برترینهای کسب و کارعمومی

آشنایی با 3 اسپیکر پرفروش بازار از 3 برند مطرح مکسیدر، جی بی ال و آیوا

به جرعت می‌توان گفت که این روزها بازار  باند و اسپیکر بیش از هر محصول دیگری داغ است و مصرف کنندگان زیادی تمایل به خرید این کالای صوتی و تصویری دارد. در حال حاضر برندها و شرکت‌های تولید کننده بسصیاری اقدام به تولید این محصول باکیفیت خواهند کرد که خوشبختانه اغلب آن‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

اگر نگاهی به این بازار  بیاندازید، شاهد 3 برند مطرح هستید که بیشتر از سایر برندها به فروش می‌رسند. این سه برند مکسیدر، جی بی ال و آیوا نام دارند. این شرکت‌های تولید کننده جزو برترین برندها در این حوزه محسوب می‌شوند و سهم زیادی از بازار فروش را در اختیار دارند. در ادامه قصد داریم با 3 اسپیکر پرفروش بازار که توسط این سه شرکت تولید شده‌اند آشنا شویم؛ بنابراین همراه ما باشید.

مکسیدر، جی بی ال یا آیوا؟ کدام برند بهتر است؟

در ابتدای کار به سراغ مقایسه این سه برند مطرح بازار خواهیم رفت و بررسی خواهیم کرد که چرا سهم زیادی از بازار فروش را در دست دارند. همانطور که بیان شد، اسپیکرها و برندهای زیادی درون بازار وجود دارند که هر یک نقاط قوت و نقاط ضعف خودشان را دارند. اما نقطه مشترک تمامی این برندها، کیفیت ساخت بالا است؛ زیرا؛ زیرا حوزه و فضای بازار باند و اسپیکر به شدت رقابتی بوده و شرکت‌های تولید کننده اهمیت زیادی به کیفیت قطعات آن خواهند داد.

اما در میان سه برند مطرح بازار یعنی مکسیدر، جی بی ال و آیوا می‌توان گفت که نقا مشترک زیادی وجود دارد. این سه برند مطرح در فضایی کاملا رقابتی محصولتشان را تولید کرده و سعی دارند رضایت حداکثری مصرف کنندگان را جلب کنند. در نگاه اول این سه برند دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی هستند که نقطه مشترکشان محسوب می‌شود. بخش صدا و پخش کننده نیز یکی دیگر از نقاط قوت و مشترک این سه برند است.

مکسیدر، جی بی ال و آیوا در میان سایر برندها بالاترین بلندی، بیس (Bass) و تفکیک صدا را دارند که می‌توان گفت دلیل اصلی جذب حداکثری مشتریان در این بازار است. هر سه مدل دارای گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر ایران هستند که نباید از این بابت نگرانی داشته باشید. در ادامه 3 اسپیکر پرفروش بازار را معرفی خواهیم کرد اما قبل از آن، فراموش نکنید که این اسپیکرها جزو پرفروش‌ترین‌ها بوده و نمی‌توان گفت که بهترین و باکیفیت‌ترین هستند.

معرفی 3 اسپیکر پرفروش بازار

حال پس از اینکه با نقاط مشترک این 3 برند آشنا شدید، به سراغ معرفی 3 محصول پرفروش این برندها خواهیم رفت. 3 اسپیکر پرفروش بازار عبارتند از:

  1. اسپیکر ایستاده جی بی ال مدل Party Box 2900
  2. اسپیکر مکسیدر مدل AL 1213-APL
  3. اسپیکر آیوا مدل AW-X2100DSP PRO

اسپیکر ایستاده جی بی ال مدل Party Box 2900

ابتدا به سراغ اسپیکر پرفروش برند محبوب JBL خواهیم رفت که نام آن اسپیکر ایستاده جی بی ال مدل  Party Box 2900است. در حال حاضر متاسفانه این محصول پرطردار روی خط تولید شرکت JBL نیست اما کماکان صدر جدول پرفروش‌ترین هاست. این محصول با  ساب ووفر 12 اینچی 4 میدرنچ و 4 تیوتر تولید و روانه بازار شده است.

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به اپتیکال، کواکسیال، کارائوکه، ورودی AUX، بلوتوث، ورودی فلش و رم اشاره کرد. کمپانی جی بی ال این محصول را به صورت هوشمند تولید کرده است که با اتصال به اپلیکیشن می‌توان صدا و رقص نور آن را تنظیم کرد. این اسپیکر با اتصال به برق شهری فعالیت خواهد کرد. کمپانی جی بی ال ایران این محصول را به مدت 24 ماه نیز گارانتی خواهد کرد.

اسپیکر مکسیدر مدل  AL 1213-APL

اما به سراغ محصول بعدی از مقاله 3 اسپیکر پرفروش بازار خواهیم رفت. این محصول متعلق به کمپانی Maxeeder بوده و نام آن اسپیکر مکسیدر مدل  AL 1213-APL است. این کمپانی در گذشته نه چندان دور اقدام به تولید این محصول کرده بود که مدت کوتاهی آن را از خط تولید خود حذف کرد. اما با گذشت زمان مجددا با طراحی و رقص نور جدید روانه بازار شد که سهم زیادی از بازار فروش را در دست گرفته و مجددا تبدیل به پرفروش‌ترین اسپیکر مکسیدر شده است.

اسپیکر AL1213 مکسیدر جزو محصولات شارژی بوده که علاوه باتری، با برق شهری نیز فعالیت خواهد کرد. مکسیدر این اسپیکر را با 2 ساب ووفر 12 اینچی، 1 عدد میدرنچ 4 اینچی و 1 تیوتر 1 اینچ تولید کرده است که کیفیت صدای بی‌نظیری دارد. توان خروجی این محصول 70 وات RMS بوده که در مقایسه با سایر محصولات بازار، بسیار مناسب است. مکسیدر از چوب در بدنه این محصول استفاده کرده و پنل جلویی آن دارای جنس پلاستیک مقاوم ABS است. شرکت گنادوسرویس تمامی محصولات مکسیدر را به مدت 12 ماه در سراسر کشور گارانتی خواهد کرد.

اسپیکر آیوا مدل  AW-X2100DSP PRO

حال به سراغ آخرین محصول از لیست 3 اسپیکر پرفروش بازار خواهیم رفت. این محصول متعلق به کمپانی نام آشنای ژاپنی است. نام کمپانی آن ما را به سال‌ها قبل خواهد برد و تجدید خاطره بی‌نظیری از خاطرات گذشته است. همانطور که از نام این محصول پیداست، شرکت تولید کننده آن Aiwa Japan است. بله درست شندید، مجددا این کمپانی نام آشنا محصولات صوتی و تصویری‌اش را روانه بازار کرده است که نام یکی از آن‌ها اسپیکر آیوا مدل  AW-X2100DSP PRO است.

همانطور که می‌دانید قطعات این محصول در کشور ژاپن تولید شده و طراحی آن متعلق به کشور ژاپن است. اسپیکر 2100 پرو آیوا با 4 ساب ووفر 12 اینچ و توان خروجی 270 وات RMS تولید شده است. این اسپیکر با طراحی فوق العاده زیبایی که دارد، جلوه زیبایی را به فضای موردنظرتان خواهد بخشید و جزو محصولات پرطردار این روزهای بازار است. شرکت گاندوسرویس این محصول را نیز به مدت 12 ماه در سراسر کشور گارانتی خواهد کرد.

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل با 3 اسپیکر پرفروش بازار آشنا شدید. همانطور که می‌دانید که این محصولات جزو برترین‌ها بوده و به دلیل کیفیت ساخت و صدای بی‌نظیری که دارند، تبدیل به پرفروش‌ترین‌ها شده است. توجه داتشته باشید که هر سه مدل دارای گارانتی هستند و خیالتان از بابت کیفیت آن‌ها راحت است.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا