ستاره کیش و همچنین رستوران ها و مراکز خرید وجود دارند که می توانید علاوه بر تجربه این تفریحات، در این هتل ها نیز اقامت کنید.

انواع تفریحات آبی در کیش

در جزیره کیش جاذبه های زیادی برای بازدید وجود دارد، اگر شما علاقه مند هستید در سفر خود به تمامی این جاذبه ها بازی ها و مکان های دیدنی سر بزنید، رزرو آنلاین تور می تواند کمک زیادی به شما بکند. شما می توانید با برنامه ریزی و بدون فشردگی به تفریحات خود برسید. بیشتر تفریحات کیش در نزدیکی جاهای دیدنی کیش و همچنین هتل ها و مراکز خرید واقع شده است.

پاراسل در کیش

پاراسل توانسته است یکی از پر طرفدار ترین بازی های جزیره کیش به حساب بیاید. البته این بازی در دریای خزر هم انجام می شود اما در کیش طرفداران زیادی پیدا کرده است. در بازی پاراسل شما یک جلیقه به تن می کنید و با کمربند ایمنی به چترهای بزرگ رنگی متصل می شوید و طنابی هم به قایق های تندرو اتصال دارد. در این بازی قایق با سرعت به حرکت میکند و شما آرام آرام از زمین بلند می شوید و به آسمان ها می روید طول طناب به ۱۵۰ متر می باشد این جمله به این معنی است که ارتفاع شما از سطح دریا به بیش از ۱۵۰ متر نمی رسد اما باز هم ارتفاع چشم گیری می باشد .

پارک دلفین ها در کیش

دلفیناریوم کیش یکی از بزرگ ترین پارک های واقع در خلیج فارس می باشد. متراژ این پارک به ۱۰۰ هکتار می رسد. در این پارک برنامه های سرگرم کننده متنوعی واقع شده است. در پارک انواع حیوانات پستاندار پرندگان قرار گرفته شده اند که بازدید از آنها بسیار لذت بخش می باشد. همچنین انواع ماهی ها و حیوانات دریایی در این پارک نگهداری می شوند. این پارک برای عموم مردم با سنین مختلف آزاد می باشد.

اسکوتر زیر دریایی در جزیره کیش

اسکوتر زیر دریایی یکی از بازی های جذاب کیش به حساب می آید در این بازی شما سوار دستگاهی می شوید ۲ رکاب برای حرکت دارد. با این اسکوتر می توانید تا عمق ۲۰ متری در خلیج فارس بروید و انواع ماهی ها مرجان هارا ببینید. همراه شما مربی ماهر می آید تا بر شما تلسط داشته باشد این بازی محدودیت هایی دارد برای مثال کودکان زیر ۱۲ سال نمی توانند این بازی را تجربه کنند و افراد باید قدی بالای ۱۵۰ سانتی متر داشته باشند.

فلای بورد در کیش

فلای بورد ورزشی می باشد که قبل از شروع باید آموزش دیده باشید. در این بازی شما با فشار آب روی آب حرکت می کنید و می توانید پرواز را تجربه کنید. جزیره کیش در پاییز با هوای خوب می تواند تجربه فلای برد را برای شما لذت بخش کند. یکی از محدودیت های این بازی سن و وزن می باشد. کودکان اجازه تجربه کردن این بازی را ندارند و افراد با وزن بالا نیز نمی توانند این بازی را انجام دهند.

برای مطالعه بیشتر: قیمت هتل های مشهد چقدر است؟

پدل بورد در جزیره کیش

خلیج فارس به دلیل نداشتن امواج زیاد بسیار مناسب برای پدل بورد می باشد. در این بازی شما یک تخته از جنس های مختلفی مانند چوب فایبر گلاس و یا…… خواهید داشت که می توانید روی آن بنشینید و یا حتی بایستید. قبل از انجام ورزش باید آموزشی کوتاه ببینید. تنها محدودیت در انجام این تفریح سن کودکان می باشد. این بازی در بیشتر سواحل کیش اجرا می شود برای آشنایی با سواحل کیش کلیک کنید.

بهترین تفریحات آبی کیش کدام است؟

بازی هایی را که به شما معرفی کردیم از جدید ترین ها و محبوب ترین تفریحات آبی کیش به شمار می رود. اگر می خواهید تمام تفریحات آبی را درکیش انجام دهید و چیزی از قلم نیوفتد توصیه می کنیم از قبل برنامه ریزی کامل در این مورد را داشته باشید. اینگونه شما با برنامه ریزی می توانید به تمام بازی ها و اماکن تفریحی  سر بزنید و برای خود خاطره ای به یاد ماندنی بسازید. در میان بهترین تفریحات کیش طبق نظر کاربران، می توان به فلای برد، پاراسل و اسکوتر زیر دریایی اشاره کرد.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا