عمومیبرترینهای کسب و کار

آموزش تعمیرات موبایل با مدرک فنی حرفه ای در کمتر از 1 ماه

آموزش تعمیرات موبایل با مدرک فنی حرفه ای

اگر شما هم از آن دسته از کسانی هستید که به موبایل علاقه دارند و به فکر یادگیری قسمت­های مختلف آن هستند، آیا تا به حال به این فکر افتاده­اید که از این راه درآمدزایی هم داشته باشید و تعمیرات موبایل را انجام دهید؟ این حرفه یکی از مشاغل تقریبا جدید است که امروزه بازار کار بسیار زیادی را به خود اختصاص داده و افراد زیادی به آن روی آورده ­اند.

حال برای این کار به چه چیزی احتیاج است؟ قطعا کسی که می­خواهد تلفن همراه را تعمیر کند باید آموزش­های لازم را ببیند. مجتمع آموزشی پل یکی از بهترین آموزشگاه­های کشور است که آموزش تعمیرات موبایل را ارائه می­دهد پس تا آخر این مطلب با این آموزشگاه همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در این باره بیاموزید.

دوره تخصصی تعمیرات موبایل پل

کدام قطعات موبایل را می­توان تعمیر کرد؟

اگر به گوشی تلفن همراه خود دقت کنید، چیزهایی که در ظاهر می­توانید ببینید مانند دکمه­ها، صفحه گوشی­، درب پشت گوشی و غیره تماما قابل تعمیر هستند و اگر آسیبی به آن­ها وارد شود نیازی به تعویض گوشی نیست و می­توان با سپردن آن به یک تعمیرکار کاربلد تمامی این قطعات را مانند روز اول درآورد و دوباره گوشی سالمی را در دست داشت. اما این حرف برای داخل گوشی هم صدق می‌کند؟

 قسمت سخت افزاری و مهم تلفن همراه در داخل آن و روی یک برد قرار دارد. این قسمت نیز یکی از مهم‌ترین مواردی است که از یک تلفن همراه قابل تعمیر است و معمولا در آموزش تعمیرات موبایل روی این قسمت بیشتر از بقیه تاکید می­شود و تایم بیشتری را برای آموزش آن اختصاص می‌دهند. پس شما می‌توانید تقریبا تمامی اجزای یک موبایل را تعمیر کنید و اگر وارد بازار کار این رشته شوید، می­توانید هر روز یک پروژه جدید برای کار داشته باشید.

 آموزشگاه پل دوره آموزش تعمیرات موبایل با طعم لیمو را برگزار کرده است و افرادی که به این موضوع علاقه دارند می­توانند در آن شرکت کرده و توانایی تعمیر تمامی قطعات موبایل را داشته باشند.

سر فصل های دوره آموزش تعمیرات موبایل چیست؟

در این قسمت آموزشگاه فنی پل به شما اعلام می­کند که اگر نگران این موضوع هستید که با ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات موبایل با طعم لیمو ممکن است بعضی از مسائل به شما آموزش داده نشود و بعد از نیازمند یک دوره تکمیلی باشید، باید کاملا این نگرانی را از ذهن خود دور کنید. زیرا در این دوره­ها به شما انواع تعمیرات موبایل از جمله تعمیر برد موبایل، تعویض قطعاتی مانند گلس یا باتری و حتی تعمیر نرم افزاری موبایل نیز آموزش داده می­شود. هم­چنین شما به صورت کامل کار با گوشی­های اندروید و ios را فرا می­گیرید و حتی برای تعمیر انواع گوشی­های روز دنیا هم آماده شده و به راحتی می­توانید بعد از تمام شدن این دوره­ها برای خود یک شغل عالی را در این رشته پیدا کنید و وارد بازار کار شوید.

آموزش تخصصی تعمیرات موبایل

آیا دوره آنلاین تعمیرات موبایل نیز در آموزشگاه پل وجود دارد؟

اگر شما هم از آن دسته از کسانی هستید که امکان رفتن به کلاس­های حضوری را ندارند، این خبر خوب را به شما می­دهیم که مجتمع آموزش آنلاین پل دوره آنلاین آموزش تعمیرات موبایل را نیز برای شما برگزار کرده است.

 این دوره­ها همان­طور که در بالا بیان کردیم دوره آموزش تعمیرات موبایل با طعم لیمو نام دارد که شما می­توانید با ورود به سایت مجتمع آموزشی پل آن­ها را مشاهده کنید. برای ورود به این سایت، نامش را در گوگل جستجو کنید و در صفحه نتایج آن را انتخاب کرده و وارد سایت شوید. مشاوران و راهنمایان آموزشگاه پل نیز در این سایت وجود دارند که می­توانند به شما در این زمینه کمک کنند و اطلاعات لازم را درباره این کلاس­ها به شما بدهند.

هم­چنین باید از این نظر هم آسوده خاطر باشید که آموزش­هایی که در دوره­های آنلاین ارائه می­شوند، در واقع همان­هایی هستند که به صورت حضوری درس داده شده و با همان کیفیت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بازار کار تعمیرات موبایل به چه صورت است؟

در بالا نیز بیان کردیم افرادی که آموزش تعمیرات موبایل را یاد می­گیرند، درواقع یکی از کاربردی­ترین و بهترین حرفه­هایی که امروزه وجود دارد را فرا می­گیرند. اگر به سطح شهر نیز دقت کنید شاید بیشتر از فروشگاه­های فروش تلفن همراه، مغازه و کارگاه­هایی برای تعمیر این دستگاه وجود دارد.

 دلیل این امر آن است که قیمت گوشی­‌ها بالا رفته و مردم ترجیح می­دهند به جای خرید یک موبایل جدید، همان گوشی خود را تعمیر کرده و از آن استفاده کنند. به همین خاطر این حرفه بازار کار خوبی دارد و کسانی که در آن فعالیت می­کنند به راحتی می­توانند حتی در هنگام آموزش هم کار کنند و برای خود سابقه خوبی را در این زمینه جمع آوری کنند.

آموزش سخت افزاری موبایل

آیا برای تعمیرات موبایل نیاز به دانش قبلی هم داریم؟

بسیاری از افراد به این موضوع فکر می­کنند که برای یادگیری تعمیرات موبایل نیاز به دانش قبلی دارند و به همین خاطر به این حوزه ورود نمی‌کنند. این افراد تصور می­کنند کسانی که در کار موبایل فعالیت دارند تحصیلات دانشگاهی در این زمینه داشته یا حرفه­ای را به صورت تئوری خوانده­اند.

 اما باید بگوییم که این طور نیست. بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل یعنی مجتمع آموزشی پل دوره­های خود را به صورتی ارائه می­دهد که شما اگر بالای 12 سال سن داشته باشید بدون هیچ پیش زمینه­ای می‌توانید تعمیرات موبایل را یاد بگیرید و در آینده در این حرفه فعالیت داشته باشید. فقط نیاز دارید به این حرفه علاقه داشته باشید و لوازمی که برای کار نیاز دارید را تهیه کنید. در این صورت به راحتی می­توان در آن پیشرفت کرد و آینده عالی را برای خود ساخت.

 این موضوع را نیز به یاد داشته باشید، کسانی که در دانشگاه هم الکترونیک را خوانده­اند باید در کلاس­های عملی برای یادگیری تعمیرات موبایل شرکت کنند تا توانایی انجام کار را به شکل کامل فرا بگیرند.

دوره تعمیرات تلفن همراه

سخن آخر

مجتمع آموزشی پل برای کسانی که علاقمند به یادگیری آموزش تعمیرات موبایل هستند، دوره­های آموزشی تعمیرات موبایل را به صورت آنلاین برگزار می­کند که طرح لیمو نام دارد. شما می­توانید با مراجعه به سایت این آموزشگاه این دوره­ را پیدا کرده و در آن ثبت نام کنید. بعد از شرکت در این دوره به بهترین شکل می­توانید وارد بازار کار شوید و در این رشته درآمدزایی خوبی داشته باشید.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا