برترینهای کسب و کارعمومی

پرفروش ترین رژ لب مک

رژ لب مک توییگ Mac Lipstick Twig 824

رژ لب مک جز پر فروش ترین رژ لب های دنیا به شمار می روند که با کیفیت بالای خود توانسته اند مورد توجه خیلی از خانوم ها قرار بگیرد. رژ لب جامد مک مدل Matte Lipstick رژ لبی خوش رنگ با جلوه ای مات و طبیعی است که جذابیتی فوق العاده در لب های شما خلق میکند. این رژ لب دارای بافتی نرم و خامه ایست که پوششی صاف و یکدست با رنگی خاص به لب های شما می بخشد.

رنگدانه های شدید و پر رنگ این رژ لب با یک بار استفاده اثری خوش رنگ و جذاب در لب های شما ایجاد کرده و تاثیر زیبایی آن تا ۱۶ ساعت ادامه دارد.رژ لب Matte Lipstick در رنگ بندی متنوع و خلاق تولید شده است و مورد پسند هر سلیقه ای قرار میگیرد. این رژ لب دارای ویتامین های C و E در ترکیب خود می باشد که باعث تقویت و تغذیه لب های شما می شود همچنین خاصیت مرطوب کنندگی این رژ لب باعث نرمی و لطافت در لب های شما شده و مانع از خشکی و ترک خوردگی آن ها می شود.

این محصول فاقد هرگونه سرب و آرسنیک بوده و هیچ آسیبی به پوست نازک لب وارد نمی کند.با رژ لب Matte Lipstick مک زیبایی را در لبان خود بیافرینید و لبخندی پر شکوه تر از همیشه در چهره خود داشته باشید.رژ لب مک، محصولیست که شرکت MAC با آن اوج شهرت خود رسید. این رژ لب بافت کرمی و بسیار لطیفی دارد. از آنجایی که این محصول، رنگ های عمیق بسیار متنوعی دارد که هر کدام ممکن است مات، نیمه مات، براق، نیمه براق و… باشند، سلیقه همه افراد را پوشش می دهد. تمام این مدل ها را می توانید در سایت maccosmetics.com مشاهده نمایید.

لبهایی زیبا و جذاب با رژ لب های مک

در بین اعضای صورت بعد از چشم‌ها، آرایش لب‌ها می‌تواند تأثیر زیادی بر جذابیت و زیبایی چهره داشته باشد. نزدن رژ لب بهتر از زدن آن به صورت غیراصولی است. رژلب‌ها انواع مختلفی دارند که هر روز به تنوع آن‌ها نیز اضافه می‌شود. با این‌که انتخاب رنگ رژ یک مسئله شخصی است، مد روز هم در تصمیم‌گیری خانم‌ها برای انتخاب رنگ نقش عمده‌ای دارد. با رژ لب می‌توان فرم لب‌ها را زیباتر و اصلاح نمود و با سایر اعضای صورت متناسب ساخت.

معرفی برند مک:

برند مک در سال 1984 توسط یک میک آپ آرتیست به نام فرانک توسکان و صاحب یک آرایشگاه به نام فرانک آنجلو در تورنتو کانادا تأسیس شد. توسکان و آنجلو دنبال لوازم آرایشی بودند که در عکاسی ها جلوه خوبی داشته باشد برای همین موضوع دست به کار شدند و در آشپزخانه همان سالن لوازم آرایش درست کردند. در ابتدا آنها محصولاتشان را در همان آرایشگاه به میک آپ آرتیست ها، مدل ها و عکاس ها میفروختند، اما بزودی متخصصین مد هم به مشتریان آنها اضافه شدند و بعد از مدتی اولین مغازه مک در تورنتو تأسیس شد.

یکی از ویژگی های محصولات برند مک از همان ابتدا ظاهر شیک آن بود که در بسته بندی و ظروف مشکی ارائه میشد و در زمانی که همه شرکت های آرایشی بزرگ رویکردی در جهت مراقبت از پوست داشتند، مک تمرکز خود را روی رنگ ها گذاشت. یکی از معروف ترین محصولات مک، رژ لب قرمز مات بود که در آن زمان توسط مدونا معرفی شد.

مواد به کار رفته:

مواد به کار رفته در فرمول رژلب مک باعث ماندگاری طولانی مدت این محصول روی لبها است. این ماندگاری ناشی از مواد سرب دار نبوده و حاصل از ترکیب خاصی است که طراحان این رژلب از آن بهره گرفته اند. از طرفی ترکیب مذکور یک محصول با رنگ های مات را ایجاد میکند. همچنین نمای نهایی مات و بدون درخششی را برای آرایش های کلاسیک شما ارائه می کند. دسته بندی رنگ های این محصول به طور کلی ۶ مجموعه است.

که طیف های مرجانی، سرخ، خنثی، صورتی، آلویی و مد روز را شامل می شود. لیست مواد به کار رفته در محصول روی بسته بندی نوشته شده است که در هر تولید امکان تغییر جزئی در آنها وجود دارد. توصیه می شود برای اطلاع از این مواد به راهنمای نوشته شده روی بسته ها مراجعه نمایید. خرید این محصول باعث درک تمایز این محصول در سری مواد آرایشی است.

آموزش رژ لب زدن حرفه ای

برای رسیدن به یک ظاهر چشم گیر شما نیاز دارید تا چگونگی رژلب زدن را بیاموزید، یک راه ساده این است که برای انتخاب رژلب دقت کنید، در حالی که سایه های روشن می توانند ظاهر شما را کاملا تغییر دهند و خطایشان کمتر است، اگر نمی توانید به سادگی رژلب بزنید ظاهر خود را خراب می کنید، طبیعی است که فکر کنید رژلب زدن نیاز به هیچ ترفندی ندارد اما رژلب زدن بی عیب و نقص نیاز با هدف پرحجم شدن لبها به آموختن چند نکته دارد.

با لایه برداری شروع کنید:

یک لب صاف به داشتن یک ظاهری شیک کمک می کند، از ماسک لب برای مرطوب کردن آن استفاده کنید، شما حتی می توانید از یک بالم لب فوق العاده استفاده کنید و مطمئن شوید تا پایان آرایش کردن شما از روی لب هایتان پاک نشود و تا جای ممکن به خوبی جذب شود، سپس بالم لب را از روی لب هایتان پاک کرده و خشک کنید .

از کرم پودری مات استفاده کنید:

این کرم پودر به نگه داشتن رژلب شما کمک می کند، از خط لبی به رنگ پوستتان استفاده کنید، رژلب خود را برداشته و ابتدا برروی ناحیه کمان دار لب هایتان قرار دهید و سپس به گوشه های پایین و بیرونی لب بروید و در نهایت بقیه لب را پر کنید. حالا با یک قلم موی کوچک پودر فیکس را برروی لب قرار دهید.(از انگشت حلقه نیز می توانید استفاده کنید).

مجدد رژلب بزنید و پس از انجام این کار از کانسیلر برای جاهایی که نیاز است پاک شود، استفاده کنید، یک گوش پاک کن نیز به خوبی عمل می کند.

واریاسون روی لب های خود قرار دهید:

اگر می خواهید لب هایتان گوشتالو(حجیم) به نظر برسد از دو سایه متفاوت رژلب استفاده کنید،

برای این کار ابتدا رژلب معمول خود را بزنید و سپس سایه ای نسبتا سبک در مرکز لب پایینی و لب بالایی بزنید و به خوبی پخش کنید درست مثل تصویری که در دنیای مد نمناک مشاهده می کنید. اگر دقت کنید در اکثر تصاویر قبل از استفاده از رژ لب با یک فرچه لب ها بی رنگ می شوند و بعد زیرسازی لب و در انتها رنگ نهایی را به لب ها میزنید.

برای برجسته تر کردن از خط لب استفاده کنید:

خط لب برای مشخص کردن شکل و فرم لب و در عین حال برای اینکه رژ لب شما تمیزتر از آب درآید استفاده می شود. شما باید یک طرح کلی حدود شش دهم سانتی متر بااستفاده از خط لب اطراف لب های خود بکشید و سپس این منطقه را با رژلب پر کنید و در پایان از براق کننده لب استفاده کنید.

از رژگونه به دقت استفاده کنید:

با استفاده از یک رژگونه همرنگ با رژلبتان می توانید رژلب خود را مات کنید، از خط لب و رژلب به طور عادی استفاده کنید و سپس با مالیدن رژگونه به انگشت و اعمال آن روی لب به کار خود پایان دهید، از قرار دادن رژگونه به طور مستقیم برروی لب خودداری کنید، زیرا رژگونه با تمامی رنگ های رژلب به خوبی کارنمی کند و جواب نخواهد داد.

از یک خط لب مناسب برای ایجاد سایه استفاده کنید:

خط لبی با سایه تیره تر از رژلب خود انتخاب کنید، برای ایجاد طرح اولیه ابتدا از خط لب و سپس از رژلب استفاده کنید، استفاده از یک سایه روشن تر کمک می کند تا رژلب شما چشم گیر و جذاب باشد، در انتها از براق کننده لب استفاده کنید و به خوبی روی لب هایتان بمالید.

لب هایتان را غنچه ای کنید:

یک طرح کلی وسط لب هایتان ایجاد کنید و سپس گوشه ها را رها کنید، از یک رژلب قرمز روشن برای پر کردن این طرح استفاده کنید.

از یک خط لب سبک برای سایه معکوس استفاده کنید:

از رژلب خود به طور معمول استفاده کنید، اما با خط لب طرحی کلی بزنید و از خط لب تیره تر برای ایجاد سایه معکوس استفاده کنید.

یک نمای گوتیک را به آسانی ایجاد کنید:

تنها کاری که باید انجام دهید این است که از رژلب تیره مانند زرشکی ،سیاه ویا خرمایی استفاده کنید، یک خط لب مناسب با این رنگ پیدا کرده و از رژلب برای پر کردن لب هایتان استفاده کنید.

یک رنگ مناسب انتخاب کنید:

در حال حاضر نحوه رژلب زدن را برای دست یافتن به یک چهره جذاب آموختید، اما انتخاب یک رنگ مناسب نیز به همان اندازه مهم است، برای مثال شما می توانید همیشه از رژلب قرمز استفاده کنید، به شرط آن که یک سایه مناسب برای آن انتخاب کرده باشید، اگر شما دختری دارای پوستی با زمینه صورتی هستید با انتخاب رژلب قرمز گیلاسی عالی به نظر خواهید رسید، اگر دارای پوستی با زمینه زیتونی هستید از رژلب قرمز استفاده کنید، رنگ های قرمز پررنگ برای دختران با پوست تیره عالی هستند.

اگر در انتخاب گیج شدید به رنگ طبیعی لب های خود دقت کنید و سایه ای تیره تر از رژلب خود انتخاب کنید، این امر کاملا خوب جواب می دهد.

اگر شما دارای پوستی بسیار روشن هستید، از رنگ های هلویی ،مرجانی روشن و صورتی برای رژلب خود استفاده کنید و از رنگ های قهوه ای دوری کنید.

اگر دارای تن پوستی متوسط هستید، از رنگ های ارغوانی روشن ،سرخ و توتی(به رنگ توت فرنگی) برای رژلب استفاده کنید و از رنگ های قرمز روشن دوری کنید.

برای پوست های تیره و یا سیاه بهترین سایه رژلب شکلاتی و قرمز است.

همانطور که رنگ رژلب تان را انتخاب میکنید به آرایش چشم هایتان نیز دقت کنید، اگر آرایش چشمی سنگین دارید هرگز از رژلب تیره استفاده نکنید، برای این که رژلب قرمز بزنید باید آرایش چشمی تان نیز روشن و کاملا لایت باشد.

ویژگی ها:

  • رژ لبی جذاب برای دوست داران آرایش مات
  • دارای رنگدانه های شدید و خوش رنگ
  • پوشش دهی بالا و ماندگاری 16 ساعته
  • تقویت کننده و مرطوب کننده لب
  • فاقد سرب

سایر محصولات:

سایر برندهای روز دنیا را در فروشگاه اینترنتی  مقایسه، بررسی و تهیه نمایید.

5 تا از پرفروش ترین رژ لب های MAC

هیچ چیز سکسی تر و زنانه تر از برجستگی لب هایی که با رژلب های MAC برای استفاده در همه ی زمان ها و مکان ها خلق شده است ، نمی باشد . مهم نیست که می خواهید با کسی ملاقات کنید یا می خواهید در مراسم عروسی آرایشی تازه و طبیعی داشته باشید ، تمام رنگ های این ۵ رژ لب با هر رنگ پوستی متناسب می باشند ، چشمان شما را جذاب تر می کنند و ظاهری فوق العاده به صورت شما می دهند . این رژ لب ها ، بهترین محصولات کمپانی MAC می باشند که بسیار کلاسیک و جزو محصولات پرطرفدار این کمپانی لوازم آرایش و بهداشتی هستتند .

RUBY WOO

رژ لب قرمز کلاسیک می بایست در جعبه ی لوازم آرایش هر خانوم با سلیقه ای وجود داشته باشد . از آنجایی که پیداکردن یک رژ قرمز فوق العاده کمی دشوار است ، ما به شما اطمینان می دهیم که این رژ لب MAC زیباترین رنگ قرمزی است که به دنبال آن هستید. این محصول یکی از بهترین رژلب های MAC می باشد که با هر تیپ و استایلی می توانید از آن استفاده کنید و در تمام طول سال با این رژ لب بدرخشید. یک رژ لب قرمز می تواند با یک لباس شب مشکی یا با آرایش چشم گربه ای و ظاهری مدرن اما تازه کامل شود . این رژ لب حالت خشکی دارد، پس بهتر است قبل از استفاده از آن از نرم کننده برای لب هایتان بهره ببرید .

VIVA GLAM V

یکی دیگر از رژ لب های کلاسیک این کمپانی بعد از رژلب قرمز ، رژ لب بی رنگ است . MAC Viva Glam V رژ لب بی رنگی است که با هر رنگ پوستی که دارید هماهنگ می شود ، با این رژ لب می توانید رنگ منحصر به خود را بیافرینید . این رژلب کاملا بی رنگ است و در ترکیب خود کمی درخشندگی دارد . برای بهتر کردن این رژ لب باید بگوییم که این کمپانی تمام درآمد سالیانه خود از فروش این محصول را به سازمان خیریه حمایت از بیماران مبتلا به ایدز اهدا می کند .

BARE AGAIN

یک رژلب ملایم ، با رنگ صورتی خنثی که بیشترین درخشندگی و براقیت را به روی لب هایتان می آورد و باعث می شود تا لباتنان بسیار لطیف و جذاب به نظر رسد . اگر چشمانی تیره و اسموکی دارید ، این رژ لب بهترین برق لبی است که می توند ظاهری شیک و در عین حال طبیعی به صورتتان ببخشد . رژ لب Bare Again برای بیشتر پوست ها مناسب است و آرایش شما را طبیعی تر می کند .

PLEASE ME

این رژ لب به رنگ صورتی گلگون است و حالتی مات دارد ، این محصول واقعا صورتی است ، که بسیار زیباست و در عین حال ظاهری طناز و غیر طبیعی و سکسی به شما می دهد . رژ لب صورتی Please Me با آرایش برنزه یا تنها با ریمل ، چهره ای معصوم و شیرین به ارمغان می آورد .

IMPASSIONED

این رژ لب برای یک مهمونی شبانه دخترانه بسیار مناسب است .  باشکوه و درخشان ، این رنگ از رنگ دانه های عالی پاپ تشکیل شده است . رژ لب Impassioned رنگ ارغوانی منحصر بفردی دارد که به خاطر ترکیب رنگ گرم قرمز-صورتی با هر رنگ پوستی متناسب است . این محصول بسیار محبوب بوده ،  به همین علت کمپانی MAC محصولات برق لب و لاک ناخن این رنگ را هم تولید کرده تا مشتریان خود را راضی کند .

منبع مقاله: asalbanooshop

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا