برترینهای کسب و کارعمومی

قیمت دستگاه اسکاج بافی اتومکانیک

تا بحال کنجکاو نشدید که درباره تاریخچه تولید اسکاچ بدانید؟

تاریخچه تولید اسکاچ

اسکاچ همان ابر ظرفشوییست که در ایران به اسکاچ معروف شده است. محصولی که همه ما در خانه بخصوص آشپزخانه چند مدل از آن را داریم و هر روز هم از آن‌ها استفاده می‌کنیم. اسکاچ در گذشته شکل امروز را نداشت و بسیار زبر بود. دستگاه تولید لیوان کاغذی البته جالب است بدانید که مردم از انواع اسفنج‌های طبیعی که از دریا بدست می‌آمد از گذشته برای تمیز کردن ظروف استفاده می‌کردند. هنوز هم برخی به استفاده از اسفنج‌های طبیعی علاقه دارند اما خب این می‌تواند به محیط زیست موجودات دریایی آسیب وارد کند. همانطور که گفتیم در گذشته از اسکاچ به شکل ضخیم‌تر و زبرتر استفاده می‌کردند که امروز نیز وجود دارد و به سیم ظرفشویی می‌گوییم. سیم ظرفشویی از پشم سیم یا اسفنج سیم تهیه می‌شود.

تاریخچه تولید اسکاچ

اسفنج سیم مجموعه‌ای از الیاف فلزی از جنس استیل ضد زنگ است، و در علاوه‌بر پاکسازی آلودگی‌های ظروف در صاف کردن اجسام و تراشیدن سطح فلزات و چوب نیز کاربرد دارد. امروز از آن بیشتر در منزل و آشپزخانه استفاده می‌کنند، البته سیم ظرفشویی و اسکاچ‌های سخت حاوی ابری که امروز استفاده می‌کنیم از الیاف استیل با کربن خیلی پایین تهیه می شوند. در تاریخچه تولید اسکاچ نیز آمده که این محصول و انواع ابتدایی آن برای نخستین بار در سال ۱۸۹۶ تولید و به دنیا معرفی شده است. بنابراین از تاریخچه تولید اسکاچ می‌توان متوجه شده که محصولی قدیمی بشمار می‌رود. امروز انواع بسیار متنوعی از این محصول در بازار موجود است که از میانشان می‌توان به اسکاچ نرم و اسکاچ سخت اشاره کرد. واژه اسفنج یا اسپنج نزدیکی و شباهت زیادی به Sponge در انگلیسی و eponge در زبان فارسی دارد.

اسکاچ سخت یا اسفنج

اسکاچی که امروز ما در آشپزخانه استفاده می‌کنیم بسیار از نمونه‌های اولیه که بافتی سخت و ساینده داشتند فاصله گرفته و دوستدار سلامت پوست است، به علاوه این محصول به ظروف فلزی حساس به سایش مثل تفلون، ظروف فلزی مخصوص سرو نیز آسیب وارد نمی‌کند و سبب ایجاد خط و خش روی ظروف نمی‌شود. اسفنج یا اسکاچ امروزی که استفاده می‌کنیم از ماده‌ای اسفنجی و خیلی متخلخل از جنس پلی یورتان تهیه می‌شود. این الیاف درهم تنیده می‌توانند در پاک کردن سطوح گوناگون نیز مورد استفاده قرار بگیرند و به خوبی سطح ظروف با جنس‌های گوناگون را پاکسازی کنند. اسکاچ‌های بیشتر در بازار می‌توان در رنگ سبز یا دو لایه سبز و زرد تهیه کرد.

اسکاچ سوپر کلین

سوپر کلین یکی از تولید کنندگان تخصصی انواع اسکاچ‌های نرم و سخت در دنیا بشمار می‌رود. خوب است بدانید که انواع اسکاچ سوپر کلین مثل اسکاچ نرم و اسکاچ سخت و اسکاچ همه کاره برپایه تکنولوژی نانو تولید می‌شوند و خاصیت ضدباکتریایی دارند.

انواع اسکاچ

همانطور که اشاره کردیم اسفنج‌ها امروز از شکل ساده خود خارج شده‌اند و با بهره‌گیری از علم و تکنولوژی روز دنیا تغییر بزرگی کرده‌اند. حالا با هر نیاز شما میتوانید یک نوع اسکاچ در بازار تهیه کنید. انواع معروف اسکاچ که می‌توان برای تمیز کردن سطوح و ظروف استفاده کرد به قرار زیر است:

    اسکاچ نانو

اسکاچ نانو یکی از جدیدترین و بهترین انواع اسکاچ بشمار می‌رود. بیشتر انواع اسکاچ همچون اسکاچ نرم و اسکاچ سخت نیز از نوع نانو هستند. دستگاه تولید بشقاب کاغذی خوب است بدانید که اسکاچ نانو آنتی باکتریال است و رشد باکتری‌ها روی ظروف جلوگیری می‌کند.درضمن بوی بد ظروف را هم ازبین میبرد.

    اسفنج دریایی

نوعی اسفنج طبیعی است و تجزیه می‌شود. این محصول در پاکسازی چربی و آلودگی موثر است اما عمر کوتاهی دارد.

    اسکاچ پلی اورتان

اسکاچ پلی اورتان منعطف است و برای پاک کردن انواع سوختگی و چربی سخت شده روی ظروف مناسب است. این اسفنج بسیار متراکم است و به ظروف بلور و چینی نیز آسیب وارد نمی‌کند.

    اسفنج‌ سلولزی

این محصول دو رویه زبر و نرم دارد، مثل اسکاچ نرم و اسکاچ سخت سوپر کلین که در دو لایه روی هم قرار می‌گیرند، و برای پاک کردن انواع چربی سخت و لکه موجود روی سطوح و ظروف مناسب هستند.

درآمد بالا و تضمینی با سرمایه ای کم در منزل با ماشین آلات تولید اسکاج

درآمد بالا و تضمینی با ماشین آلات تولید اسکاچ و سیم ظرفشویی

کار بسیار آسان، بدون سر و صدا، بدون آلودگی، بدون خطر، بدون دود و بو در فضایی محدود

با خرید یک دستگاه می توانیدیک کسب و کار خانگی راه اندازی کنید.

دستگاه های تولیدی اسکاچ به شرح زیر است:

  • دستگاه تولید زر اسکاچ
  • دستگاه تولید اسکاچ کبریتی
  • دستگاه تولید سیم اسکاچ
  • دستگاه تولید اسکاچ شطرنجی
  • دستگاه تولید سیم ظرفشویی نیمه اتومات و تمام اتومات
  • دستگاه پرس حرارتی و پدالی و هیدرولیک

از مزایای تولید این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عدم تاریخ انقضا و درج در محصول (عدم نگرانی برای فروش در زمان خاص و مشخص)

عدم نیاز به اخذ مجوزات (این کار جز مشاغل خانگی است و تحت حمایت مستیقیم دولت است.)

عدم نیاز به سرمایه گذاری زیاد

بسیار آسان و ساده است و هر کس برای بار اول می توان با این دستگاه ها پس از آموزش کامل کار کند.

انواع محصولات قابل تولید با دستگاه های تولید اسکاج

  1. سفره پاک کن (دستمال سفره)
  2. اسکاچ خورشیدی (آفتاب گردان)
  3. زراسکاچ (کبریتی، حصیری ، شطرنجی . . . )
  4. تفلون شور
  5. کیسه حمام (لیف حمام)
  6. پد شستشوی ماشین
  7. کش سر دخترانه
  8. مچ بند زنانه
  9. انواع اسکاچ های موجود در بازار

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه نمونه محصولات و دریافت کاتالوگ و طرح توجیهی تولید اسکاج با ما تماس بگیرید.

قیمت دستگاه تولید بهترین اسکاج بافتنی با ارسال رایگان

قیمت دستگاه تولید بهترین اسکاج بافتنی با ارسال رایگان با توجه به تجهیازت و میزان پیشرفته بودن تشکیلات و البته قیمت ان ها می تواند متفاوت باشد و مبالغی متفاوتی را به خود اختصاص می دهد. شما با خریداری این دستگاه اسکاج بافی می توانید به راحتی تولیدی مخصوص خود را برای این اسکاج داشته باشید و منبع معتبری برای درامد خود داشته باشید.

اسکاج بافتنی امروزه از طریق نمایندگی ها و تولیدی های اینترنتی و حضوری در معرض خرید شما متقاضیان گرامی قرار می گیرد تا بتوانید این اسکاج ایده ال و فوق العاده را به تجهیزات خانه ی خود بی افزایید و زان پس مجهز از پیش در برابر میکروب ها و الودگی ها مقاومت کنید. اسکاج بافتنی گزینه ای مورد اعتماد و با تجربه برای ظروف ارزشمند شماست پس پیشنهاد م یکنیم که این اسکاج را از دست ندهید و برای اسنایی بیشتر با این اسکاج ما را دنبال کنید.

اسکاج بافتنی

اسکاج بافتنی متشکل از کاموا ها و نخ هایی رنگارنگ و با کیفیت است که در بافت هایی زیبا و فوق العاده در کنار هم امده و در صورتی به مرحله ی تولید می رسد که می تواند با لطافت خود در عین حال که تمام یالودگی ها و چربی ها را از بین می برد کوچک ترین اسیبی به سطح حساس ظروف شما وارد نکرده و طلامت ان را د رکنار تمیزی ظروفتان حفظ می کند. بافت این اسکاج بسیار بادوام بودم و بافت زیبای خود را در دراز مدت ازا دست نمی دهد.

قیمت دستگاه تولید بهترین اسکاج بافتنی با ارسال رایگان

انواع اسکاج بافتنی در طرح ها و بافت !های متنوع و زیبا را می توانید از طریق بازار !ها و فروشگا!های اینترنتی و غیر حضوری! معتبر و قانونی! سفارش داده و با صرف! هزینه و زمانی کم تر این! محصول ایده ال! را درب منزل خود تحویل بگیرید.

دستگاه اسکاچ سیمی دو سر خالی با نورد و پرس التراسونیک

این دستگاه دارای سه مورد دستگاه بوده که هر سه دستگاه مکمل هم می باشد. پرس التراسونیک این دستگاه کره ای می باشد . که این دستگاه اسکاچ سیمی دوسرخالی دررنگبندی های مختلف را تولید مینماید. و دارای بازدهی 17000 تومانی می باشد. برق مصرفی این دستگاه تک فاز بوده و درحیاط و پارکینگ نیز امکان کار وجود دارد.

مواد مصرفی این دستگاه که مفتول 09 به صورت کیلویی – نخ بصورت کیلویی در رنگبندی های مختلف – ابر بصورت بلوکی و شاخه ای و لیبل و سلفون نیز به صورت کیلویی مورد استفاده قرار میگیرد که برای شروع کار حدود سه میلیون بابت مواد اولیه هزینه نیاز است. خدمات این دستگاه  نیز شامل این موارد می باشد. نصب وراه اندازی رایگان – آموزش – گارانتی یکساله – تضمین خرید یکساله –  قرارداد رسمی وقابل تمدید – تامین مواد اولیه- خرید محصولات تولیدی به صورت نقدی

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا