اقتصادیبرترینهای کسب و کار

آموزش ساخت کیف پول ارز های دیجیتال

عناوین این صفحه محو کردن

ساخت کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

قبل از هر چیزی باید شما را با ماهیت ساخت کیف پول ارز دیجیتال آشنا کنیم. در مقاله بهترین کیف پول ارز دیجیتال شما را با بهترین های این رده آشنا کردیم. اکنون شما می‌دانید که برای داشتن یک کیف پول عالی و ایده آل چه راهی باید بروید. اما این امکان برای شما وجود دارد که به جای انتخاب یکی از کیف پول های آماده موجود در اینترنت یک کیف پول اختصاصی برای رمز ارز خود داشته باشید. با آموزش ساخت کیف پول رمز ارز مورد نظر خود دیگر نیازی به کیف پول های آماده نیز نخواهید داشت.

البته آموزش کیف پول های ارز دیجیتال به معنی شرکت در یک دوره آموزش برنامه نویسی نیست. کسانی که در دوره آموزش ارز دیجیتال ما شرکت کرده‌اند، به خوبی با ماهیت ساخت این کیف پول ها آشنا هستند. در حال حاضر در اینترنت بسترهایی فراهم است که شما می‌توانید بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و تنها با طی کردن چند مرحله ساده در این بسترها برای ساخت کیف پول ارز دیجیتال مورد نظر خود اقدام کنید. در این بین تنها چیزی که نیاز خواهید داشت، شناخت بستر مناسب و آموزش نحوه طی کردن مراحل آن است.

در این مقاله سعی خواهیم کرد که نحوه ساخت کیف پول بیت کوین و چند ارز دیجیتال محبوب را با شما در میان بگذاریم. هم‌چنین راه نمایی هایی برای ساخت کیف پول سایر ارزها مانند معرفی سایت ها و بسترهای مناسب برای آنها خواهیم کرد. از طرفداران هر یک از ارزهای دیجیتال معروف و شناخته شده که هستید، می‌توانید از این محتوا استفاده کنید. البته روش ساخت کیف پول کاغذی ارز دیجیتال های مختلف اعم از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در مقاله ساخت کیف پول کاغذی ارز دیجیتال با شما در میان گذاشته‌ایم و در این مقاله به آن نخواهیم پرداخت.

آیا نیاز به ساخت کیف پول ارز دیجیتال برای هر ارز داریم؟

این سوال اصلی ترین چالشی است که باعث شده تا بسیاری از کاربران به سمت ساخت کیف پول ارز دیجیتال مورد نظر خود بروند. ساخت کیف پول می‌تواند شباهت های بسیار زیادی با کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال داشته باشد. این دست از کیف پول ها نیز در گروه کیف پول گرم قرار گرفته و به اصطلاح کیف پول تحت وب هستند.

هر چند با چند ترفند ساده و استفاده از شبکه های بلاک چین اتریوم می‌توانید کیف پول ساخته شده را به صورت چند منظوره تولید کرده و چند ارز دیجیتال را در آن نگهداری کنید، اما به صورت معمول این کیف پول ها برای یک ارز دیجیتال مخصوص صورت می‌پذیرد.

ساخت کیف پول اختصاصی برای ارز دیجیتال ها در شرایط عادی نمی‌تواند توجیه داشته باشد. استفاده از کیف پول سرد یا گرم گزینه بهتری در شرایط عادی است، اما واقعیتی صحبت از نگهداری و به اصطلاح هولد کردن یک ارز دیجیتال می‌شود، این کیف پول ها به شدت محبوب شده و استفاده از آنها می‌تواند شرایط بسیار خوبی را برای تریدر ها ایجاد نماید. از این رو است که این روزها صحبت از ساخت کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال به شدت زیاد شده و خیلی از کاربران به دنبال ساخت چنین کیف پول هایی هستند.

مزیت های ساخت کیف پول ارز دیجیتال

اما ساخت این دست از کیف پول های رمز ارز چه مزیتی می‌تواند برای ما داشته باشد؟ این دست از کیف پول ها در صورتی که برای هولد کردن ارز دیجیتال استفاده شوند، می‌توانند مزیت های زیر را به همراه داشته باشند:

  • از نظر امنیتی شرایط خوبی دارند. البته دقت به بستر استفاده شده برای ساخت آنها اهمیت خواهد داشت.
  • معمولاً امکانات قابل توجهی دارند و می‌توانید از آنها برای مدیریت ارز دیجیتال مورد نظر خود استفاده کنید.
  • پشتیبانی خوبی هم از این دست از کیف پول ها می‌شود.

کیف پول ترون لینک را می توان یکی از بهترین نمونه های این دسته از کیف پول ها دانست که تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال ترون آن را برای کاربران این رمز ارز توسعه داده‌اند. اگر با این کیف پول و ماهیت آن آشنا شده باشید شناخت ماهیت ساخت کیف پول رمز ارز نیز کار بسیار ساده‌ای خواهد بود. برای این منظور در ادامه راهنمایی های لازم را با شما در میان خواهیم گذاشت.

کیف پول اختصاصی خود را داشته باشید

در این مقاله سعی کرده‌ایم تا شما را به داشتن یک کیف پول اختصاصی نزدیک تر نماییم. دقت کنید که محتویات این مقاله به صورت کاملاً کاربردی تهیه شده و ارگ به دنبال پیاده سازی آن هستید، حتماً با احتیاط و با در نظر گرفتن مسائل امنیتی این مراحل را انجام دهید. مراحل در نظر گرفته شده برای آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال در این مقاله نیز در ۴ مرحله زیر برای هر رمز ارز صورت خواهد پذیرفت:

  • آموزش نحوه ساخت کیف پول
  • دانلود کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید
  • دانلود کیف پول ارز دیجیتال برای ایفون
  • دانلود کیف پول ارز دیجیتال برای کامپیوتر

کیف پول بیت کوین چیست

انواع کیف پول بیت کوین را می‌توانید در نمونه های کیف پول سخت افزاری، نرم افزاری و کاغذی در اختیار داشته باشید. کیف پول بیت کوین نرم افزار یا سخت افزاری است که امکان ذخیره سازی این ارز دیجیتال را برای شما فراهم می‌آورد. داشتن یک آدرس عمومی برای مشخص شدن این کیف پول و یک کلید خصوصی برای نقل و انتقال آن، برای هر کیف پول بیت کوین لازم است.

آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال بیت کوین

برای ساخت کیف پول بیت کوین می‌توانید از مراحل زیر استفاده کنید:

  • برای ساخت کیف پول بیت کوین می‌توانید از خدمات سایت com استفاده کنید.
  • با ورود به این سایت و در نوار ابزار بالا گزینه Wallet را انتخاب کنید.
  • در قدم بعدی برای ساخت کیف پول بیت کوین لازم است تا یک ایمیل فعال داشته باشید و یک پسورد هم برای آن انتخاب کنید. این اطلاعات را در صفحه باز شده زیر جا گذاری کنید.
  • بعد از پر کردن تمام اطلاعات و پر کردن مربع I agree، روی گزینه Create Wallet کلیک کنید.
  • در قدم بعدی پنجره ای برای شما باز می‌شود که باید در آن پسورد خود را دوباره وارد کنید تا تایید شود. این پنجره با عنوان Please Confirm your password مشخص است.
  • در پنجره بعدی شما می‌توانید اطلاعات کیف پول بیت کوین خود را در کامپیوتر یا گوشی موبایل خود ذخیره کنید. برای این منظور در پنجره باز شد روی گزینه Save Wallet backup (PDF) کلیک کنید تا فایل پی دی اف حاوی این اطلاعات دانلود شود.
  • در پنجره بعدی نیز باید مربع گزینه I Saved my backup Securely را پر کرده و روی گزینه Continue کلیک کنید.

با طی کردن این مراحل، ساخت کیف پول بیت کوین شما به اتمام می‌رسد. فضای کیف پول ساخته شده شما به شکل زیر خواهد بود:

در بخش تنظیمات نیز می‌توانید موارد امنیتی کیف پول بیت کوین خود را افزایش دهید.

برای ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین نیز می‌توانید از خدمات سایت Blockchain.com استفاده کنید. این سایت به شما اجازه می‌دهد که برای ارزهای دیجیتال مختلف بر روی بلاک چین، کیف پول اختصاصی تهیه کنید. برای ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین از طریق این سایت تنها کافی است وارد سایت شده و روی گزینه Sign Up کلیک کرده و اطلاعات لازم اعم از ایمیل و پسورد خود را وارد کنید. به همین سادگی می‌توانید مراحل ساخت کیف پول بیت کوین روی بلاک چین را نیز به انتها برسانید.

دانلود کیف پول بیت کوین برای اندروید

برای دانلود کیف پول بیت کوین برای اندروید می‌تواند از مراحل زیر استفاده کنید:

  • ابتدا وارد سایتorg شوید.
  • در سایت باز شده و در صفحه اصلی باید روی گزینه Choose Wallet کلیک کنید.
  • با کلیک کردن روی این گزینه به صفحه بعدی منتقل خواهید شد. روی گزینه Next کلیک کنید تا شما را به سمت دانلود بهترین کیف پول بیت کوین راهنمایی کند.
  • در صفحه بعدی باز شده شما باید چند مرحله را طی کنید تا بهترین کیف پول بیت کوین برای شما انتخاب شود.

همانطور که می‌بینید، امکان انتخاب کیف پول نرم افزاری برای موبایل اندروید، ایفون، دسکتاپ نسخه ویندوز، مک و لینوکس را در این بخش خواهید داشت. هر کدام که مد نظر شما است روی آن کلید کنید. برای دانلود کیف پول بیت کوین برای اندروید باید روی گینه علامت اندروید کلیک کنید. و سپس گزینه NEXT را بزنید.

  • در مرحله بعدی باید گزینه NEW را انتخاب کرده و بر روی دکمه NEXT کلیک کنید.
  • در مرحله بعدی شما باید ویژگی های مورد نظر برای کیف پول بیت کوین خود را انتخاب کنید. برخی از گزینه ها مانند امنیت و اعتبار به صورت پیش فرض انتخاب شده و ثابت هستند. از میان سایر گزینه ها نیز باید موارد مورد نظر خود را انتخاب و آنها را تیک بزنید. سپس روی گزینه NEXT کلیک کنید.
  • در مرحله بعدی ویژگی های دیگری از کیف ول بیت کوین مورد نظر خود را باید انتخاب نمایید. این ویژگی های نیز هر کدام مزیت خاص خود را نشان می‌دهند. در نهایت روی گزینه NEXT کلیک کنید.
  • با طی کردن این مرحله، بهترین کیف پول بیت کوین برای اندروید به شما نمایش داده می‌شود. با کلیک کردن روی آن می‌توانید برای دانلود اقدام کنید. هم‌چنین شما در پایان این مرحله به سایت توسعه دهنده کیف پول مورد نظر هدایت خواهید شد که می‌توانید به صورت مستقیم برای دانلود کیف پول بیت کوین برای اندروید از آن سایت اقدام کنید.

دانلود کیف پول بیت کوین برای ایفون

با طی کردن مراحل بالا و این بار انتخاب گزینه ایفون به جای اندروید می‌توانید برای دانلود کیف پول بیت کوین برای ایفون اقدام نمایید. دقت منید که باید متناسب با نیاز، ویژگی های کیف پول بیت کوین خود برای ایفون را انتخاب کرده و در نهایت کیف پول خود را داشته باشید.

دانلود کیف پول بیت کوین برای کامپیوتر و دسکتاپ

مطابق با مراحل دانلود کیف پول بیت کوین برای اندروید می‌توانید برای دانلود کیف پول بیت کوین برای کامپیوتر و دسکتاپ نیز از همان مراحل استفاده کنید. این بار باید به جای گزینه اندروید باید گزینه دسکتاپ مد نظر خود از میان گزینه های ویندوز، لینوکس یا مک را انتخاب نمایید. مراحل دانلود کیف پول بیت کوین برای کامپیوتر نیز بسیار ساده خواهد بود.

کیف پول کاردانو چیست

انواع کیف پول کاردانو را نیز می‌توانید برای هولد کردن این ارز دیجیتال آینده دار در دسترس داشته باشید. کاردانو نیز یکی از بهترین ارزهای دیجیتالی است که علاقمندان و طرفداران بسیار زیادی دارد. برای ارز دیجیتال کاردانو هم می‌توانید کیف پول عمومی داشته و آدا را در یکی از کیف پول های رایج ذخیره کنید، هم می‌توانید یک کیف پول اختصاصی برای این ارز در دسترس داشته باشید. در هر دو صورت کیف پول شما باید از آدا پشتیبانی نماید.

از کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری می‌توانید برای ارز دیجیتال کاردانو استفاده کنید. برای مقایسه کیف پول سخت افزاری و نرم افزاری نیز بهتر است اطلاعات لازم درباره آنها را داشته باشید.

آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال کاردانو

برای ساخت کیف پول کاردانو می‌توانید از سایت ها و بسترها مختلفی استفاده کنید. برای این منظور مراحل زیر می‌تواند به شما کمک کنید:

  • Deadalus Wallet یکی از کیف پول های اختصاصی برای کاردانو است.
  • با وارد شدن به سایت این کیف پول می‌توانید از آن به عنوان کیف پول نسخه دسکتاپ استفاده نمایید.
  • فضای کاربری بسیار ساده‌ای را در این کیف پول در دسترس خواهید داشت.

با ورود به این سایت و دانلود کیف پول کاردانو می‌توانید آن را به یک کیف پول سخت افزاری اعم از لجر نانو اس یا ایکس و ترزور متصل نمایید. هم‌چنین امکان سینک کردن و اتصال کیف پول دانلود شده به شبکه بلاک چین را نیز خواهید داشت. طی کردن این مراحل نیز خیلی پیچیده نبوده و با نصب نرم افزار تمام مراحل پیش روی شما خواهند بود. ساخت کیف پول ارز دیجیتال کاردانو از این طریق بسیار ساده خواهد بود. هم‌چنین از خدمات این سایت می‌توانید برای ساخت کیف پول کاغذی کاردانو نیز استفاده کنید.

دانلود کیف پول کاردانو برای اندروید

برای دانلود کیف پول کاردانو برای اندروید گزینه های بسیار مختلفی پیش روی شما قرار دارد که می‌توانید از هر یک از این گزینه ها استفاده نمایید.

  • تراست والت یکی از بهترین گزینه ها برای نگهداری از آدا روی موبایل های اندرویدی است.
  • Infinito Wallet نیز یکی دیگر از گزینه هایی است که برای دانلود آن می‌توانید از گوگل پلی کمک بگیرید.

دانلود کیف پول کاردانو برای ایفون

برای دانلود کیف پول کاردانو برای ایفون می‌توانید از گزینه های زیر استفاده کنید:

  • کیف پول تراست والت می‌تواند برای گوشی های ایفون نیز گزینه بسیار خوبی باشد.
  • امکان دانلود اینفینیتو والت در اپ استور برای کاربران ایفون فراهم شده است.

دانلود کیف پول کاردانو برای کامپیوتر و دسکتاپ

برای دانلود کیف پول کاردانو برای کامپیوتر نیز می‌توانید از گزینه های زیر استفاده کنید:

    کیف پول Yotoi یک کیف پول دسکتاپ اختصاصی برای ارز دیجیتال کاردانو است که می‌توانید با ورود به سایت این شرکت و دانلود آن، آن را مانند یک افزونه بر روی مرورگر خود د لپ تاپ داشته باشید.

  • اتمیک والت نیز یکی دیگر از گزینه های پیش روی شما است. برای دانلود کیف پول کاردانو برای کامپیوتر می‌توانید نسخه به روز اتمیک والت را از سایت این مجموعه دانلود کنید.
  • Guarda Wallet نیز یک کیف پول چند امضایی برای کاردانو است که می‌توانید آن را نیز مانند یک افزونه بر روی مرورگر کامپیوتر خود داشته باشید.
  • کیف پول متاماسک نیز می‌تواند گزینه خوبی برای این منظور باشد.

کیف پول اتریوم چیست

انواع کیف پول اتریوم را نیز می‌توانید در نسخه های مختلفی در اختیار داشته باشید. کیف پول اتریوم بایستی از شبکه این ارز دیجیتال پشتیبانی نماید. توکن ERC20 توکن اصلی شبکه اتریوم است که ارزهای دیجیتالی بسیار زیادی روی آن پیاده سازی شده‌اند. از این رو کیف پولی که از این توکن پشتیبانی نماید، در واقع از تعداد بسیار زیادی از رمز ارزها پشتیبانی کرده و می‌تواند یک کیف پول کاربردی و عالی باشد.

آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال اتریوم

برای ساخت کیف پول اتریوم بهترین سایت و بستر مناسب و در دسترس سایت Myetherwallet.com است. مای اتر والت یک بستر فوق‌العاده پیشرفته است که می‌توانید با ساخت کیف پول اتریوم بر روی آن، تمام ارزهای دیجیتال مبتنی بر ERC20 را در کیف پول خود ذخیره کنید. در واقع با ساخت کیف پول اتریوم در این بستر امکان ذخیره سازی بیش از ۲۰۰۰ توکن مختلف را نیز خواهید داشت. برای ساخت کیف پول اتریوم در این سایت مطابق با مراحل زیر اقدام کنید:

  • وارد سایت شده و در صفحه اصلی روی گزینه Create A New Wallet کلیک کنید.
  • بعد از انتخاب این گزینه به ترتیب چند پنجره برای شما باز خواهد شد که در هر یک از آنها نکاتی برای حفظ امنیتی کیف پول اتریوم شما درج شده است. تمام این گزینه ها را با NEXT زدن طی کنید. البته بهتر است به محتویات آنها نیز دقت کنید تا فرایند ساخت کیف پول اتریوم شما همراه با امنیت کامل باشد.
  • با تمام شدن گزینه های امنیتی، پنجره ای به شکل زیر برای شما باز می‌شود که در آن امکان انتخاب سه گزینه مختلف برای ساخت کیف پول اتریوم در دسترس خواهد بود.

گزینه اول یعنی MEWconnect برای ساحت کیف پول نرم افزاری بیت کوین است که می‌توانید روی موبایل خود نصب کنید. گزینه By Keystore File که گزینه مد نظر برای ادامه مراحل ساخت کیف پول ارز دیجیتال اتریوم نیز است، یک فایل در اختیار شما قرار می‌دهند که هر بار با استفاده از آن می‌توانید وارد کیف پول خود شوید. گزینه آخر نیز امکان ساخت کیف پول اتریوم با استفاده از عبارت های تصادفی است.

  • بعد از انتخاب گزینه By Keystore File یک پسورد مناسب برای کیف پول خود انتخاب کرده و روی گزینه NEXT کلیک کنید.
  • در پنجره بعدی باز شده باید روی گزینه Download Keystore File کلیک کنید تا فایل نهایی ساخته شده برای شما دانلود شود.

مراحل ساخت و دانلود کیف پول اتریوم در این مرحله به پایان می‌رسد. فایل دانلود شده را در جایی مناسب ذخیره کرده و هر بار با ورود به سای و اضافه کردن این فایل می‌توانید از کیف پول اتریوم خود استفاده کنید. نحوه استفاده از کیف پول اتریوم در این سایت نیز مشابه با سایر کیف پول های نرم افزاری رایج است و تفاوت چندانی میان آنها وجود ندارد.

دانلود کیف پول اتریوم برای اندروید

برای دانلود کیف پول اتریوم برای اندروید می‌توانید از پلتفرم گوگل پلی استفاده کنید. البته توصیه ما برای این منظور استفاده از سایت های اختصاصی هر یک از کیف پول های اندرویدی مناسب برای اتریوم است. برای مثال اگر قصد دانلود تراست والت را به عنوان کیف پول اتریوم برای اندروید دارید، بهتر است به سایت اصلی خود این کیف پول مراجعه کرده و از طریق سایت اصلی نسخه اندرویدی آن را دانلود کنید.

دانلود کیف پول اتریوم برای ایفون

برای دانلود کیف پول اتریوم برای ایفون نیز می‌توانید از همان روش مناسب برای اندروید استفاده کنید. تراست والت نسخه ایفون را نیز در دسترس شما عزیزان قرار داده است که می‌توانید از طریق سایت اصلی آن را دانلود کرده و روی گوشی ایفون خود نصب کنید.

دانلود کیف پول اتریوم برای کامپیوتر و دسکتاپ

برای دانلود کیف پول اتریوم برای کامپیوتر نیز راه‌حل های مختلفی پیش روی شما است که در ارزیدو بدان پرداخته ایم. برای این منظور می‌توانید از کیف پول های متاماسک، اتمیک و اکسودوس والت استفاده کنید. برای دانلود هر یک از این کیف پول ها نیز می‌توانید سراغ سایت اصلی آن رفته از دانلود آنها از سایت های ثالث اجتناب نمایید.

حتی از ورود به سایت این کیف پول ها از طریق سایت های واسط نیز اجتناب کرده و به صورت مستقیم آدرس سایت آنها را در مرورگر خود جستجو کنید. این مهم باعث می‌شود تا دیگر نگران کلاهبرداری های رایج در این باره نباشید. این مهم یکی از روش های کلاهبرداری ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

کیف پول بایننس چیست

انواع کیف پول بایننس را نیز می‌توانید در سایت ها و بسترهای مختلف در اختیار داشته باشید. این ارز دیجیتال محبوب و پر صحبت این روزهای بازار رمز ارزها، به دلیل کاربردی شدن و قرار گرفتن به عنوان هزینه پرداخت و دریافت برخی از کیف پول ها و شبکه ها، با میزان خرید و فروش زیادی همراه است. از این رو لازم است تا کاربران نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند. هم‌چنین آینده درخشانی نیز برای بایننس کوین پیش بینی شود. در ادامه نحوه ساخت کیف پول بایننس را با هم مرور خواهیم کرد.

آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال بایننس

بستر مناسب برای ساخت کیف پول بایننس Binance Dex است. شما مسی توانید با ورود به سایت این مجموعه به نشانی Binance.org و طی کردن مراحل زیر، برای کیف پول بایننس اقدام کنید:

  • در ورژن قدیمی این سایت امکان کیف پول بایننس به صورت مستقیم وجود داشت. اما در حال حاضر این امکان از سایت برداشته شده و اگر به قسمت کیف پول بایننس در سایت مراجعه کنید، به سایت دیگری ارجاع داده خواهید شد.
  • برای این منظور وارد سایت network شده و در گوشه راست و بالای سایت و مطابق با تصویر زیر روی گزینه Your Wallet کلیک کنید.
  • سپس باید از طریق ایمیل و ایجاد یک پسورد در این قسمت ثبت نام کنید. این مراحل بسیار ساده خواهند بود.
  • سپس وارد بخشی می‌شوید که از شما درباره انتخاب نوع کیف پول سوال می‌پذیرد. در این بخش می‌توانید از میان ارزهای دیجیتال مختلف انتخاب کنید که متعاقباً باید روی گزینه Binance کلیک کنید.

همان طور که در تصویر مشخص است، برای ساحت کیف پول بیت کوین، اتریوم، وی چین، لایت کوین، گوچین، ترون، اترنیتی، نئو، ماتیک، آوالانچ و هدرا از این سایت استفاده کنید. این ارزها روز به روز بیشتر هم می‌شوند.

  • در پنجره جدید باز شده باید روی گزینه Create New Wallet کلیک کنید.
  • با کلیک کردن روی این گزینه مراحل ساخت کیف پول بایننس شما به اتمام رسیده و حالا می‌توانید از کیف پول خود استفاده کنید. تصویر داشبورد کیف پول شما در این سایت به شکل زیر خواهد بود.

دانلود کیف پول بایننس برای اندروید

نوبت به معرفی نحوه دانلود کیف پول بایننس برای اندروید می‌رسد. حالا که با مراحل ساخت کیف پول برای این ارز دیجیتال آشنا شده و می‌دانید که خیلی راحت می‌توانید کیف پول اختصاصی خود را برای آن در اختیار داشته باشید، با آموزش نحوه دانلود کیف پول بایننس برای اندروید امکان نگهداری از این ارز دیجیتال برای شما ساده‌تر خواهد شد.

برای دانلود کیف پول بایننس برای اندروید نیز می‌توانید از خدمات سایت Binance Dex استفاده کنید. با ورود به این سایت در همان صفحه اصلی با گزینه دانلود کیف پول بایننس روبرو خواهید شد.

در این قسمت با کلیک کبر روی گزینه دانلود به صفحه دیگری انتقال داده خواهید شد. در صفحه جدید باز شده تمام کیف پول های معتبر و مورد قبول بایننس را مشاهده می‌کنید که هر یک از آنها را می‌توانید برای دانلود انتخاب کنید. بهتر است با اسکرول به انتهای این لیست رفته و روی گزینه Other Wallet کلیک کنید.

با کلیک کردن روی این گزینه مجموعه کیف پول های مطمئن برای نگهداری از بایننس کوین به شما نشان داده خواهد شد.

این لیست ۱۶ تایی از کیف پول ها دائماً در حال به روز رسانی هستند. با انتخاب و کلیک بر روی هر یک از این کیف پول ها به سایت اصلی آنها ارجاع داده شده و می‌توانید نسخه های اندروید آنها را برای خود دانلود. کنید.

همچنین در انتهای همین صفحه با کلیک بر روی گزینه Binance Chain Wallet Support به صفحه جدیدتری انتقال پیدا می‌کنید که تعداد بیشتری از کیف پول ها در آن لیست شده که آنها نیز از بایننس کوین پشتیبانی می‌نمایند و می‌توانند یکی از آنها را نیز برای دانلود انتخاب کنید.

در این مجموعه می‌توانید انواع کیف پول بایننس را مشاهده کنید. از کیف پول های سخت افزاری و سرد گرفته تا کیف پول های گرم و نرم افزاری برای اندروید، ایفون و دسکتاپ در این لیست حضور دارند. با انتخاب هر یک به سایت اصلی کیف پول ارجاع داده شده و می‌توانید برای دانلود و استفاده از آن اقدام نمایید.

دانلود کیف پول بایننس برای ایفون

دقیقاً مانند مراحل دانلود کیف پول بایننس برای اندروید برای دانلود کیف پول بایننس برای ایفون نیز می‌توانید از همان مراحل استفاده کرده و در سایت کیف پول مربوطه این بار به جای انتخاب گزینه اندروید روی گزینه ایفون کلیک کنید. این مهم باعث می‌شود تا اطمینان شما نسبت به اورجینال بودن نسخه مورد نظر بالا رود.

دانلود کیف پول بایننس برای کامپیوتر و دسکتاپ

برای دانلود کیف پول بایننس برای کامپیوتر دو راه‌حل پیش رو دارید. به عنوان راه‌حل اول می‌توانید مطابق با روش دانلود کیف پول بایننس برای اندروید و ایفون عمل کرده و این بار به جای نسخه های موبایلی از کیف پول هایی استفاده کنید که نسخه دسکتاپ آنها نیز در دسترس است. هم‌چنین در همان صفحه اصلی سایت می‌توانید مطابق با تصویر زیر مرورگر خود را انتخاب کنید.

با انتخاب هر یک از این مرورگرها به صفحه نصب کیف پول بایننس برای کامپیوتر در مرورگر خود هدایت خواهید شد. شکل زیر برای شما ظاهر می‌شود که در آن می‌توانید برای نصب یا حذف کیف پول بایننس در کامپیوتر خود اقدام نمایید.

کیف پول تتر چیست

پر معامله ترین و محبوب ترین ارز دیجیتال حال حاضر جهان تتر است. این استیبل کوین محبوب که ارز پایه معاملات در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود، بیشترین میزان معامله را در هر ۲۴ ساعت به خود اختصاص می‌دهد. انواع کیف پول تتر را نیز می‌توانید در سایت های مختلف در دسترس داشته باشید. کسانی که ترجیح می‌دهند پول نقد خود را به صورت تتر نگهداری نمایند، می‌توانند از کیف پول تتر استفاده کرده و ارزهای خود را در آن نگهداری نمایند.

انواع کیف پول تتر را می‌توانید در نمونه های سخت افزاری یا سرد و نرم افزاری یا گرم در اختیار داشت باشید. قبلاً آموزش ساخت کیف پول کاغذی تتر را با شما مرور کرده‌ایم. حالا نوبت به معرفی روش ساخت کیف پول تتر می‌رسد.

آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال تتر

برای ساخت کیف پول تتر می‌بایست دقیقاً مراحل ساخت کیف پول اتریوم را سپری کنید. با ورود به سایت مای اتر والت این بار به جای اتریوم باید ارز دیجیتال تتر را انتخاب کرده و با طی کردن همان مراحل که در بخش ساخت کیف پول اتریوم تشریح کردیم، کیف پول مناسب برای تتر را نیز در اختیار داشته باشید.

دانلود کیف پول تتر برای اندروید

برای دانلود کیف پول تتر برای اندروید می‌توانید سراغ کیف پول های مشهور و محبوب بروید. لیستی از این کیف پول ها که می‌توانید از آنها برای گوشی های اندرویدی استفاده کنید، به شرح زیر است:

  • تتر والت Tether Wallet
  • تراست والت
  • کوینومی
  • اکسودوس
  • اتمیک والت

دانلود کیف پول تتر برای ایفون

کاربران موبایل ایفون نیز می‌توانند برای دانلود کیف پول تتر برای ایفون دست روی بهترین گزینه های معرفی شده در بند قبل بگذارند. تمام گزینه های معرفی شده نسخه ایفون را نیز توسعه داده و در اختیار کاربران این موبایل ها قرار داده‌اند.

دانلود کیف پول تتر برای کامپیوتر و دسکتاپ

برای دانلود کیف پول تتر برای کامپیوتر می‌توانید سراغ کیف پول های دسکتاپی اعم از متاماسک، اکسودوس و یا بایننس والت که روش دانلود آن را در نحوه دانلود کیف پول بایننس برای کامپیوتر در بخش قبلی توضیح دادیم.

کیف پول سولانا چیست

انواع کیف پول سولانا نیز در نمونه های سخت افزاری و نرم افزاری در دسترس است. شما می‌توانید با ساخت کیف پول سولانا یک کیف پول اختصاصی برای این ارز دیجیتال داشته باشید و یا با دانلود کیف پول سولانا برای اندروید یا ایفون و حتی کامپیوتر خود از آن بهره‌مند شوید. کیف پول سولانا باید از اکوسیستم این راز دیجیتال پشتیبانی نماید.

آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال سولانا

برای ساخت کیف پول سولانا می‌توانید از خدمات سایت Sollet.io استفاده کنید. برای این منظور می‌بایست مراحل زیر را طی کنید:

  • با ورود به این سایت پنجره زیر برای شما باز می‌شود که باید در انتهای آن روی مربع در نظر گرفته شده کلیک، کرده و فایل در نظر گرفته شده را نیز دانلود کنید. سپس روی گزینه Continue کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید.
  • در مرحله بعدی باید عبارت های رمز درج شده در قابل دانلود شده را درج کنید. برای این منظور می‌توانید فایل دانلود شده را با استفاده از مرورگر خود باز کنید. سایر نرم افزارها امکان باز کردن این فایل را ندارند. بعد از باز کردن فایل دانلود شده، تعدادی عبارت انگلیسی مشاهده می‌کنید. آنها را کپی کرده و در تصویر زیر و در جای مشخص شده پیست کنید. دوباره روی گزینه Continue کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید.
  • در این مرحله باید یک پسورد برای کیف پول سولانا خود تعریف کنید. آن را دوباره در جاهای مشخص شده وارد کرده و در نهایت روی گزینه Create Wallet کلیک کنید.
  • با به انتها رسیدن عملیات در مرحله قبلی، فرایند کیف پول سولانا به پایان می‌رسد. حالا کیف پول سولانا ساخته شده و می‌توانید از آن برای هولد کردن سولانا و صدها ارز دیجیتال دیگر استفاده کنید. با کلیک بر روی علامت + مشخص شده در گوشه راست و بالای تصویر زیر امکان وارد کردن هر رمز ارزی را به این کیف پول خواهید داشت. نحوه کار کردن با کیف پول سولانا نیز بسیار ساده است و با کلیک بر روی گزینه های مشخص شده می‌توانید برای ارسال یا دریافت ارز دیجیتال از آن استفاده نمایید.

دانلود کیف پول سولانا برای اندروید

برای دانلود کیف پول سولانا برای اندروید می‌توانید سرا کیف پول های زیادی بروید. اکثر کیف پول های معروف و محبوب از این ارز دیجیتال میز پشتیبانی می‌نمایند و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید. دو کیف پول سولفلر (SolFlare) و فانتوم (Phantom) دو کیف پول معمول و رایج دیگری هستند که می‌توانید از آنها به عنوان کیف پول سولانا استفاده کنید. امکان اتصال این کیف پول ها به کیف پول های سخت افزاری نیز وجود دارد و شما می‌توانید با این فرایند روند استفاده از کیف پول سخت افزاری خود را نیز ساده‌تر کنید. برای دانلود کیف پول سولانا برای اندروید هم‌چنین می‌توانید از سایت های معرفی شده در بندهای قبلی برای سایر کیف پول ها استفاده کنید.

دانلود کیف پول سولانا برای ایفون

فرایند دانلود کیف پول سولانا برای ایفون نیز مشابه با شرایط دانلود کیف پول سولانا برای اندروید است. می‌توانید مطابق با همان شرایط برای ذخیره سازی این ارز دیجیتال در ایفون نیز اقدام کرده و آن را در اختیار داشته باشید.

دانلود کیف پول سولانا برای کامپیوتر و دسکتاپ

برای دانلود کیف پول سولانا برای کامپیوتر می‌توانید سراغ کیف پول های معروف و مشهور کامپیوتری اعم از متاماسک یا اکسودوس و یا حتی اتمیک بروید. با اجرای مراحل ساخت کیف پول سولانا که در بندهای قبلی تشریح کردیم، می‌توانید در کامپیوتر به آن دسترسی داشته و از آن استفاده کنید.

کیف پول دوج کوین چیست

انواع کیف پول دوج کوین را نیز می‌توانید به حالت سخت افزاری و نرم افزاری در اختیار داشته باشید. ارز دیجیتال دوج کوین بر روی بلاک چین اتریوم توسعه پیدا کرده و هر کیف پولی که از اکوسیستم و شبکه اتریوم پشتیبانی نماید، می توان از آن به عنوان کیف پول دوج کوین استفاده نمود. در ادامه روش ساخت کیف پول دوج کوین و هم‌چنین امکان دانلود کیف پول دوج کوین برای اندروید, ایفون و کامپیوتر را بررسی خواهیم کرد.

آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال دوج کوین

برای ساخت کیف پول دوج کوین می‌توانید از خدمات سایت my.dogechain.info کمک بگیرید. با ورود به این سایت امکان ساخت کیف پول دوج کوین به صورت اختصاصی برای شما وجود خواهد داشت. برای این منظور می‌توانید از مراحل زیر کمک بگیرید:

  • پس از ورود به سایت با تصویر زیر روبرو می‌شوید که در این مرحله باید روی گزینه Create Wallet کلیک کنید. هم‌چنین مشاهده می‌کنید که از این سایت برای ساخت کیف پول کاغذی دوج کوین نیز می توان استفاده کرد.
  • با طی کردن مراحل ساخت کیف پول دوج کوین با صفحه زیر روبرو خواهید شد که باید در آن روی گزینه مشخص شده کلیک کنید. کادر قرمز رنگ مشخص شده نیز عبارتی است که باید آن را در جایی مطمئن نگهداری نمایید تا در صورت از دست دادن یوزرنیم و پسورد کیف پول خود بتوانید آن را برگردانید.
  • در انتها مشکل کیف پول دوج کوین شما به مانند شکل زیر خواهد بود که می‌توانید از آن برای نگهداری از این ارز دیجیتال استفاده نمایید.

دانلود کیف پول دوج کوین برای اندروید

همان طور که اشاره کردیم ارز دیجیتال دوج کوین بر روی شبکه بلاک چین اتریوم سوار شده است و از این رو برای دانلود کیف پول دوج کوین برای اندروید می‌توانید از تمام کیف پول هایی که از این شبکه پشتیبانی می‌نمایند استفاده کنید. برای این منظور سراغ کیف پول هایی بروید که در بخش‌های قبلی برای اتریوم معرفی کردیم. با دانلود هر کدام از آنها در گوشی اندرویدی می‌توانید از آنها استفاده نمایید.

دانلود کیف پول دوج کوین برای ایفون

فرایند دانلود کیف پول دوج کوین برای ایفون نیز شبیه به شرایط دانلود کیف پول دوج کوین برای اندروید است. تراست والت، متاماسک، کوینومی و اکسودوس از بهترین کیف پول ها برای نگهداری از دوج کوین هستند که می‌توانید از آنها بر روی موبایل ایفون خود نیز استفاده نمایید.

دانلود کیف پول دوج کوین برای کامپیوتر و دسکتاپ

برای دانلود کیف پول دوج کوین برای کامپیوتر نیز با چالش خاصی روبرو نبوده و می‌توانید سراغ کیف پول هایی اعم از متاماسک و .. بروید. البته با آشنایی با ساخت کیف پول دوج کوین در همین مقاله می‌توانید از آن به عنوان کیف پول نسخه دسکتاپ دوج کوین استفاده نمایید.

کیف پول شیبا اینو چیست

انواع کیف پول ارز دیجیتال شیبا اینو را نیز می‌توانید در اختیار داشته باشید. این ارز دیجیتال نیز بر روی پلتفرم فوق‌العاده اتریوم پیاده سازی شده و در نتیجه هر کیف پولی که از شبکه اتریوم پشتیبانی نماید، برای نگهداری از ارز دیجیتال شیبا اینو نیز مناسب است.

آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال شیبا اینو

برای ساخت کیف پول شیبا اینو نیز می‌توانید از خدمات سایت مای اتر والت استفاده کنید. فرایند ساخت کیف پول در این سایت را در بخش آموزش ساخت کیف پول اتریوم به صورت مفصل مرور کردیم. برای اینکه تکرار مکررات نکرده باشیم، شما می‌توانید با استفاده از محتوای این بخش برای ساخت کیف پول شیبا اینو اقدام کنید.

دانلود کیف پول شیبا اینو برای اندروید

برای دانلود کیف پول شیبا اینو برای اندروید نیز باید شما را به بخش آموزش ساخت کیف پول اتریوم ارجاع دهیم. کیف پول هایی مانند تراست والت، کوینومی، اتمیک، متاماسک و … امکان ذخیره سازی این ارز دیجیتال را در گوشی های اندرویدی فراهم می‌آورند. شما می‌توانید با دانلود هر یک از این کیف پول ها از آنها برای نگهداری از ارز دیجیتال شیبا اینو استفاده کنید.

دانلود کیف پول شیبا اینو برای ایفون

جهت دانلود کیف پول شیبا اینو برای ایفون نیز مطابق با شرایط دانلود کیف پول شیبا اینو برای اندروید عمل کنید.

دانلود کیف پول شیبا اینو برای کامپیوتر و دسکتاپ

بعد از ساخت کیف پول شیبا اینو با استفاده از خدمات سایت مای اتر والت می‌توانید از آن به عنوان کیف پول این ارز دیجیتال در کامپیوتر استفاده نمایید. هم‌چنین از کیف پول های دیگری اعم از اکسودوس و متاماسک نیز می‌توانید برای نگهداری از این ارز دیجیتال استفاده کنید. البته دقت داشته باشید که در صورت استفاده از متاماسک به عنوان کیف پول کامپیوتری شیبا بهتر است آن را بر روی شبکه اتریوم قرار دهید.

کیف پول لایت کوین چیست

انواع کیف پول لایت کوین را نیز می‌توانید در اختیار داشته باشید. اگر از هولدرهای ارز دیجیتال لایت کوین هستید، برای نگهداری از این رمز ارز باید سراغ کیف پول هایی بروید که از آن پشتیبانی می‌نمایند. لایت کوین نیز از جمله ارزهای دیجیتالی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و هولدرهای بسیار زیادی به امید کسب سودهای بالا از آن نگهداری می‌کنند. این ارز دیجیتال در ایران نیز با محبوبیت خاصی روبرو است و کسانی که نمی‌توانند قیمت بالای خرید بیت کوین را بپردازند، از آلت کوین هایی مانند لایت کوین برای آن استفاده می‌نمایند.

آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال لایت کوین

مراحل ساخت کیف پول لایت کوین بسیار ساده است. در بخش آموزش ساخت کیف پول بایننس مراحل ساخت کیف پول این ارز دیجیتال را تشریح کردیم. اگر به این بخش از مقاله برگردید، در بخش انتهایی به جای انتخاب بایننس کوین می‌توانستید لایت کوین را انتخاب کرده و کیف پول اختصاصی لایت کوین را در اختیار داشته باشید.

دانلود کیف پول لایت کوین برای اندروید

برای دانلود کیف پول لایت کوین برای اندروید کار خیلی سختی پیش رو نخواهید داشت. برای این منظور نیز می‌توانید از همان کیف پول هایی استفاده کنید که در بخش بایننس کوین به آنها اشاره کردیم. نکته بسیار مهم درباره دانلود کیف پول لایت کوین برای اندروید این است که بهتر است حتماً از سایت اختصاصی هر یک از این کیف ها برای دانلود اقدام کنید. زیرا این مهم باعث می‌شود تا امنیت آنها افزایش یابد.

دانلود کیف پول لایت کوین برای ایفون

برای دانلود کیف پول لایت کوین برای ایفون نیز مطابق با همان شرایط دانلود کیف پول لایت کوین برای اندروید عمل کنید.

دانلود کیف پول لایت کوین برای کامپیوتر و دسکتاپ

نسخه ای که با ساخت کیف پول لایت کوین در اختیار خواهید داشت، می‌تواند بهترین گزینه برای کیف پول کامپیوتری این ارز دیجیتال باشد.

کیف پول بیت کوین کش چیست

انواع کیف پول بیت کوین کش را می‌توانید از سایت های مرجع معرفی شده دانلود کرده و استفاده کنید. بیت کوین کش یکی از فورک های بیت کوین است که با ساختاری بهتر از بیت کوین و برای رفع چالش های آن توسعه پیدا کرده است. شما می‌توانید برای نگهداری از این ارز دیجیتال دست روی کیف پول هایی بگذارید که از بیت کوین هم پشتیبانی می‌نمایند. زیرا بیت کوین کش بر روی بلاک چین بیت کوین توسعه پیدا کرده و از این رو ویژگی های اصلی آن را نیز دارا است.

آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال بیت کوین کش

آموزش ساخت کیف پول بیت کوین کش دقیقاً مشابه با ساخت کیف پول بیت کوین است. برای این منظور بعد از طی کردن همان مراحل تنها کافی است بیت کوین کش را نیز در کیف پول خود فعال کنید.

دانلود کیف پول بیت کوین کش برای اندروید

در صورتی که به فکر دانلود کیف پول بیت کوین کش برای اندروید هستید، می‌توانید دست روی گزینه های زیر بگذارید:

  • تراست والت
  • جاکس
  • اکترون کش
  • الکتروم
  • کوینومی
  • اتمیک

دانلود کیف پول بیت کوین کش برای ایفون

برای دانلود کیف پول بیت کوین کش برای ایفون نیز می‌توانید سراغ کیف پول های زیر بروید:

  • تراست والت
  • جاکس
  • الکتروم
  • کوینومی
  • اتمیک

دانلود کیف پول بیت کوین کش برای کامپیوتر و دسکتاپ

کیف پولی که در سایت BTC.COM برای نگهداری از بیت کوین کش ساخته‌اید، می‌تواند بهترین گزینه به عنوان کیف پول کامپیوتری این ارز دیجیتال باشد. هم‌چنین از متاماسک نیز می‌توانید برای این منظور استفاده نمایید.

کیف پول ایاس چیست

انواع کیف پول ایاس نیز برای پلتفرم های مختلف در دسترس است. شما می‌توانید با دانلود هر یک از کیف پول های معتبر و شناخته شده برای ذخیره ایاس از آنها استفاده کنید. ارز دیجیتال ایاس آینده بسیار خوبی دارد. پس باید یک کیف پول عالی برای آن دانلود کرده و از آن استفاده نمایید. برای این منظور هم می‌توانید سراغ کیف پول اختصاصی بروید و هم از کیف پول های معتبر و معروف استفاده نمایید.

آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال ایاس

برای ساخت کیف پول ایاس راه حل های زیادی پیش روی شما است. برای این منظور می‌توانید از خدمات سایت guarda استفاده کنید. نحوه ساخت کیف ایاس در این سایت مطابق با ساخت کیف پول استلار است و می‌توانید از نکته های آن برای این منظور استفاده نمایید. هم‌چنین اگر مراحل ساخت کیف پول کاغذی ایاس را پشت سر گذاشته باشید، می‌توانید با دانلود نرم افزار Scatter از سایت github.com از این نرم افزار برای خواندن کیف پول کاغذی، مشاهده دارایی های داخل آن و حتی نقل و انتقال ایاس های موجود در آن استفاده کنید.

دانلود کیف پول ایاس برای اندروید

اگر درصدد دانلود کیف پول ایاس برای اندروید هستید، می‌توانید سراغ کیف پول های معروف بروید. imtoken، اتمیک، تراست والت و متاماسک از جمله کیف پول هایی هستند که می‌توانید آنها را برای ایاس دانلود کرده و استفاده نمایید.

دانلود کیف پول ایاس برای ایفون

برای دانلود کیف پول ایاس برای ایفون نیز می‌توانید مطابق با روش گفته شده برای اندروید عمل کنید.

دانلود کیف پول ایاس برای کامپیوتر و دسکتاپ

بهترین کیف پول ایاس برای کامپیوتر متاماسک است. هم‌چنین اکسودوس و اتمیک نیز گزینه های خوبی برای این منظور می‌باشند. با استفاده از خدمات سایت guarda نیز می‌توانید یک کیف پول تحت وب برای ارز دیجیتال eos داشته باشید.

کیف پول الگورند چیست

انواع کیف پول الگورند را می‌توانید برای پلتفرم های مختلف در اختیار داشته باشید. این ارز دیجیتال یکی از رمز ارزهایی است که این روزها صحبت درباره آن بسیار زیاد است. حتی افراد تازه کار که هنوز تجربه زدی در بازار ارز دیجیتال ندارند نیز از این رمز ارز استفاده کرده و برای کسب سود به دنبال خرید آن هستند. در ادامه نحوه ساخت کیف پول الگورند را با هم مرور می‌کنیم.

آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال الگورند

برای ساخت کیف پول الگورند می‌توانید از خدمات سایت های مختلفی استفاده کنید. در ادامه این مراحل را برای سایت MyAlgoWallet بررسی می‌کنیم. بعد از وارد شدن به این سایت طبق مراحل زیر می‌توانید برای ساخت کیف پول الگورند اقدام کنید:

  • در صفحه اصلی این سایت روی گزینه Access now کلیک کنید.
  • در قدم بعدی برای ساخت کیف پول الگورند گزینه I accept را انتخاب کرده و روی آیکون Continue کلیک کنید.
  • یکی از مهم‌ترین بخش‌های آموزش ساخت کیف پول الگورند انتخاب یک پسورد مناسب است. این پسورد را در جایی ذخیره کنید.
  • بعد از پایان مرحله قبلی در پنجره جدید باز شده روی گزینه New Wallet کلیک کنید.
  • این مرحله از آموزش ساخت کیف پول الگورند را نیز به دقت انجام دهید. در این بخش ۲۵ عبارت انگلیسی مختلف به شما نشان داده می‌شود که باید آنها را در جایی ذخیره کنید. برای مرحله بعدی نیز به آنها نیاز خواهید داشت.
  • با کلیک کردن روی گزینه Show all تمام کارت ها را می‌توانید به صورت همزمان مشاهده کنید. این عبارت ها را در جایی یادداشت کرده و حتماً مراقب آنها باشید. هم‌چنین کسی نباید این عبارت ها را ببیند. در این مقاله به جهت جنبه آموزشی این عبارت ها را به شما نشان می‌دهیم، اما شما باید مراقب باشید که حتماً در جایی امن از آنها نگهداری کنید. روی گزینه I have کلیک کرده و سپس دوباره Continue را انتخاب نمایید.
  • در مرحله بعدی ساخت کیف پول الگورند به صورت رندوم ۴ کلمه از کلمات مرحله قبل از شما پرسیده می‌شود. طبق شماره این کلمات را از گزینه های نمایش داده شده انتخاب کرده و سپس نام کیف پول خود را نیز مشخص نمایید. با کلیک کردن روی گزینه Create Wallet در انتهای این بخش و هم‌چنین یک بار دیگر تایید پسورد انتخاب شده در پنجره باز شده، مراحل ساخت کیف پول الگورند به پایان می‌رسد و حالا می‌توانید از این کیف پول تحت وب برای ذخیره سازی و خرید و فروش ارز دیجیتال الگوراند استفاده کنید.

دانلود کیف پول الگورند برای اندروید

اگر به دنبال دانلود کیف پول الگورند برای اندروید هستید، می‌توانید از خدمات سایت Algorand Wallet استفاده کنید. با ورود به این سایت می‌توانید این کیف پول را برای اندروید دانلود کرده و از آن استفاده نمایید.

دانلود کیف پول الگورند برای ایفون

همچنین امکان دانلود کیف پول الگورند برای ایفون نیز از طریق سایت Algorand Wallet وجود دارد. این بار به جای گزینه اندروید روی گزینه ایفون کلیک کنید تا کیف پول الگورند برای ایفون را نیز دانلود کرده باشید.

دانلود کیف پول الگورند برای کامپیوتر و دسکتاپ

علاوه بر تمام کیف پول های معتبر و شناخته شده اعم از اتمیک یا متاماسک، می‌توانید از کیف پول ساخته شده در سایت My Algo نیز به عنوان کیف پول کامپیوتری ارز دیجیتال الگوراند استفاده نمایید.

کیف پول استلار چیست

استلار نامی آشنا برای تمام کاربران بازار ارزهای دیجیتال است. هر کسی که در این بازار فعالیت داشته و به دنبال نگهداری از بهترین رمز ارزها است، حتماً با این رمز ارز آشنا بوده و احتمالاً روی آن سرمایه گذاری کرده است. انواع کیف پول استلار را می‌توانید برای پلتفرم های مختلف در اختیار داشته باشید. ارز دیجیتال استلار نیز به دلیل محبوبیت بالا توسط بسیاری از کیف پول های موجود در بازار پشتیبانی می‌شود. حتی برای نگهداری از آن می‌توانید دست روی کیف پول های سخت افزاری نیز بگذارید.

آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال استلار

برای ساخت کیف پول ارز دیجیتال استلار می‌توانید از خدمات سایت های مختلفی استفاده کنید. یکی از این سایت ها نیز Guarda.com است. با ورود به لینک این سایت و کلیک روی گزینه Create XLM Wallet و طی کردن مراحل زیر می‌توانید برای ساخت کیف پول استلار اقدام کنید:

  • برای ساخت کیف پول استلار بعد از کلیک بر روی گزینه ساخت کیف پول، وارد پنجره زیر خواهید شد. در این پنجره روی گزینه Create a new Wallet کلیک کنید.
  • در مرحله بعدی ساخت کیف پول استلار نوبت به انتخاب یک پسورد قدرتمند است. پسورد خود را در بخش‌های تعیین شده وارد کنید. سپس روی گزینه I’ve Written it down. کلیک کنید.
  • در مرحله بعدی ساخت کیف پول استلار می‌بایست روی گزینه Download Backup کلیک کنید تا فایل بکاپ کیف پول شما برای شما دانلود شود. در این مرحله آموزش ساخت کیف پول استلار به پایان می‌رسد و شما وارد کیف پول خود خواهید شد. البته در سمت چپ کیف پول خود می‌توانید سایر ارزهای دیجیتالی که امکان ذخیره سازی آنها را دارید، به نمایش در می آید. نماد استلار در این کیف پول XLM است.

دانلود کیف پول استلار برای اندروید

برای دانلود کیف پول استلار برای اندروید می‌توانید از سایت رسمی استلار استفاده کنید. با ورود به این سایت و لینک درج شده، شما می‌توانید به تعداد بسیار زیادی از کیف پول های معتبر و رسمی که از XLM پشتیبانی می‌نمایند، دسترسی داشته و برای دانلود آنها اقدام کنید. با کلیک رو هر کیف پول در لینک مشخص شده، شما به سایت مرجع همان کیف پول هدایت خواهید شد که می‌توانید از سایت اصلی برای دانلود آن اقدام کنید.

دانلود کیف پول استلار برای ایفون

برای دانلود کیف پول استلار برای ایفون نیز می‌توانید از همان لینک مشخص شده در بالا استفاده کنید. البته کیف پول های رایج اعم از تراست والت و متاماسک را نیز می‌توانید برای نگهداری از استلار انتخاب کنید.

دانلود کیف پول استلار برای کامپیوتر و دسکتاپ

روشی که برای ساخت کیف پول استلار تشریح کردیم، می‌تواند یک انتخاب خوب برای نسخه کامپیوتری این ارز دیجیتال باشد.

کیف پول مانا چیست

ارز دیجیتال مانا نیز یکی از رمز ارزهایی است که این روزها با محبوبیت بسیار زیادی همراه شده است. به دلیل اهدافی که پروژه مانا دارد، این رز دیجیتال تبدیل به یکی از محبوب ترین های بازار امروز شده و کاربران ایرانی نیز علاقه زیادی به آن دارند. انواع کیف پول مانا باید قابلیت نگهداری از این رمز ارز را داشته باشد. البته مانند سایر رمز ارزها برای ساخت کیف پول مانا نیز می‌توانید دست روی پلتفرم های مختلفی بگذارید.

آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال مانا

اگر از سایت رسمی ارز دیجیتال مانا برای ساخت کیف پول این رمز ارز استفاده کنیم، باید سراغ کیف پول متاماسک رفته و از این کیف پول عالی بهره ببریم. متاماسک یک کیف پول چند منظوره است که قابل استفاده بر روی موبایل های اندروید و ایفون بوده و هم‌چنین نسخه ویندوز آن نیز به صورت یک افزونه در دسترس است. شما می‌توانید برای ساخت کیف پول مانا با نصب این کیف پول شبکه اتریوم آن را انتخاب کرده و مقدار ارز دیجیتال مانا را در آن نگهداری کنید.

دانلود کیف پول مانا برای اندروید

برای دانلود کیف پول مانا برای اندروید بهتر است سراغ همان متاماسک بروید. البته این قابلیت هم برای شما وجود دارد که از سایر کیف پول هایی که از شبکه اتریوم پشتیبانی می‌نمایند، برای ساخت این کیف پول استفاده کنید.

دانلود کیف پول مانا برای ایفون

امکان استفاده از متاماسک برای نسخه ایفون نیز در دسترس است. شما می‌توانید با دانلود این کیف پول از اپ استور یا سایت رسمی Metamask آن را در گوشی ایفون خود نیز در اختیار داشته باشید.

دانلود کیف پول مانا برای کامپیوتر و دسکتاپ

مسلماً استفاده از نسخه تحت وب Metamask می‌تواند بهترین گزینه برای نگهداری از رمز ارز مانا در کیف پول کامپیوتری باشد. اما با این حال سایر کیف پول های کامپیوتری اعم از اکسودوس نیز از این رمز ارز پشتیبانی می‌نمایند.

کیف پول کازماس چیست

انواع کیف پول کازماس را نیز می‌توانید در دسترس داشته باشید. ارز دیجیتال کازماس به اینترنت ارزهای دیجیتال معروف است. این رمز ارز محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران برای خرید و فروش داشته و می‌توانید با خرید و نگهداری ارز بومی شبکه کازماس با عنوان اتم یک سرمایه گذاری خوب برای آینده خود داشته باشید.

آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال کازماس

بهترین کیف پول کازماس کیف پول کپلر (Keplr) است که در این بخش برای آموزش ساخت کیف پول کازماس به تشریح آن می‌پردازیم.

  • این کیف پول مانند یک افزونه به مرورگر کروم شما اضافه می‌شود. برای این منظور عبارت Keplr Wallet Extension را در مرورگر کروم خود جستجو کرده و اولین لینک را باز کنید. با تصویر زیر روبرو خواهید شد که با کلیک بر روی گزینه Add می‌توانید این اکستنشن را روی مرورگر خود نصب کنید.
  • بعد از نصب کپلر روی آن کلیک کنید تا پنجره زیر برای شما باز شود. برای ساخت کیف پول کازماس باید یکی از روش های تعیین شده برای پر کردن اطلاعات خود را در آن انتخاب کنید.

با کلیک روی Create New Account صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد که باید اطلاعات خواسته شده را درج کرده و روی گزینه NEXT کلیک کنید.

  • در پنجره جدید باز شده در کنار وارد کردن اطلاعات شخصی باید یکی از حالت های عبارت سید ۱۲ کلمه ای یا ۲۴ کلمه ای را انتخاب کرده و آن را در جایی امن نگهداری کنید.
  • پسوردهای خوبی و قدرتمندی برای کیف پول خود تعیین کرده و حتماً آن را نیز در جایی ذخیره کنید.
  • در مرحله بعدی باید ۱۲ یا ۲۴ عبارت تعیین شده را درج کنید تا مراحل ساخت کیف پول کازماس شما به پایان برسد.

از این کیف پول می‌توانید برای نگهداری از ارز دیجیتال کازماس و یا سرمایه گذاری در آن استفاده نمایید. تمام شبکه هایی که به شبکه اصلی کازماس متصل هستند نیز در این کیف پول قابل نمایش است. هم‌چنین می‌توانید برای استیک کردن سرمایه های خود نیز در شبکه کازماس استفاده کنید. برای سوآپ کردن اتم به سایر توکن های موجود در شبکه کازماس نیز می‌توانید از این کیف پول استفاده نمایید.

دانلود کیف پول کازماس برای اندروید

برای دانلود کیف پول کازماس برای اندروید می‌توانید از کیف پول هایی استفاده کنید که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌نمایند. تراست والت و متاماسک می‌توانند بهترین گزینه برای این منظور باشند.

دانلود کیف پول کازماس برای ایفون

جهت دانلود کیف پول کازماس برای ایفون نیز می‌توانید سراغ تراست والت یا کوینومی و حتی متاماسک بروید.

دانلود کیف پول کازماس برای کامپیوتر و دسکتاپ

کپلر بهترین کیف پول کازماس برای کامپیوتر است که آموزش ساخت و استفاده از آن را در بند قبلی مرور کردیم.

کیف پول اتریوم کلاسیک چیست

انواع کیف پول اتریوم کلاسیک نیز در دسترس شما عزیزان قرار دارد. اتریوم کلاسیک یکی از فورک های ارز دیجیتال اتریوم است که توسط برخی از سازندگان همان اتریوم و بعد از بروز اختلافاتی میان آنها ساخته و عرضه شده است. هر چند اتریوم کلاسیک در بازار به محبوبیت اتریوم نرسیده است، اما همچنان به عنوان یک ارز دیجیتال معتبر و محبوب شناخته می‌شود. کیف پول اتریوم کلاسیک کیف پولی است که آدرس عمومی و کلید خصوصی این ارز دیجیتال را نگهداری کرده و بتوان از آن استفاده نمود.

آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک

برای ساخت کیف پول اتریوم کلاسیک دقیقاً می‌توانید همان مراحل ساخت کیف پول اتریوم در سایت مای اتر والت را دنبال کنید.

دانلود کیف پول اتریوم کلاسیک برای اندروید

برای دانلود کیف پول اتریوم کلاسیک برای اندروید نیز مراحل مشابه با دانلود کیف پول اتریوم برای اندروید است.

دانلود کیف پول اتریوم کلاسیک برای ایفون

برای دانلود کیف پول اتریوم کلاسیک برای ایفون نیز می‌توانید از همان بخش دانلود کیف پول اتریوم برای ایفون استفاده کنید.

دانلود کیف پول اتریوم کلاسیک برای کامپیوتر و دسکتاپ

کیف پول اتریوم کلاسیک ساخته شده در سایت مای اتر والت می‌تواند بهترین گزینه برای استفاده در کامپیوتر باشد.

کیف پول مونرو چیست

انواع کیف پول مونرو را نیز می‌توانید در دسترس داشته باشید. مونرو یکی از ایمن ترین ارزهای دیجیتالی جهان است که شرایط سیار خوبی برای تراکنش ها را نیز در شبکه های مختلف فراهم کرده است. شما می‌توانید با ساخت کیف پول مونرو به راحتی از این راز دیجیتال نگهداری کنید.

دقت کنید که مونرو می‌تواند آینده بسیار درخشانی داشته باشد. از این رو اگر مونرو دارید، به این راحتی ها فروشنده نبوده و سعی کنید تا آن را برای مدت طولانی‌تری نگهداری کنید. اما اگر به آموزش ساخت کیف پول مونرو نیاز دارید، در ادامه آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال مونرو

آموزش ساخت کیف پول مونرو خیلی پیچیده نیست و شما می‌توانید با طی کردن چند مرحله ساده‌ای مراحل را انجام دهید. برای ساخت کیف پول مونرو می‌توانید از خدمات سایت رسمی این ارز دیجیتال یعنی getmonro.org استفاده کنید. بعد از ورود به این سایت مراحل زیر را طی کنید:

  • بعد از وارد شدن به سایت در نوار بالایی آن، طبق فلش زیر برای ساخت کیف پول مونرو باید روی گزینه Downloads کلیک کنید.
  • در قدم بعدی برای ساخت کیف پول مونرو اسکرول کرده و در پایین بخش دانلود گزینه مشخص شده را باز کنید. با باز شدن این گزینه می‌توانید هش کیف پول مونرو ساخته شده در سایت را با هش ویندوز خود چک کنید تا دچار فیشینگ نشده و از این بابت مشکلی نداشته باشید.
  • در این بخش می‌توانید از گزینه های زیر برای ساخت کیف پول مونرو استفاده کنید. دقت کنید که با کلیک کردن در هر یک از این بخش ها یک نرم افزار برای شما دانلود خواهد شد که باید آن را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. از این رو نسخه متناسب با کامپیوتر خود را انتخاب نمایید. در ادامه مراحل ساخت کیف پول مونرو را در نسخه ویندوز ۶۴ بیتی توضیح خواهیم داد. مراحل ساخت کیف پول مونرو در سایر پلتفرم ها نیز تفاوت زیادی با این مراحل ندارد.
  • بعد از اینکه دانلود نرم افزار به پایان رسید، آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید. ساخت کیف پول ارز دیجیتال مونرو را باید با دقت انجام دهید تا مشکلی در انتها نداشته باشید. بعد از باز کردن نرم افزار با تصویر زیر روبرو خواهید شد. روی گزینه Continue کلیک کنید تا وارد بخش بعدی شوید.
  • اگر کاربر تازه‌کار هستید و نیاز به ابزارهای خیلی پیشرفته در کیف پول مونرو خود ندارید، در بخش بعدی باید روی گزینه Simple mode کلیک کنید. دقت نمایید که کیف پول مونرو ساخته شده از این طریق می‌تواند ویژگی های بسیار زیادی داشته اشد که خیلی از آنها برای شما کاربردی نخواهند بود.
  • در پنجره باز شده بعدی تیک I Understand را چر کرده و روی گزینه Next کلیک کنید.
  • در پنجره جدید باز شده گزینه Create New Wallet را انتخاب نمایید.
  • در پنجره جدید باز شده برای ساخت کیف پول مونرو باید اطلاعات شخصی خود را مانند اسم کیف پول وارد کرده و سپس محل ذخیره سازی آن را نیز در کامپیوتر خود مشخص نمایید. هم‌چنین در این مرحله بایستی عبارت انگلیسی مشخص شده را نیز جایی یادداشت کنید. زیرا در صورت از دست دادن پسورد خود این عبارت تنها راه بازیابی کیف پول مونرو شما خواهد بود.
  • حالا نوبه به انتخاب یک پسورد خوب برای کیف پول مونرو شما می‌رسد.
  • در پنجره نهایی می‌توانید اطلاعات کیف پول خود را مشاهده کنید. با کلیک روی گزینه Create Wallet مراحل ساخت کیف پول مونرو به پایان می‌رسد.

برای ورود به نرم افزار و کیف پول مونرو خود ابتدا باید پسورد مشخص شه را در کادر مشخص شده وارد کنید.

تصویر کلی داخلی کیف پول مونرو شما مطابق با تصویر زیر خواهد بود. حالا می‌توانید از کیف پول مونرو خود استفاده نمایید.

دانلود کیف پول مونرو برای اندروید

برای دانلود کیف پول مونرو برای اندروید می‌توانید از خدمات همین سایت استفاده کنید. این بار در بخش دانلود سایت می‌بایست روی گزینه Mobile & Light کلیک کنید.

با کلیک کردن روی این گزینه وارد بخش کیف پول های موجود برای مونرو خواهید شد. در این بخش هم نام کیف پول و هم پلتفرم آن را می‌توانید مشاهده کنید. با کلیک روی هر کدام از این کیف پول ها می‌توانید نسخ اندروید آن را دانلود کرده و استفاده نمایید.

دانلود کیف پول مونرو برای ایفون

برای دانلود کیف پول مونرو برای ایفون نیز مطابق با روند قبلی مشخص شده برای اندروید اقدام کنید.

دانلود کیف پول مونرو برای کامپیوتر و دسکتاپ

روشی که برای ساخت کیف پول مونرو در این مقاله معرفی کردیم، می‌تواند بهترین کیف پول مونرو برای کامپیوتر باشید. هم‌چنین از سایر کیف پول های معمول هم برای کامپیوتر و هم برای اندروید و ایفون نیز می‌توانید استفاده کنید.

آموزش ساخت کیف پول در بلاک چین

نوبت به بررسی و آموزش ساخت کیف پول در بلاک چین می‌رسد. کاربرانی که برای این منظور اقدام می‌نمایند، دو ایده در ذهن خود دارند. در وهله اول باید عرض کنیم که Blockchain.com یک پلتفرم ساخت کیف پول در اینترنت است که مانند بسیاری از سایت های دیگری که در این مقاله به آنها پرداختیم، عمل می‌نماید. شما می‌توانید با ورود به این سایت و طی کردن مراحل زیر برای ساخت کیف پول بلاک چین خود اقدام کنید:

  • روی گزینه sign up کلیک کنید تا به قسمت ثبت نام برای ساخت کیف پول بلاک چین هدایت شوید.
  • در پنجره باز شده باید ایمیل و پسورد منتخب خود را وارد مرده و سپس روی گزینه Create My Wallet کلیک کنید.
  • با همین مراحل ساده می‌توانید برای ساخت کیف پول بلاک چین اقدام نمایید.

این کیف پول را هم‌چنین می‌توانید به صورت نرم افزار در اندروید و ایفون نیز در اختیار داشته باشید. کیف پول بلاک چین یک کیف پول چند منظوره است و از ارزهای دیجیتال بسیار زیادی هم پشتیبانی می‌نماید.

هم‌چنین از سایر سایت های گفته شده در این مقاله نیز می‌توانید برای ساخت کیف پول بلاک چین اقدام کرده و یک کیف پول تحت وب در اختیار داشته باشید.

ساخت کیف پول ارز دیجیتال در ایران

ساخت کیف پول ارز دیجیتال ایرانی یکی از چالش هایی است که این روزها در ایران به شدت به آن پرداخته می‌شود. متاسفانه برخی از افراد از ناآگاهی کاربران سوءاستفاده کرده و با ارائه کیف پول های تقلبی سعی در کلاهبرداری از آنها را دارند. تا میزان نگارش این مقاله هیچ کیف پول کاغذی معتبری وجود ندارد و توصیه‌ای به استفاده و ساخت کیف پول ارز دیجیتال در ایران نداریم.

ساخت کیف پول ارز دیجیتال کاغذی

در مقاله آموزش ساخت کیف پول کاغذی به صورت کامل و تصویری مراحل ساخت این کیف پول ها را برای ارزهای دیجیتال مختلف با شما در میان گذاشتیم. با استفاده از روش های گفته شده می‌توانید برای داشتن کیف پول کاغذی ارز دیجیتال خود نیز اقدام نمایید. طی کردن این مراحل بسیار ساده خواهد بود.

ساخت کیف پول ارز دیجیتال موبایل

برای ساخت کیف پول ارز دیجیتال موبایل دو راه‌حل پیش رو دارید. در درجه اول می‌توانید از همین روش های گفته شده در این مقاله استفاده کنید. تمام این کیف پول ها را می‌توانید از طریق سایت در موبایل خود نیز در اختیار داشته باشید. از این رو هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت. اما بابت توسعه یک کیف پول موبایلی پیشرفته نیاز به دانش برنامه نویسی خواهید داشت. توصیه می‌کنیم که از کیف پول های ایرانی ساخته شده برای موبایل استفاده نکرده و سراغ محصولات مشهور و معتبر معرفی شده در مقاله بروید.

جمع بندی از ساخت کیف پول ارز دیجیتال

صفر تا صد آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال برای بیت کوین و رفقا را در این مقاله با هم مرو کردیم. حالا شما می‌توانید برای هر یک از ارز های دیجیتال مورد نظر خود یک کیف پول اختصاصی ساخته و یا با ساخت کیف پول های چند منظوره در شبکه های بلاک چین اتریوم و یا بایننس از آنها برای نگهداری از سایر رمز ارزهای خود نیز استفاده کنید. این دست از کیف پول ها به دلیل اینکه پسورد و عبارت های بازیابی آنها در خود سایت نیز ذخیره نمی‌شوند، از امنیت بالایی برخوردار هستند. البته به شرط اینکه شما از بستر مناسب برای ساخت آنها استفاده کنید.

ساخت کیف پول ارز دیجیتال باعث می‌شود تا خیال شما از بابت شرایط نگهداری از این ارزهای دیجیتال راحت باشد و بتوانید تمام تمرکز خود را روی فعالیت در بازار و تشخیص روندها بگذارید. هم‌چنین با توجه به نکات بیان شده در بالا می‌توانید برای دانلود کیف پول ارز دیجیتال خود برای اندروید, ایفون و کامپیوتر اقدام نمایید. در دانلود این کیف پول ها نیز بهتر است حتماً به سایت اصلی توسعه دهنده آنها مراجعه کرده و از دانلود آنها از سایت های ثالث خودداری نمایید. این مهم می‌تواند دارایی های شما را در بازار رمز ارزها به خطر بیندازد.

آموزش ساخت کیف پول برای ارزهای دیجیتال

نگهداری ارزهای دیجیتال به شکل امن و بدون نگرانی از چالش‌های اولیه کاربران ارزهای دیجیتال است.

خطر سرقت، گم شدن و از دست رفتن اطلاعات حساب، مهمترین خطراتی هستند که در نگهداری ارزهای دیجیتال وجود دارد.

کیف‌ پول‌های زیادی وجود دارد، از جمله کیف‌ پول‌های آنلاین، آفلاین و سخت‌افزاری که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند ولی بارها اتفاق افتاده که قصد داشته باشید یک ارز که فکر می‌کنید آینده خوبی دارد را خریداری کنید ولی نمی‌دانید چطور آنرا با امنیت نگه دارید.

همچنین اگر شما دارای چندین ارز هستید حتما با معضل داشتن چندین کیف پول مواجه شده‌اید (زیرا هر ارز کیف پول مجزای خود را دارد و برای هر ارز باید کلی مراحل طی کنید و آنرا امن کنید)

اما امروز در این مطلب از سایت بورسینس قصد داریم یک کیف پول آنلاین معرفی کنیم که با آن می‌توانید ارزهای زیادی را بصورت یکجا داشته باشید و از زحمت ایجاد کیف پول برای هر ارز خلاص شوید.

1 – کیف پول coinomi

کیف پول coinomi بیش از 200 ارز دیجیتال شامل بیت‌کوین، بیت‌کوین‌کش، لایت‌کوین و اتریوم کلاسیک و همه توکن‌های شبکه اتریوم (توکن‌های ERC20) و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می‌کند.

لیست همه ارزهایی که در این کیف پول می‌توانید نگهداری کنید را در اینجا ببینید.

با وجودیکه نظرات منفی زیادی در مورد این کیف پول در سایت cryptonator.com و همینطور گوگل‌پلی کسب درج شده است ولی می‌توان از این کیف برای نگهداری مبالغ کوچک استفاده کنید.

کیف پول coinomi تا همین اواخر متن‌باز بود ولی به دلیل اینکه برخی از هکرها قصد دستکاری در کدهای این کیف پول، از حالت متن‌باز خارج شد.

این کیف پول رابط کاربری بسیار ساده و خوبی دارد و کار ارسال و دریافت ارز از بلاک‌چین‌ها مختلف را راحت کرده است.

کیف پول coinomi در حال حاضر فقط برای موبایل‌های اندرویدی و IOS قابل نصب است.

  • پشتیبانی از سیستم عامل: اندروید و IOC
  • صرافی داخلی: بله
  • راحتی استفاده: بله
  • متن‌باز: خیر
  • کلید خصوصی: تحت کنترل کاربر
  • لینک سایت: https://coinomi.com
  • تست شده‌: بله

روش نصب کیف پول

کیف پول ارزهای دیجیتال را به خاطر اهمیتی که در حفظ و نگهداری ارز دارند فقط از منابع معتبر مانند اپ‌استور، گوگل‌پلی و یا سایت اصلی سازنده والت دانلود و نصب کنید.

استفاده از کیف پول coinomi بسیار ساده است.

پس از نصب اپلیکیشن روی گوشی موبایل‌تان، با سه تب receive و balance و send روبرو می‌شوید.

تب send : برای ارسال ارز به سایر آدرس‌هاست، کافیست آدرس گیرنده و مبلغ ارسالی را وارد کرده و دکمه send را بزنید.

تب receive : آدرس کیف پول شما را نمایش می‌دهد. می‌توانید آدرس نمایش داده شده را کپی کنید و برای دیگران بفرستید.

تب balance : موجودی ارز مورد نظر را به همراه معادل دلاری یا یورو آن نمایش می‌دهد.

نکته قابل توجه در مورد این کیف پول، این است که خودتان باید ارزهایی که مایلید از آنها استفاده کنید را به منو اضافه کنید.

برای اینکار روی علامت سه خط سمت چپ بالای کیف بزنید، سپس با کلیک روی coins+ یا tokens+ می‌توانید ارز یا توکن را به منو اضافه کنید.

پس از اضافه شدن هر ارز به منو، برای ارسال، دریافت یا مشاهده موجودی آن ارز باید همان ارز را از منو انتخاب کنید. برای اضافه کردن هر ارز نیز از شما رمز عبوری که در ابتدای ایجاد والت، وارد کرده‌اید خواسته می‌شود.

2 – کیف پول دسکتاپ و موبایلی Atomic wallet

این کیف پول هم رابط کاربری بسیار زیبا و حرفه‌ای را برای کاربرانش فراهم کرده است.

Atomic wallet علاوه بر قابلیت نصب روی دسکتاپ  برای موبایل‌های اندروید و IOS نیز در دسترس است.

با نصب اتمیک والت، کلید خصوصی شما روی دستگاه‌تان ذخیره می‌شود و حتی می‌توان کلید خصوصی را رمزگذاری کرد تا خطر کمتری، متوجه کیف پول‌تان شود.

قابلیت تبدیل ارزها در داخل این کیف پول نیز وجود دارد.

این کیف پول صدها ارز و توکن ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند، ارزهایی شامل

Salt, OmiseGo, Litecoin, Golem, Gnosis, FunFair, Ethereum, ETH Classic, EOS, District0x, Decerd, Dash, Civic, Bitcoin, Bat, Augur, Aragon

  • سیستم‌ عامل‌ها: ویندوز، لینوکس و Mac
  • تبدیل ارز در داخل نرم‌افزار: بله
  • راحتی استفاده: بله
  • کلید خصوصی: کنترل توسط کاربر
  • لینک سایت: io
  • تست شده: بله

3 – کیف پول Trust wallet

با اپلیکیشن تراست والت دسترسی شما به دنیای ارزهای دیجیتال به راحتی و با اطمینان خواهد بود.

این کیف پول هنوز نسخه دسکتاپ ندارد و فقط روی موبایل‌های اندرویدی و IOS قابل نصب است.

تراست والت این امکان را می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را به راحتی در داخل کیف پول به همدیگر تبدیل کنید و نمودارها و قیمت ارزها را در کیف پول ببینید.

کاربران برای این کیف پول رتبه خوبی در گوگل پلی ثبت‌ کرده‌اند.

  • سیستم‌ عامل‌ها: اندروید و IOS
  • تبدیل ارز در داخل نرم‌افزار: بله
  • راحتی استفاده: بله
  • کلید خصوصی: کنترل توسط کاربر
  • لینک سایت: com
  • تست شده: بله

تراست والت یکی از زیرمجموعه‌های بایننس (یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال) است.

با این حال، ما از این سایت برای مبادله و خرید و فروش ارز دیجیتال و همینطور نگهداری آنها استفاده می‌کنیم.

برای افزایش امنیت، حتما ورود دو مرحله‌ای را در سایت بایننس از طریق google authenticator فعال کنید.

سایر نکات مهم درباره کیف پول ارزهای دیجیتال

  • انتخاب کیف پول بستگی به انتظارات شما، میزان وجهی که قصد دارید نگهداری کنید، طول مدت نگهداری و… دارد.
  • اگر یک کیف پول امکان دسترسی به کلید خصوصی خودتان را نمی‌دهد، ریسک استفاده از آن بالا خواهد بود زیرا اگر به هر دلیلی دسترسی به کیف پول از بین برود دیگر نمی‌توانید موجودی خود را بازیابی کنید.
  • کیف پول‌های آنلاین به طور کلی ریسک بیشتری نسبت به سایر والت‌ها دارند و موارد مانند سایتinfo نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  • خرید و فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال همواره با ریسک زیادی همراه است و داشتن دانش و تحقیقات کافی در این زمینه حیاتی است.

مرجع مقاله:

https://www.arzido.com/learn/

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا